Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan täydellisen miehen

Vierailija
22.07.2025 |

Kaksi suhdetta jo kokeneena olen ymmärtänyt sen, että jos haluaa parisuhteen toimivan niin kumppanin valinnassa ei voi tehdä kompromisseja. Näistä ominaisuuksista en jousta enää miehessä:

1) Komea ulkonäkö

2) Hyvä kroppa

3) Iso penis

4) Tarpeeksi hyvin toimeentuleva

Tiedän, että nämä ovat aika pinnallisia asioita, mutta en voi sille mitään, että en koe miestä viehättävänä ja haluttavana, jos jokin näistä puuttuu. Tietysti jos mies on kusipää, niin en sellaistakaan katsele, mutta paljon paremmin pystyn joustamaan huonoissa tavoissa kuin yllä mainituissa. Rikaskaan ei tarvitse olla, mutta täysin persaukisena on vaikeaa tehdä yhdessä asioita. Seksin kannalta on taas tärkeää, että kolme ensimmäistä on myös kunnossa, vaikkakin komeasta ulkonäöstä ja hyvästä kropasta voi joustaa jonkin verran, kunhan mies miellyttää muuten silmää ja on maskuliininen. Ei siis tarvitse olla mikään Brad Pitt, mutta sen ainakin varmaksi tiedän, että haluan miehen omistavan ison peniksen, sillä tiedän, miltä seksi tuntuu ison peniksen kanssa, ja pienen kanssa en saa samanlaista tyydytystä.

Vihaan nykypäivänä sitä, kun sanotaan, että pitäisi rimaa laskea, jos haluaa itselleen kumppanin, mutta mitä järkeä on olla suhteessa, jossa ei tunne vetovoimaa toista kohtaan? Valitettavasti tavallinen mies (ainakaan suomalainen) ei pysty usein tarjoamaan pöytään oikein mitään, jolla nainen kiinnostuisi. Korostan vielä, että ainakaan minua ei tarvitse mitenkään hemmotella, vaan minulle riittää, että mies seksuaalisesti viehättävä, ja tässä monella suomalaisella miehellä olisi parantamisen varaa. Ei ihme, että syntyvyyskin on laskussa, kun suomalaiset miehet eivät panosta ulkonäköönsä ja hyvinvointiinsa. Ulkomailla asiat olisivat varmasti toisin, mutta ainakaan toistaiseksi en ole muuttamassa miehen perään minnekään, vaan viihdyn hyvin sinkkunakin. Niinhän sitä sanotaan, että hyvää kannattaa odottaa.

Kommentit (110)

Vierailija
41/110 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle nämä kriteerilistat ovat vähän outoja. Itsellä homma on aina mennyt näin:

Tapaan ihmisen ja pystyn 10 sekunnin sisällä sanomaan, että viehättääkö hän minua fyysisesti vai ei. Jos ei viehätä, niin siihen ei ole tähän mennessä mikään auttanut, ei paremmin tutustuminen eikä toisen paljastuminen ihanaksi/mahtavaksi persoonallisuudeltaan. 

Sitten se kaikki muu (persoona, arvot, tavat, vuorovaikutus, seksi jne.) tulee esiin ajan kanssa kun yhdessä tehdään riittävästi eri asioita. Ei siinä ole koskaan itse tarvinnut mitenkään sanoittaa toisen ominaisuuksia tai käydä mitään sisäistä rationaalista dialogia, että onko tämä hyvä vai ei tietääkseen haluaako toisen kanssa olla vai ei.

TÄMÄ on se syy miksi miesten ei ole mitään järkeä tehdä aloitteita: "Tapaan ihmisen ja pystyn 10 sekunnin sisällä sanomaan, että viehättääkö hän minua

Itse naisena ainakin yritän välittää kiinnostustani katsekontaktilla. Jos en huomaa miestä tai luo häneen katsetta niin turha silloin on lähestyäkään, koska todennäköisesti en ole kiinnostunut.

Vierailija
42/110 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On tosiaan pinnallinen lista. Ilmeisesti henkisellä puolella voi sitten puolestasi olla ihan tuulitunneli?

Niin kuin tuossa totesinkin, niin kusipäistä miestä en katselisi, mutta mulle luonteen ei tarvitse olla täydellinen niin, että miehen tarvitsisi huomioida minua koko aikaa tai jos asuttaisiin yhdessä niin hoitaa kotitöitä jne. Tärkeintä on, että seksi toimii, sillä siitä syntyy parisuhteen kipinä.

Ap

Seksin "toimivuus" syntyy läheisyydestä ja yhteydestä toiseen ihmiseen. siihen tarvitaan lämpöä ja luottamusta. toisen kunnioittamista ja rakkautta. muuten se on pelkkä pano. itse valitsisin sen ison p....lin sijaan toimivat aivot. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/110 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon homo ja vaadin ihan samoja asioita mieheltä. Ja mullekin tärkein on kullin koko: kerran kun on saanut isoa niin paluuta pienempään ei ole. Toki sulle ap on varmaan paljon paremmat markkinat saada tällainen mies. Homoissa on todella vähän tasokkaita miehiä.

Pääset käsiksi samoihin markkinoihin jos puet itsesi naisten vaatteisiin. Tiedän monia "hetero"miehiä joilla on fetissinä naiseksi pukeutuneet miehet. Näiltä saa usein myös kiimaisinta seksiä. Homoissa tosiaan ei ole nimeksikään vastaavanlaisia miehiä.

T. Toinen homo

Vierailija
44/110 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä toivoisin: 

Viettäisi aikaa mun lasten ja mun kanssa enemmän hyvin mielin

Haluaisi olla mun kanssa juhlissa

Miettisi asioita mun kanssa yhdessä ja esim suunniteltaisiin yhdessä lomia

Ei olisi juoppo

Olisi aikuinen, osaisi keskustella ja antaisi mun puhua oikeista asioista hyvässä hengessä

Tässäpä näitä

Vierailija
45/110 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus kuulostaa siltä kuin mies larppaisi naista

Vierailija
46/110 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelen mutta olen varattu.

1) Puolisoni sanoo että olen komea. Uskon häntä.

2) Olen itse tyytyväinen. Käyn säännöllisesti kuntosalilla ja tehnyt sitä pitkään. En juo enkä polta. 

3) Olen itse tyytyväinen. Näin on myös puolisoni. Sen täydellinen mitta on 19cm työtilassa.

4) Pärjään. Minulla on kämppä, auto, moottoripyörä ja vene

Vierailija
47/110 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse nainen, mutta en voi allekirjoittaa yhtäkään ap:n vihamielistä kommenttia. Minulle kelpaa kyllä tavallinen mies, joka pitää vaan itsestään huolta.

Vierailija
48/110 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa menit sitten tuollaiseen ääripäähän ulkonäkökriteereissä :D tottakai mullakin on omat juttuni, joista viehätyn miehen ulkonäössä. Jonkin sortin ylipaino itse asiassa houkuttaa minua enemmän kuin treenattu tai laiha vartalo. Sellainen nallekarhu tyyppinen, haluan tuntea itseni pieneksi miehen rinnalla. Ruma on niin ympäripyöreä ilmaisu, että mikä se on rumaa kenestäkin. Ulkonäöstä voisin kuitenkin aina joustaa ennemmin, kuin nuista neljästä asiasta jotka luettelin. Kunhan hygienia on kunnossa. Munan koko ei voisi vähempää kiinnostaa. Köyhyys, no jos on töissäkäyvä köyhä niin eri asia kuin (köyhä) elämäntapa työtön. Ei kuitenkaan kuulu siis top 4 miehen varallisuus. 

No ei se mun mielestä ole kovin ääripäätä, jos en nyt vaadi mitään huippumalliadonista itselleni. Pääasia, että mies on muuten maskuliininen ja silmää miellyttävä ja kroppa on edes v

Tarkoitin ääripäällä sitä, kun kysyit minulta kelpaisko mulle tosiaan ruma, pienimunainen, köyhä läski mies. Mutta siis sullahan on sama kun mulla, ei tarvii olla viimesen päälle timmi ja treenattu, mulla vielä löyhemmät vaatimukset tälle. Iso penis mun exällä oli, joten siitä tiedän että se ei ole tärkeämpää kuin nuo neljä muuta asiaa, jotka häneltä puuttui täysin. 

Vierailija
49/110 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan miehenä ymmärrän listasi hyvin. Keskituloisena, keskinkertaisen näköisenä ja keskinkertaisella miekalla varustettuna miehenä etsin naisseuran ulkomailta. Siinä suomalaisten suosimassa maassa missä minä olen hyvätuloinen, jopa varakas, valkoihoisena usein paremman näköinen kuin paikalliset ruskeammat miehet ja miekkamiehenäkin näitä isompaa kaliberia. Monet aasialaiset todella haluavat olla vaaleampia (whitening tuotteet x, y ja z) ja arvostavat miesten valkoista ihonväriä, samoin kuin ruskeammat miehet lähes kaikissa maissa juoksevat vaaleiden naisten perässä.

Vierailija
50/110 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä mun täydellisen miehen kriteerit, joista en jousta:

1) Puhe- ja tunnetaitoinen

2) Avokätinen (En tarkoita sitä, että mies maksaa kaiken tai ostelee minulle kalliita juttuja, vaan sitä toista ääripäätä, sairaan pihiä miestä en enää katsele)

3) Ystävällinen/sosiaalinen ja avoin (pitää olla myös taitoa asettua toisen saappaisiin eikä ajatella kaikkea omasta vinkkelistään)

4) Priorisoi minut ykköseksi (tällä tarkoitan esimerkiksi sitä, että ei suvaitse edes perheen jäsentensä sanoa pahaa sanaa minusta, ja vaatii kohtelemaan kunnioittavasti tai ei tarvitse hänenkään kanssa olla missään tekemisissä. Vain omat lapset menevät edelle, mutta heiltäkin odotetaan kunnioittavaa käytöstä, jota myös itsekin muille annan - ei siis mitään tossua, joka katsoo vaan vierestä kun minua loukataan. Never ever again)

Narsisti.

Sitäkin exäni oli. 

Vierailija
51/110 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse on siitä että teitä risoo se etten tappanut itseäni sen Susannan ohjaaman videon jälkeen. Miksi olisin? Teitä ärsyttää sekin etten jäänytkään yksin, vaan löysinkin Naten kaltaisen helmen. Ei mua hävetä yhtään. Me rakastetaan toisiamme.

Vierailija
52/110 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoitat? Joku lyö sua kadulla turpaan, ja miehesi seisoo vieressä kädet tumpussa tekemättä tai sanomatta yhtään mitään, ja kun en tälläistä tossua halua olen narsisti? Ok :D

Vierailija
53/110 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olen minä, hahaa....

Kiinni et saa...hahaa....

Vierailija
54/110 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai täydellisen miehen. Olet kaiketi jonkun sortin kurtisaani, kun luonnollisestihan sä sitten vaihdat heti paremman sattuessa kohdalle, vai mitä nämä puheet täydellisyydestä on? 

Vierailija
55/110 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nykyisen seurassa turvallinen olo. Minkä takia mun pitäisi vaihtaa hyvä huonoon? Rahan takia? Ei käy. Kuten sanoin jo aikaisemmin voin myöhemmällä iällä hypätä suohon. Liikenevät rahat lahjoitan eläinsuojeluun. Ai niin. Lapsettomuushoidot ovat olemassa. Kysykää siellä teidän ryhmächatissanne Natelta lisää.

Vierailija
56/110 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahoittelen mutta olen varattu.

1) Puolisoni sanoo että olen komea. Uskon häntä.

2) Olen itse tyytyväinen. Käyn säännöllisesti kuntosalilla ja tehnyt sitä pitkään. En juo enkä polta. 

3) Olen itse tyytyväinen. Näin on myös puolisoni. Sen täydellinen mitta on 19cm työtilassa.

4) Pärjään. Minulla on kämppä, auto, moottoripyörä ja vene

Ei tuollaisia ole olemassa 🤔

Vierailija
57/110 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä minun täydelisen naisen kriteerit:

Huippuunsa kehitetty ai-robotti joka ei eroa ulkonaisesti Top10 naisesta.

M

Vierailija
58/110 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teiltä tuli eilisen jälkeen toinen uhkaus. Mulla on oikeus päättää kenen kanssa olen ja kenelle annan. Päätitte pykätä pystyyn haukkumaketjun, koska ette uskalla tulla sanomaan kadulla mitään. Mä en harjoita mitään hyväntekeväisyyttä. Ainoastaan Nate saa koskea.

Vierailija
59/110 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akkojen on turha vaatia multa mitään. Käytän niitä vain seksiin.

Vierailija
60/110 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle riittää uhkausten heittelyt. Tätä on jatkunut viime syksystä asti. Mä päätän kuka saa koskea muhun. Natekin tuli avoimesti kertomaan teidän ryhmächattiin meistä. Ana Valenskin voi somessa entisenä miehenä kiukutella epätasa-arvosta. Loppupeleissä nainen päättää ei mies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän