Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan täydellisen miehen

Vierailija
22.07.2025 |

Kaksi suhdetta jo kokeneena olen ymmärtänyt sen, että jos haluaa parisuhteen toimivan niin kumppanin valinnassa ei voi tehdä kompromisseja. Näistä ominaisuuksista en jousta enää miehessä:

1) Komea ulkonäkö

2) Hyvä kroppa

3) Iso penis

4) Tarpeeksi hyvin toimeentuleva

Tiedän, että nämä ovat aika pinnallisia asioita, mutta en voi sille mitään, että en koe miestä viehättävänä ja haluttavana, jos jokin näistä puuttuu. Tietysti jos mies on kusipää, niin en sellaistakaan katsele, mutta paljon paremmin pystyn joustamaan huonoissa tavoissa kuin yllä mainituissa. Rikaskaan ei tarvitse olla, mutta täysin persaukisena on vaikeaa tehdä yhdessä asioita. Seksin kannalta on taas tärkeää, että kolme ensimmäistä on myös kunnossa, vaikkakin komeasta ulkonäöstä ja hyvästä kropasta voi joustaa jonkin verran, kunhan mies miellyttää muuten silmää ja on maskuliininen. Ei siis tarvitse olla mikään Brad Pitt, mutta sen ainakin varmaksi tiedän, että haluan miehen omistavan ison peniksen, sillä tiedän, miltä seksi tuntuu ison peniksen kanssa, ja pienen kanssa en saa samanlaista tyydytystä.

Vihaan nykypäivänä sitä, kun sanotaan, että pitäisi rimaa laskea, jos haluaa itselleen kumppanin, mutta mitä järkeä on olla suhteessa, jossa ei tunne vetovoimaa toista kohtaan? Valitettavasti tavallinen mies (ainakaan suomalainen) ei pysty usein tarjoamaan pöytään oikein mitään, jolla nainen kiinnostuisi. Korostan vielä, että ainakaan minua ei tarvitse mitenkään hemmotella, vaan minulle riittää, että mies seksuaalisesti viehättävä, ja tässä monella suomalaisella miehellä olisi parantamisen varaa. Ei ihme, että syntyvyyskin on laskussa, kun suomalaiset miehet eivät panosta ulkonäköönsä ja hyvinvointiinsa. Ulkomailla asiat olisivat varmasti toisin, mutta ainakaan toistaiseksi en ole muuttamassa miehen perään minnekään, vaan viihdyn hyvin sinkkunakin. Niinhän sitä sanotaan, että hyvää kannattaa odottaa.

Kommentit (110)

Vierailija
81/110 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon homo ja vaadin ihan samoja asioita mieheltä. Ja mullekin tärkein on kullin koko: kerran kun on saanut isoa niin paluuta pienempään ei ole. Toki sulle ap on varmaan paljon paremmat markkinat saada tällainen mies. Homoissa on todella vähän tasokkaita miehiä.

Ap on mies

Vierailija
82/110 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon sitä mieltä että ihmisillä pitäisi olla just enemmän tän tapasia standardeja kumppanille eikä ottaa vaan jota kuta sellaista joka nyt vaan sattuu olemaan tarjolla. Tässä maassa on niin paljon epäonnisia parisuhteita joissa ollaan tyytymättömiä toiseen ja vanhasta tottumuksesta ollaan vaan toisen kanssa vaikka seksuaalinen kipinä on jo aikaa sitten loppunut ja makkarin puolella ei tapahdu mitään. Tää myös motivoisi ihmisiä pitämään itsestä huolta että näytetään hyvältä sille toiselle. Tietty on myös otettava huomioon se että kaikki eivät vaan voi pariutua tai lisääntyä tässä elämässä ja se on osa evoluutiota että vain parhaimmat geenit säilyy. Tämä siis niille jotka kokevat olevansa ei-haluttuja eikä kumppania vaan löydy: sille on biologinen syy.

Ihmiskunnan pitäisi harjoittaa enemmän itseohjautuvaa eugeniikkaa sillä se parantaisi kaikkien elämänlaatua kun kaikki ihmisyksilöt olisivat seksuaalisesti viehättäviä ja lisääntymiskelpoisia. Pariutumismarkkinat myös tasapainottuisivat kun enemmistö naisista ei enää kiinnostuisi vain pienestä joukosta miehiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/110 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina kun puhutaan peniksen koosta niin asialla mies 99% varmuudella

Mä ainakin oon nainen, jota kiinnostaa miehen peniksen koko ja haluan siitä myös puhua esim. mun kavereiden kanssa. Miehillä tuntuu olevan outo käsitys siitä ettei naisille ole merkitystä miehen varustuksen koko, totta kai on!

Vierailija
84/110 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajassa arvostan ennen kaikkea rehellisyyttä. Kiitos siitä, että rehellisesti kerrot miten ajattelet.

Parhailla miehillä, jotka edustavat pitkälti myös kuvailemiasi asioita, on luonnollisesti vientiä naisten keskuudessa. Tästä päästään tietenkin siihen kysymykseen, että mitä sinä tarjoat näille miehille? Miksi he valitsisivat juuri sinut?

Tästä päästään sellaisiin asioihin kuin sydämen sivistys, kiltteys, puhdassieluisuus ja vilpittömyys - mitä ihan oikeasti muun muassa miehet arvostavat naisessa, kun ei puhuta pinnallisista asioista.

Olemalla rehellinen avausviestissäsi, aloittaja, avasit kylmää sieluasi sekä todellista itseäsi, ehkä enemmän kuin ajattelit.

Parhaat miehet valitsevat naisia jotka edustavat oikeita asioita. Puhutaan siitä kuuluisasta vaimomateriaalista. Minäkin tiedän, että nämä naiset ovat harvassa.

Mutta ennen kaikkea: silmistä näkee, mitä ihminen on.

Vierailija
85/110 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä nuo kovin kovat vaatimukset ole. Onnea etsintään!

Vierailija
86/110 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ainakin oon nainen, jota kiinnostaa miehen peniksen koko ja haluan siitä myös puhua esim. mun kavereiden kanssa. Miehillä tuntuu olevan outo käsitys siitä ettei naisille ole merkitystä miehen varustuksen koko, totta kai on!

Maailma on täynnä naisia jotka rakastavat hyvesignalointia ja julistavat muidenkin naisten puolesta että koolla ei ole väliä. Siitä ne uskomukset tulevat. 

Vierailija
87/110 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

xD

Vierailija
88/110 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittajassa arvostan ennen kaikkea rehellisyyttä. Kiitos siitä, että rehellisesti kerrot miten ajattelet.

Parhailla miehillä, jotka edustavat pitkälti myös kuvailemiasi asioita, on luonnollisesti vientiä naisten keskuudessa. Tästä päästään tietenkin siihen kysymykseen, että mitä sinä tarjoat näille miehille? Miksi he valitsisivat juuri sinut?

Tästä päästään sellaisiin asioihin kuin sydämen sivistys, kiltteys, puhdassieluisuus ja vilpittömyys - mitä ihan oikeasti muun muassa miehet arvostavat naisessa, kun ei puhuta pinnallisista asioista.

Olemalla rehellinen avausviestissäsi, aloittaja, avasit kylmää sieluasi sekä todellista itseäsi, ehkä enemmän kuin ajattelit.

Parhaat miehet valitsevat naisia jotka edustavat oikeita asioita. Puhutaan siitä kuuluisasta vaimomateriaalista. Minäkin tiedän, että nämä naiset ovat harvassa.

Tosi kylmää toivoa neljää asiaa mieheltä. Tähänkö ollaan tultu, että jo nuo on nykymiehiltä liikaa vaadittu? - ei ap

Vierailija
89/110 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi kylmää toivoa neljää asiaa mieheltä. Tähänkö ollaan tultu, että jo nuo on nykymiehiltä liikaa vaadittu? - ei ap

"Haluan kauniin naisen, jolla on isot tissit. Tähänkö ollaan tultu, että jo nuo on nykynaisilta liikaa vaadittu?"

Vierailija
90/110 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihminen voi olla kuinka sivistynyt, kiltti, pudassieluinen tai vilpitön mutta on tekopyhää väittää että nämä asiat riittäisi yksistään pariutumiseen. Moni ruma voi olla näitä ominaisuuksia mutta silti hän ei kelpaa kenellekään. Kelpaisiko sinulle kumppani joka olisi näitä asioita mutta hän olisi ruma? Miehet arvostavat yhtä lailla ulkonäöllisiä seikkoja naisessa eikä vaimomateriaaliin riitä pelkästään sisäinen kauneus. Tietty on niin että jos ulkokuori on kaunis ja sisäkuori on mätä niin harvoin suhde silloinkaan toimii mutta jos toinen ei miellytä silmää ulkoisesti niin silloin jäädään friendzonelle.

Vierailija
91/110 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvää päivää taas näitä kommentteja, minä haluun sitä, minä haluun tätä, toivottavasti kuolette yksin ja onnettomana, ja hyvin todennäköisesti niin käykin, onkohan keskikä täällä 24v. N 51

Vierailija
92/110 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle riittää ettäon iso muna

Vierailija
93/110 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän jokainen sukupuolesta riippumatta halua täydellisen kumppanin.

Jokainen saa tahollaan sen minkä saa ja sitten ottaa sen tai ei ota ja on yksin. Näin se vaan menee. Mihin ap:n oma taso riittää? Se on se maksimi jonka ap saa ja jonka hän joko ottaa tai on yksin.

Näin se homma toimii sekä miehillä että naisilla. Naiset vaan ottaa suuremmalla kulmakertoimella parhaat miehet. Tämä taas on vain pelkkää evoluutiobiologiaa.

Se, että ap haluaa ko ominaisuuksia mieheltä, on vuosituhansien evoluution tulosta ja täysin sisäisesti koodattuna meihin kaikkiin.

Evoluutio perustuu valintaan ja osa miehistä jää aina ilman. Näin se homma toimii kaikilla lajeilla, muillakin kuin ihmisillä.

Vierailija
94/110 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitan, hän ei ole vapaana. Pidän mieheni mieluusti.

Vierailija
95/110 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No oot sitten se 1%. Loput 99 sadasta miehiä.

Vierailija
96/110 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksessa on ihan hyvä lista ja tunnen useammankin nuo mitat täyttävän, mutta heistä yksikään ei ole yhden naisen mies ja miksi olisikaan? Kysynnän ja tarjonnan laki.

Vierailija
97/110 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on miehenkuva joka jankkaa mulkusta, tosi miehen ei tarvitse tyrkyttää sitä penisanaa joka paikkaan, eikä kehuskella naisasioista.

Vierailija
98/110 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän jokainen sukupuolesta riippumatta halua täydellisen kumppanin.

Jokainen saa tahollaan sen minkä saa ja sitten ottaa sen tai ei ota ja on yksin. Näin se vaan menee. Mihin ap:n oma taso riittää? Se on se maksimi jonka ap saa ja jonka hän joko ottaa tai on yksin.

Näin se homma toimii sekä miehillä että naisilla. Naiset vaan ottaa suuremmalla kulmakertoimella parhaat miehet. Tämä taas on vain pelkkää evoluutiobiologiaa.

Se, että ap haluaa ko ominaisuuksia mieheltä, on vuosituhansien evoluution tulosta ja täysin sisäisesti koodattuna meihin kaikkiin.

Evoluutio perustuu valintaan ja osa miehistä jää aina ilman. Näin se homma toimii kaikilla lajeilla, muillakin kuin ihmisillä.

Naulan kantaan, ja naisilla on tässä suuri etuoikeus kun valinnanvaraa on ja miesten on pystyttävä kilpailemaan keskenään. Johan sukusolutasollakin miljoonat siittiösolut kilpailevat siitä kuka pääsee hedelmöittämään munasolun ja kaikki muut kuolevat pois. Brutaalia mutta näin se vaan menee. Nainen haluaa aina varmistaa biologisesti sen että hänen geeninsä jatkuvat mahdollisimman parhaina ja miehen tehtävä on tarjota tarvittavat resurssit tähän.

Vierailija
99/110 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse et ole täydellinen. Siksi tulet olemaan lapseton ilman kumppania.

Vierailija
100/110 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No oot sitten se 1%. Loput 99 sadasta miehiä.

No ainakin mun naiskaveriporukka puhuu myös miesten kulleista etten se ole vaan minä :D En siis usko että on mikään marginaalinen ilmiö naisilla. Ja jos ei puhu niin ainakin ajattelee näitä asioita omassa mielessään ja tekee sen perusteella päätöksiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan