Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan täydellisen miehen

Vierailija
22.07.2025 |

Kaksi suhdetta jo kokeneena olen ymmärtänyt sen, että jos haluaa parisuhteen toimivan niin kumppanin valinnassa ei voi tehdä kompromisseja. Näistä ominaisuuksista en jousta enää miehessä:

1) Komea ulkonäkö

2) Hyvä kroppa

3) Iso penis

4) Tarpeeksi hyvin toimeentuleva

Tiedän, että nämä ovat aika pinnallisia asioita, mutta en voi sille mitään, että en koe miestä viehättävänä ja haluttavana, jos jokin näistä puuttuu. Tietysti jos mies on kusipää, niin en sellaistakaan katsele, mutta paljon paremmin pystyn joustamaan huonoissa tavoissa kuin yllä mainituissa. Rikaskaan ei tarvitse olla, mutta täysin persaukisena on vaikeaa tehdä yhdessä asioita. Seksin kannalta on taas tärkeää, että kolme ensimmäistä on myös kunnossa, vaikkakin komeasta ulkonäöstä ja hyvästä kropasta voi joustaa jonkin verran, kunhan mies miellyttää muuten silmää ja on maskuliininen. Ei siis tarvitse olla mikään Brad Pitt, mutta sen ainakin varmaksi tiedän, että haluan miehen omistavan ison peniksen, sillä tiedän, miltä seksi tuntuu ison peniksen kanssa, ja pienen kanssa en saa samanlaista tyydytystä.

Vihaan nykypäivänä sitä, kun sanotaan, että pitäisi rimaa laskea, jos haluaa itselleen kumppanin, mutta mitä järkeä on olla suhteessa, jossa ei tunne vetovoimaa toista kohtaan? Valitettavasti tavallinen mies (ainakaan suomalainen) ei pysty usein tarjoamaan pöytään oikein mitään, jolla nainen kiinnostuisi. Korostan vielä, että ainakaan minua ei tarvitse mitenkään hemmotella, vaan minulle riittää, että mies seksuaalisesti viehättävä, ja tässä monella suomalaisella miehellä olisi parantamisen varaa. Ei ihme, että syntyvyyskin on laskussa, kun suomalaiset miehet eivät panosta ulkonäköönsä ja hyvinvointiinsa. Ulkomailla asiat olisivat varmasti toisin, mutta ainakaan toistaiseksi en ole muuttamassa miehen perään minnekään, vaan viihdyn hyvin sinkkunakin. Niinhän sitä sanotaan, että hyvää kannattaa odottaa.

Kommentit (110)

Vierailija
101/110 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloituksessa on ihan hyvä lista ja tunnen useammankin nuo mitat täyttävän, mutta heistä yksikään ei ole yhden naisen mies ja miksi olisikaan? Kysynnän ja tarjonnan laki.

Mutta mitä voitaisiin tehdä sille että 80 % naisista kiinnostuisi muistakin kuin 20 % miehistä? Samalla nämä 20 % saattavat pyörittää monia naisia kerralla ja tämän seurauksena kokevat kusipäistä käytöstä näiltä miehiltä jonka jälkeen kaikki miehet leimataan sioksi. Miehissä on paljon yksinäisiä sinkkuja jotka olisi valmiita rakastamaan aidosti naista mutta heillä ei ole mahdollisuutta tähän koska eivät ole samaa tasoa näiden 20 % miesten kanssa. 

Vierailija
102/110 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina kun puhutaan peniksen koosta niin asialla mies 99% varmuudella

Teillä päin on aika paljon miehiin meneviä miehiä... heteroita ei yleensä toisten munat kiinnosta, eikä teidän värkeistäkään kavereille huudella. Paitsi yks tyyppi, joka kyynelehti liikkuttuneena kun oli törmännyt maailman kauneimpaan simpukkaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/110 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloituksessa on ihan hyvä lista ja tunnen useammankin nuo mitat täyttävän, mutta heistä yksikään ei ole yhden naisen mies ja miksi olisikaan? Kysynnän ja tarjonnan laki.

Mutta mitä voitaisiin tehdä sille että 80 % naisista kiinnostuisi muistakin kuin 20 % miehistä? Samalla nämä 20 % saattavat pyörittää monia naisia kerralla ja tämän seurauksena kokevat kusipäistä käytöstä näiltä miehiltä jonka jälkeen kaikki miehet leimataan sioksi. Miehissä on paljon yksinäisiä sinkkuja jotka olisi valmiita rakastamaan aidosti naista mutta heillä ei ole mahdollisuutta tähän koska eivät ole samaa tasoa näiden 20 % miesten kanssa. 

Ei tuo ole 20%, ihan max 10% todennäköisesti alle. En tiedä vapaa maailma ja jokainen tekee niin kuin tykkää. Pettynyt Maire hakee lopulta tosirakkautta Gambiasta ja Simo Thaimaasta.

Vierailija
104/110 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

5) aivot. Sellaiset, jotka sinulta puuttuvat.

Vierailija
105/110 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä mun täydellisen miehen kriteerit, joista en jousta:

1) Puhe- ja tunnetaitoinen

2) Avokätinen (En tarkoita sitä, että mies maksaa kaiken tai ostelee minulle kalliita juttuja, vaan sitä toista ääripäätä, sairaan pihiä miestä en enää katsele)

3) Ystävällinen/sosiaalinen ja avoin (pitää olla myös taitoa asettua toisen saappaisiin eikä ajatella kaikkea omasta vinkkelistään)

4) Priorisoi minut ykköseksi (tällä tarkoitan esimerkiksi sitä, että ei suvaitse edes perheen jäsentensä sanoa pahaa sanaa minusta, ja vaatii kohtelemaan kunnioittavasti tai ei tarvitse hänenkään kanssa olla missään tekemisissä. Vain omat lapset menevät edelle, mutta heiltäkin odotetaan kunnioittavaa käytöstä, jota myös itsekin muille annan - ei siis mitään tossua, joka katsoo vaan vierestä kun minua loukataan. Never ever again)

Nyt on hyvä lista. 

Vierailija
106/110 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatelkaapa sitä että naisten seksuaalinen arvo olisi pyöreä nolla jos he eivät olisi feminiinisiä. Oon siis mies ja välillä miettinyt tätä että jos naisilla ei olisi tissejä tai he olisivat karvaisia niin ei mua kiinnostaisi käyttää heihin aikaan. Mutta koska asia ei ole näin niin toimin viettieni vietävissä. Mutta näin rationaalisesti ajateltuna jos naisilta vietäisiin pois viehättävä ulkonäkö niin olisiko heissä enää mitään arvoa miesten silmissä? Sehän on faktuaalisesti ainoa asia mitä nainen voi miehelle tarjota. Vai kuinka moni mies täältä haluaisi lisääntyä naisen kanssa joka olisi maskuliininen? Riittääkö pelkkä pillu himojen heräämiseen?

Vierailija
107/110 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina kun puhutaan peniksen koosta niin asialla mies 99% varmuudella

Mä ainakin oon nainen, jota kiinnostaa miehen peniksen koko ja haluan siitä myös puhua esim. mun kavereiden kanssa. Miehillä tuntuu olevan outo käsitys siitä ettei naisille ole merkitystä miehen varustuksen koko, totta kai on!

No oot sitten se 1%. Loput 99 sadasta miehiä.

No ainakin mun naiskaveriporukka puhuu myös miesten kulleista etten se ole vaan minä :D En siis usko että on mikään marginaalinen ilmiö naisilla. Ja jos ei puhu niin ainakin ajattelee näitä asioita omassa mielessään ja tekee sen perusteella päätöksiä.

Vai ihan päätöksiä muutaman cm tähden🤣 joopa joo

Vierailija
108/110 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajatelkaapa sitä että naisten seksuaalinen arvo olisi pyöreä nolla jos he eivät olisi feminiinisiä. Oon siis mies ja välillä miettinyt tätä että jos naisilla ei olisi tissejä tai he olisivat karvaisia niin ei mua kiinnostaisi käyttää heihin aikaan. Mutta koska asia ei ole näin niin toimin viettieni vietävissä. Mutta näin rationaalisesti ajateltuna jos naisilta vietäisiin pois viehättävä ulkonäkö niin olisiko heissä enää mitään arvoa miesten silmissä? Sehän on faktuaalisesti ainoa asia mitä nainen voi miehelle tarjota. Vai kuinka moni mies täältä haluaisi lisääntyä naisen kanssa joka olisi maskuliininen? Riittääkö pelkkä pillu himojen heräämiseen?

Hmm, nyt kun rupesin asiaa miettimään niin jos mun pitäisi kiinnostua sellasista äijämäisen näköisistä lesbonaisista niin ei kyllä nää kyllä herätä mitään himoja itessäni. Että joo ihan totta että feminiinisyys naisessa on se juttu ja jos sitä ei ole niin kyllä varmaan moni nainen jäisi tyhjän päälle. Mutta varmaan jäisi silloinkin jos kaikki miehet olisi jotain neitihomojen kaltaisia miehiä niin ei ole ketään kenestä kiinnostua. Sukupuolirooleilla on kyllä paikkansa ja niin se on luotu että miehen kuuluu olla maskuliininen ja naisen feminiininen niin molemmat saa sitä haluamaansa toisiltaan.

Vierailija
109/110 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on kyllä v*tun epäreilua kun naiset voivat kyllä asettaa tällaisia ehtoja miehelle mutta miesten täytyy tyytyä huonoon jos haluaa saada edes jotain.

Vierailija
110/110 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämä on kyllä v*tun epäreilua kun naiset voivat kyllä asettaa tällaisia ehtoja miehelle mutta miesten täytyy tyytyä huonoon jos haluaa saada edes jotain.

Älä laita niitä naisia jalustalle niin elämä helpottuu huomattavasti. Kannattaa opetella myös elämään itsensä kanssa niin sekin auttaa. Tai sitten kannattaa harkita homosuhdetta niin ei oo ehkä niin hankalaa toisen miehen kanssa elää elämää. Vaihtoehtoja on kyllä. T. Nainen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi