En jaksa edes ajatella miehen kaverien tapaamista. Miten välttää? 😄
Mies tapasi sattumalta nuoruuden kaverinsa ja kaveri on tulossa lomareissulle tänne päin lähiviikkoina. Olivat jo puhuneet että täytyy sitten tavata.
Itse kauhistuin heti koko ajatusta. Ei kiinnosta yhtään, ei pätkääkään, häntä tavata. Teen todella sosiaalista työtä ja vapaa-aikana mieluusti olen vain miehen kanssa tai ihan yksikseni. Aloin jo ehdottaa että kai tapaavat jossain muualla, eikä tuo kaveri ainakaan meille tule. Jos tulee, niin voisin vaikka mennä aittaan päiväunille siksi aikaa, mutta jos onkin kuuma niin se ei onnistu. Haluaisin mieluummin lähteä vaikka kirjastoon, kuin istua nököttää vaivaantuneena lähes vieraan ihmisen seurassa.
Onko kenestäkään muusta tullut näin hankalaa keski-iässä? 😄
Kommentit (22)
Luulisi että miehesi haluaisi nähdä kaveriaan kahdestaan, jos ei ole pitkään aikaan nähnyt. Miksi sinun pitäisi olla mukana? Heillä on varmasti paljon keskinäistä puhuttavaa johon sinun on vaikea edes osallistua. Kaverillekin kivempi, kun ei ole joku ventovieras siinä mukana, jota pitää ottaa huomioon vaikka haluaa vain jutella oman vanhan kaverin kanssa. Minä moikkaisin miehen kaveria ja lähtisin sitten siksi aikaa vaikka lenkille tai omalle kaverille, jos haluaisivat välttämättä meillä tavata.
Kenen mielestä? Sinun mielipide ei hirveästi ketään kiinnosta. Ap