Suomi muka vapaa sensuurista. Ei todellakaan.
Tampereen koirarotua ei kerrota.
Tyttöjen syytä pudota katolta ei kerrota, vaikka on silminnäkijöitä kymmeniä.
Jos lasta puu***taan, ei kerrota kaikkea.
Kuin pohjois-Koreassa, ja me ilkutaan sitä.
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikki yksityiskohdat kuulu meille
Ja valinta on ...isoveljen. Eikö olisi parempi jos sinä itse valitset mitä luet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja valinta on ...isoveljen. Eikö olisi parempi jos sinä itse valitset mitä luet.
En ainakaan mitään twitter/äärioikeistopaskas
Arvaa mitä --- kaikki nuo seikat jotka sua ottaa pattiin, ovat sellaisia, joilla ei ole sulle mitään merkitystä. Enimmäkseen kyseessä ihmisten YKSITYISASIAT!
Vierailija kirjoitti:
Tampereen koirarotua ei kerrota. MITÄ SINÄ SILLÄ TIEDOLLA TEET, VIET OMASI PIIKILLE JOS ON SAMA?
Tyttöjen syytä pudota katolta ei kerrota, vaikka on silminnäkijöitä kymmeniä. TYTÖT ALLE 18V!
Jos lasta puu***taan, ei kerrota kaikkea. MITÄ LIE, MUTTA KOSKA LAPSI
Kuin pohjois-Koreassa, ja me ilkutaan sitä.ET SÄ TARVII KAIKKEA "TIETÄÄ"
Haluan tietää. Olen utelias eläkeläinen ja vaadin tietää. Minulla on oikeus.
Näissä tiedottamisessa on noudatettava lakeja, jotka määrittelevät, mikä asiassa on julkista ja mikä salassapidettävää. Eduskunta voi näitä lakeja muuttaa. Vaikka suuri yleisö kuinka olisi utelias, ei se muuta näitä sääntöjä.
Kyse ei ole sensuurista! Kyse on ihmisten oikeudesta yksityisyyteen! Lakiin perustuva oikeus!
Vierailija kirjoitti:
Kyse ei ole sensuurista! Kyse on ihmisten oikeudesta yksityisyyteen! Lakiin perustuva oikeus!
Ei ole aivan sitä, koska millätavoin se loukkaisi jonkun yksityisyyttä jos nimeä ei kuitenkaan kerrota vaikka tapahtuman syy kerrottaisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sananvapaus ei anna oikeutta julkaista mitä tahansa tai valehdella vapaasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sananvapaus ei anna oikeutta julkaista mitä tahansa tai valehdella vapaasti.
Tämäkin on taas väärin, julkaisijalla on tietty vastuu, mutta muutoin sananvapauden kontrollointi jälkikäteistä, että ensin pitää olla se ilmaisu ja sitten vasta katsotaan oliko rajoissa, tästä juuri ollut julkisuudessa tapauksia.
Vierailija kirjoitti:
Joku teini löysi Caps login. =D
Saanko itse valita mitä luen, eikä vihervasemmistotoimittajat tee sitä puolestani.
Jooko?
Tämä olisi REILUA.
Voi ku sööttiä, persuloidi näkee vihervasemmistoa kaikkialla 🤭
Vierailija kirjoitti:
Se taitaa olla vasemmistovihreille turha koettaa opettaa mikä on oma valinta ja oma vastuu.
Se vaan ei mene perille. Halutaan olla silmälaput silmillä ja kuunnella kuulokkeista Ultrabraata.
Sananvapauden nimessä haluan tietää sinun nimesi. No miksi et kerro? Vai menikö pupupöksyyn?
Vierailija kirjoitti:
Joku teini löysi Caps login. =D
Saanko itse valita mitä luen, eikä vihervasemmistotoimittajat tee sitä puolestani.
Jooko?
Tämä olisi REILUA.
Eiköhän median kuitenkin omista lähinnä oikeistossa olevat.
Vierailija kirjoitti:
Kun asioista ei kerrota totuuden mukaisesti, niin kaiken maailman nenni ja nanna spekulaatiot elävät somessa.
Olisi REILUA kertoa tosiasiat ja he lukevat jotka haluavat. Se olisi REILUA.
On reilua että kerrot nimesi.
Vierailija kirjoitti:
Se taitaa olla vasemmistovihreille turha koettaa opettaa mikä on oma valinta ja oma vastuu.
Se vaan ei mene perille. Halutaan olla silmälaput silmillä ja kuunnella kuulokkeista Ultrabraata.
Mikäli toimittaja tietää, että jonkin asian julkaisu olisi väärin niin toimittaja tekee oman valintansa. Mikäli tavallinen kansalainen julkaisee jotain, niin hänelle voi julkaisemisesta tulla seurauksia.
Vierailija kirjoitti:
Kun asioista ei kerrota totuuden mukaisesti, niin kaiken maailman nenni ja nanna spekulaatiot elävät somessa.
Olisi REILUA kertoa tosiasiat ja he lukevat jotka haluavat. Se olisi REILUA.
Ensinnäkin tuoreeltaa tapahtuneen jälkeen ei vielä tiedetä mitkä ne tosiasiat on. Toisekssen kaikki asiat eivät vain kuulu julkiseen levitykseen.
Eikö muita ihmetytä jos koira puri vauvaa jo joulukuussa miksi siitä vasta nyt uutisoidaan.
Miksi?