Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Urheilutähdet Vanninen ja Mononen eivät meikkaa ollenkaan?

Vierailija
21.07.2025 |

Ehkä kevyt meikki heille sopisi?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi?

Vierailija
2/25 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ole kauneuskilpailussa vaan urheilukilpailussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi on meikkaamattomiakin naisia ja vielä hyvännäköisiä.

M46

Vierailija
4/25 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

AIvan turhaa länkytystä. Keskity ap elämään omaa elämääsi.

Vierailija
5/25 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monille, varmaan lähes kaikille, sopii kevyt meikki. Mutta onneksi ei tartte meikata jos ei halua. Lisäksi urheilusuoritus ei ole missikisa.

Vierailija
6/25 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tulee Linnan juhliin tai Urheilugaalaan kutsu niin eivätköhän sinne laittautua. Voit huokaista helpotuksesta ap.

Vierailija
7/25 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haastateltiin heitä nyt lentokentällä, itse kyllä siviilissä vähän meikkaisin, urheilusuorituksen aikana ei niinkään vaikka muut ulkolaiset naisurheilijat ovat meikattuja ebemmän ja vähemmän tuolla kentälläkin.

Vierailija
8/25 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan, kun eivät meikkaa. Meikkaus on turhaa ja kosmetiikkafirmojen täyttä huijaus touhua. 

Vierailija
9/25 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on kateellinen, kun jotkut on kauniita ilman meikkiä.

Vierailija
10/25 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haastateltiin heitä nyt lentokentällä, itse kyllä siviilissä vähän meikkaisin, urheilusuorituksen aikana ei niinkään vaikka muut ulkolaiset naisurheilijat ovat meikattuja ebemmän ja vähemmän tuolla kentälläkin.

Sepä se onkin kammottavan näköistä, ei urheilukentälle sovi ne liioitellut tekokynnet ja irtoripset. Ihanaa kun urheilija on oikeasti fressin sporttisen ja luonnollisen näköinen.

Vierailija
11/25 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä saat ihan vapaasti meikata siviilissä tai vaikka asepalveluksessakin minun puolestani. Samoin muut saa oman makunsa mukaan olla halutessaan meikkaamatta. Heillä taitaa olla itsetunto sinua paremmin kohdallaan niin ei telkkariinkaan tarvitse tälläytyä.

Vierailija
12/25 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis euroopanmestaruutta tehdessä? 

Vierailija
13/25 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oltu kauneuskilpailussa Erikoisjoukoissakaan, mutta silti res.luutnantin piti käyttää irtoripsiä.

Vierailija
14/25 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei oltu kauneuskilpailussa Erikoisjoukoissakaan, mutta silti res.luutnantin piti käyttää irtoripsiä.

Ei pitänyt, hän halusi. Nämä urheilijat ei taida haluta. Silloin ei myöskään pidä meikata.

Vierailija
15/25 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, miten meikeissä voi urheilla. Minulla rupeaa kirvelemään silmät, kun hien mukana niihin valuu pakkeleita.

Vierailija
16/25 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä, miten meikeissä voi urheilla. Minulla rupeaa kirvelemään silmät, kun hien mukana niihin valuu pakkeleita.

Niinpä, luulisi että täytyisi käyttää jotain vedenkestäviä merkkejäkin ettei ne ole pitkin naamaa.

Vierailija
17/25 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniita ovat luonnollisina.

t: mies

Vierailija
18/25 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikitön sporttinainen on paras 👍

Vierailija
19/25 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa minä ihmettelen toisin päin. En ymmärrä alkuunkaan näitä urheilijoita, jotka meikkaavat urheilusuoritukseen. Tuntuu jotenkin aivan oudolta. Olen itsekin entinen kilpaurheilija, enkä kyllä koskaan treeneihin tai kisaan meikannut. 

Vierailija
20/25 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa minä ihmettelen toisin päin. En ymmärrä alkuunkaan näitä urheilijoita, jotka meikkaavat urheilusuoritukseen. Tuntuu jotenkin aivan oudolta. Olen itsekin entinen kilpaurheilija, enkä kyllä koskaan treeneihin tai kisaan meikannut. 

Taitaa olla fitnesspuolella yleisempää. Aika karmiva näky kylläkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan