Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oli taas perkeleen kuuma yö eikä saanut nukuttua

Vierailija
22.07.2025 |

Tuo sadekaan (Hki) ei auta mitään, ilma vaan höyrystyy ja on kuin tropiikissa. Nämä kerrostalokopit on kaikki rakennettu vielä siten että aurinko paistaa ikkunoista koko päivän sisälle ja kuumentaa, sitten ei yölläkään helpota kun asunto on +30 asteinen. 

Kommentit (128)

Vierailija
1/128 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyn syksyn ihanat viileät tuulet saapuvat minä olen onnellinen.. eikä siihen mene enää kovin pitkään.

Vierailija
2/128 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu minäkin heräsin kuumuuteen ja valoisuuteen 05.40.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/128 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi mukava asua asunnossa jonka ikkunat ja parvele olisi pohjoiseen. 

Vierailija
4/128 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin uusi kikka, jätä valkoinen sokeri häiritsemästä yöunta, ehkä toimii kuumuuteenkin. 

Vierailija
5/128 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läpiveto päälle ja nukut märän pyyhkeen alla, kyllä uni tulee.

Vierailija
6/128 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon yövuorossa nyt 😃 kohta meen nukkumaan.

Vierailija
7/128 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkä takia et mene ostaa pientä ilmastointilaitetta joka maksaa 300€? Jos on isompi asunto, laita vain makkariin, ja päivällä puhallin puhaltaa muihin huoneisiin kylmää ilmaa.

Vierailija
8/128 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin on tullut odotettua syksyä yhtä innolla kuin tänä vuonna. En kestä enää yhtään näitä helteitä. Ikä tekee. En jaksa laukata missään terasseilla enkä ole kiinnostunut käymään missään kesätapahtumissa. Tavallaan vaan lusin tätä kesää ja odotan syksyä. 

Vierailija
9/128 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuiset ihmiset kehtaavat mankua kuin pienet lapset. Vähän nyt resilienssiä kehiin. Ei mene enää kauaa, niin saatte valittaa juhannukseen asti siitä, kuinka on kylmää ja ankeaa.

Vierailija
10/128 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun on ihan hyvä tottua lämpöön, sillä siellä,  mihin sinä kiroilijana lopuksi joudut, on suomalainen saunakin viileä paikka.

Vierailija
11/128 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verhot on jo keksitty, Heseri...

Vierailija
12/128 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikuiset ihmiset kehtaavat mankua kuin pienet lapset. Vähän nyt resilienssiä kehiin. Ei mene enää kauaa, niin saatte valittaa juhannukseen asti siitä, kuinka on kylmää ja ankeaa.

Minä en valita koskaan muusta kuin liian kuumasta. Kylmyyttä ja sadetta ja liukkautta vastaan voi suojautua, mutta hellettä vastaan ei. Kaikilla ei ole mahdollisuutta ilmalämpöpumppuun. Suomalaiset kerrostalot on rakennettu siten, että ne suojaa kylmältä mutta ei helteeltä. Osasta asunnoista tulee asuinkelvottomia.

Vierailija
13/128 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on eri asia!

Vierailija
14/128 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon yövuorossa nyt 😃 kohta meen nukkumaan.

Mä tulin jo yötyöstä kotiin ja nyt aamupalalla. Kivan viileää kotona kun on koko yön ollut kaikki ikkunat ja parvekkeen ovi sepposen selällään.

Vierailija
15/128 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en valita koskaan muusta kuin liian kuumasta. Kylmyyttä ja sadetta ja liukkautta vastaan voi suojautua, mutta hellettä vastaan ei. Kaikilla ei ole mahdollisuutta ilmalämpöpumppuun. Suomalaiset kerrostalot on rakennettu siten, että ne suojaa kylmältä mutta ei helteeltä. Osasta asunnoista tulee asuinkelvottomia.

Helpottaako mankuminen vai viluttaako entistä enemmän kun vatvoo ja vatuloi asiaa?

Vierailija
16/128 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täysin uusi kikka, jätä valkoinen sokeri häiritsemästä yöunta, ehkä toimii kuumuuteenkin. 

Tässä täysin vanha(yli 100v) kikka,laita ilmastointi päälle.

Halvin 199e(näky mainos hetki sitte .

Minulla on tuommoinen masiina,ja on hyvä, ja ollut hyvä viimeset 6-7 kesää.

Pikkusen pitää asennella ,mutta ei ole hankalaa eikä tarvi mitään kummempia työkaluja, toinen kerta menee jo sitte helposti.

Vierailija
17/128 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä oikein hourit. 15 astetta. Joidenkin elämäntehtävä on narista joka asiasta 

Kannattaa muuttaa talveksi risumajaan, niin ei ole kuuma 

Vierailija
18/128 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harvoin on tullut odotettua syksyä yhtä innolla kuin tänä vuonna. En kestä enää yhtään näitä helteitä. Ikä tekee. En jaksa laukata missään terasseilla enkä ole kiinnostunut käymään missään kesätapahtumissa. Tavallaan vaan lusin tätä kesää ja odotan syksyä. 

YHYYY viikko ollut lämmintäää taidan kualla OOoon niiiiinn  vvvvaaanhhaaakkiiin n jaa ssaaiiiiiatrartrstuijisbzjgsDJHKLDF

yyyyyyyyyyyyyyy

Vierailija
19/128 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Verhot on jo keksitty, Heseri...

Ei voi laittaa ku ei ole varaa ostaa tualia millä ripustaa verhoja ja sitä paitti ooon vanha 

Vierailija
20/128 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MIKSI KELA EI TUU APUUNN 

KAUHEA HALLITUS, KELA EI AUTA MUA