Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oli taas perkeleen kuuma yö eikä saanut nukuttua

Vierailija
22.07.2025 |

Tuo sadekaan (Hki) ei auta mitään, ilma vaan höyrystyy ja on kuin tropiikissa. Nämä kerrostalokopit on kaikki rakennettu vielä siten että aurinko paistaa ikkunoista koko päivän sisälle ja kuumentaa, sitten ei yölläkään helpota kun asunto on +30 asteinen. 

Kommentit (128)

Vierailija
21/128 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon yövuorossa nyt 😃 kohta meen nukkumaan.

Mä tulin jo yötyöstä kotiin ja nyt aamupalalla. Kivan viileää kotona kun on koko yön ollut kaikki ikkunat ja parvekkeen ovi sepposen selällään.

Onko hyönteisistä ongelmaa vai asutko korkealla/paikassa missä ei ole itikoita/kärpäsiä/häiritseviä hyönteisiä?

Vierailija
22/128 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme uikuttajia. Nyt nautitaan kesästä!! Ostakaa boomerit viilentimiä jos noin koville ottaa. Niitä saa kaupoista, hei!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/128 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon yövuorossa nyt 😃 kohta meen nukkumaan.

Mä tulin jo yötyöstä kotiin ja nyt aamupalalla. Kivan viileää kotona kun on koko yön ollut kaikki ikkunat ja parvekkeen ovi sepposen selällään.

Onko hyönteisistä ongelmaa vai asutko korkealla/paikassa missä ei ole itikoita/kärpäsiä/häiritseviä hyönteisiä?

Ei täällä keskikaupungilla ole ötököitä. Joskus voi kärpänen eksyä sisään mutta sellainen saa heti hiuslakasta pölläyksen. Siihen loppuu se surina.

Vierailija
24/128 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikuiset ihmiset kehtaavat mankua kuin pienet lapset. Vähän nyt resilienssiä kehiin. Ei mene enää kauaa, niin saatte valittaa juhannukseen asti siitä, kuinka on kylmää ja ankeaa.

Minä en valita koskaan muusta kuin liian kuumasta. Kylmyyttä ja sadetta ja liukkautta vastaan voi suojautua, mutta hellettä vastaan ei. Kaikilla ei ole mahdollisuutta ilmalämpöpumppuun. Suomalaiset kerrostalot on rakennettu siten, että ne suojaa kylmältä mutta ei helteeltä. Osasta asunnoista tulee asuinkelvottomia.

MIKSI KELA EI TUU APUUNN 

KAUHEA HALLITUS, KELA EI AUTA MUA 

Sekosiko pää?

Vierailija
25/128 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 päivää näitä takana. Olo on joka aamu kurjempi ja vitutus kasvaa. 

Vierailija
26/128 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän kohdistaa silmät tähän. Kuuma on, eikä ees kannabista tänään

Vierailija
27/128 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietokoneen sääsovellus heitti ruudulle jo eilen illalla korkean lämpötilan varoituksen keskiviikkoon klo 23 saakka, joten ainakin vielä ensi yökin todennäköisesti nukuttaa huonosti.

Vierailija
28/128 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme uikuttajia. Nyt nautitaan kesästä!! Ostakaa boomerit viilentimiä jos noin koville ottaa. Niitä saa kaupoista, hei!

Muuttaisivat lappiin jos ei kelit miellytä.

Vierailija
29/128 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
30/128 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksiö. Ikkunat auki, lukittu. Puhallin. Suihkuun. Tulpat päähän. Öitä. 

Vierailija
31/128 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukuin ihan hyvin, kun tornituuletin puhalsi torsoa kohti koko yön. Välillä piti vetää pussilakana päälle, kun oli jopa kylmä.

Vierailija
32/128 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pakastimessa  kylmävaraajia, kun sellaisen käärii pyyhkeeseen ja ottaa viereensä vaikka sänkyyn, niin viilentää aika kauan.

Eilen muuttui sään kosteus, siihen asti oli vain kuumaa. Nyt vielä ilman kostus on koko ajan yli 50 prosenttia.

Vierailija
33/128 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se helle olekaan nyt sitten niin ihanaa? Yrittäkää jo päättää, mitä mieltä olette...

Vierailija
34/128 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maikkari lupasi 30 plus koko loppuviikoksi. Vaikka aikaisemmin piti jo muka lämpötilan laskea loppuviikolla.

Ties vaikka kuumuu vain  lisää meilläkin, kun Keskieuroopasa kuumin kuukausi on elokuu.

Vierailija
35/128 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko helteen vuoksi huonosti nukutun yön perusteella saikuttaa? Loma loppuu kohta, eikä töiden vuoksi voi nukkua pitkään aamulla, tai jotain päikkäreitä. Kai se on pakko mennä äreänä töihin torstaina...

Vierailija
36/128 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko helteen vuoksi huonosti nukutun yön perusteella saikuttaa? Loma loppuu kohta, eikä töiden vuoksi voi nukkua pitkään aamulla, tai jotain päikkäreitä. Kai se on pakko mennä äreänä töihin torstaina...

Hommaa viilennin jos on kuuma.

Vierailija
37/128 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maikkari lupasi 30 plus koko loppuviikoksi. Vaikka aikaisemmin piti jo muka lämpötilan laskea loppuviikolla.

Ties vaikka kuumuu vain  lisää meilläkin, kun Keskieuroopasa kuumin kuukausi on elokuu.

Sääennusteet antavat kivasti turhaa toivoa. Viileämpi lämpötila on aina "muutaman päivän päästä". Aina.

Vierailija
38/128 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hommaa viilennin jos on kuuma.

Millä rahalla? Vähän liian iso varastettavaksi, kun ei ole sellaista tiettyä hehtaarihametta, johon voi piilottaa vaikka flyygelin.

Vierailija
39/128 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi laitoit alapeukun mun biisiin? Muutenkin on tässä kuumissaan vaikeeta :(

Vierailija
40/128 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset