Mitä söit tänään aamupalaksi?
Oletko tyytyväinen aamupalaasi, maku, määrä, terveellisyys, hinta?
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
Et tee sillä tiedolla yhtään mitään.
En ole ap eikä näillä tiedoilla tietty mitään tee. Itse luen ketjua koska itse en juuri koskaan syö aamupaloja enkä muitakaan -paloja. Joskus, eli pari kertaa kuukaudessa maksimisti, syön, ja se on voisarvi tai croissantti hillotäytteellä tai kokojyväcroissantti hunajalla. Suolaista ja tomaatteja, kurkkua ja juustoa en kyllä voisi syödä aamulla.
En mitään. Vain kahvia. Jaksan paremmin kun juon aamulla vain kahvia.
Pari siivua juustoa ja broilerleikkelettä, keitetty muna, salaattia, porkkanaa, paprikaa, kurkkua, tomaattia. Mustikka-vaniljajogurtti mustikoilla, viinirypäleitä, Marie-keksejä ja pipareita. Maitokahvi.
En ole miettinyt terveellisyyttä tai hintaa, otan sitä mistä tykkään. Oli tuossa ainakin paljon kasviksia.
Kaksi hapankorppua ja 100 g savulohta niiden päällä sekä kurkkua ja tomaattia. Terveellistä.
2 mukia kahfia, ruisleipäpala ja päällä hummusta, omena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menen ihan omien mieltymysten mukaan, en todellakaan laske hintoja, terveellisyyttä tai muutakaan. Kahvia, paahtoleipää, kananmuna, kreikkalaista jugurttia mansikkahillon kanssa ja vesimelonia.
Nämä pitkälti koko vuoden,
talvella jugurtti banaanin kanssa.
Mitä jugurttia sä käytät? Kerro paras tai top3 - top5.
Lidlin kreikkalainen jugurtti, kilon purkissa.
Vierailija kirjoitti:
PORKKANASSA ON A - VITAMIINIA MIKÄ ON SYY SEN SYÖMISEEN. NYT TORILLE ! TUOREET PORKKANAT MYYNNISSÄ.
Ne uudet porkkanat mitä mä olen ostanut, on ihan mauttomia. Mihin on hävinneet ne makeat ja rapeat uuden sadon porkkanat mitä ennen oli.
Mangokefiiriä, jonka joukossa chiansiemeniä. Omena. Kahvia. Joo olin tyytyväinen, ihan maukas hintansa arvoinen suht terveellinen arkiaamiainen.
Kaksi real ruisleipäpalaa päällä kinkku ja juustosiivut ja kurkkua.Pari kuppia kahvia.
Kaurapuuro,mansikat,raejuusto,oliiviöljy
kahvi
melkein aina sama combo,marjat vaihtuu
Lounaaksi söin poikkeuksellisesti kaupan valmiita nugetteja ja italiansalaattia. Ei oikein nyt huvita seisoa hellan ääressä sapuskaa vääntämässä. Huomenna teen savulohisalaatin, ajattelin laittaa myös fetaa siihen jotta olisi vähän suolaisempi. Paistan vielä esikypsytetty patongit sen kanssa.
Kuppi kahvia, neljän viljan puuroa ja yksi keitetty kananmuna, ihan tyytyväinen en söisi noita jos en haluaisi
Vierailija kirjoitti:
Kaksi real ruisleipäpalaa päällä kinkku ja juustosiivut ja kurkkua.Pari kuppia kahvia.
Mun herkku, real, mutta vatsa menee niistä ihan sekaisin:(
Lomalla, joten aamupala oli tosi myöhään, lounasaikaan, söin 6 kasvispuikkoa😂😂😂😂
Vettä,mustaa vahvaa kahvia ja kirsikoita. Seuraava ateria illalla.
A-vitamiini tarttee rasvaa kunnolla että liukenee ja elimistö saa siitä hyötynsä. Pelkkä porkkana ei ole mitään.