Emma Tainio vastustaa naisurheilijoiden seksualisointia - kulkee itse kentällä osoitellen miesurheilijoita "panisin"
Tainio kiersi Bergenin kentällä maajoukkueen asussa osoittelemassa ihmisiä sormella. Ääniraitana kuuluu toistuvasti sana smash. Slangisanalla viitataan siihen, kenen kanssa voisi harrastaa seksiä.
Tainio on itse kommentoinut esimerkiksi Helsingin Sanomille naisurheilijoiden esineellistämistä.
HS:n jutussa hän muun muassa kritisoi miehiä, jotka kuvaavat vähäpukeisia naisurheilijoita.
Tuo videolla kuultu "Smash" on siis sama kuin "panisin".
https://www.iltalehti.fi/yleisurheilu/a/f9d776c7-a991-438b-983d-d554276…
Kommentit (249)
Naiset näyttelevät mediassa uhreja, koska siitä on hyötyä. Tämäkin neito on tuote, joka on kaupallistanut elämänsä. Seuraavassa instakuvassa sama toksisen maskuliinisen uhri myy uhriudellaan Zalandon brändilenkkareita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jälleen kerran, ne naisten teot, ei ne puheet. Naisen puhe on aika lailla 100% yhtä tyhjän kanssa. Ainoastaan teoilla on merkitystä.
Jälleen kerran, typerän tollon typerä yleistys🙄
Yleistys perustuu loputtomiin havaintoihin naisten toiminnasta ja näiden hyvin tavallisesta ristiriidasta puheiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Naiset näyttelevät mediassa uhreja, koska siitä on hyötyä. Tämäkin neito on tuote, joka on kaupallistanut elämänsä. Seuraavassa instakuvassa sama toksisen maskuliinisen uhri myy uhriudellaan Zalandon brändilenkkareita.
Toiveena on luksustason elämä, mutta ei työurien kautta vaan ...
Vierailija kirjoitti:
Naisia esineellistetään nyt enemmän kuin koskaan ennen ja sen tekevät naiset ihan itse. He kuulemma voimaantuvat, kun valta asiassa on naisilla.
He kuitenkin saattavat paradoksaalisesti ruokkia juuri sitä, mitä he itse yrittävät kitkeä. Heistä ei tule seksuaalisen vapautumisen esikuvaa vaan objekti, jonka ainoa tarkoitus on tuottaa katsojille tyydytystä ja lopulta siemensyöksy.
Pitäisi toimia niin kuin itse opettaa. Mutta eikö nuo urheilijat nyt yleensä olekin aika tyhmiä? Koulut jää kesken ja sitten valmennushommiin tai liiton virkaan urheilu-uran jälkeen.
Sinä ja sun naisvihas. Olisitko yhtä ärhäkkäänä, kun vastaavasti toiminut mies olisi potkittu ulos joukkueesta ja nöyryytetty anelemaan anteeksi joka mediassa? Veikkaan, että siinä tapauksessa olisit vain heittänyt bensaa miesvihan liekkeihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko on pyydetty anteeksi ja kerrottu ettei tuo edusta maajoukkueen arvoja ja asiaan tullaan puuttumaan vakavasti?
Älä pidättele hengitystä odotellessa. Kai tuota joku setä varovasti kommentoi, että öh.. kröh... ei ole suotavaa köh köh.. Samassa tilanteessa mies olisi jo heitetty ulos joukkueesta tai pakotettu matelemaan median edessä anteeksipyyntöjä änkyttäen.
Tätä on feminismi, tällainen on feministinen yhteiskunta. Mitä ne valtarakenteet olivatkaan mitä piti ravistella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko on pyydetty anteeksi ja kerrottu ettei tuo edusta maajoukkueen arvoja ja asiaan tullaan puuttumaan vakavasti?
Älä pidättele hengitystä odotellessa. Kai tuota joku setä varovasti kommentoi, että öh.. kröh... ei ole suotavaa köh köh.. Samassa tilanteessa mies olisi jo heitetty ulos joukkueesta tai pakotettu matelemaan median edessä anteeksipyyntöjä änkyttäen.
Tätä on feminismi, tällainen on feministinen yhteiskunta. Mitä ne valtarakenteet olivatkaan mitä piti ravistella?
Taitaa itse feminismi olla ainoa jäljellä oleva ravistelematon valtarakenne.
Emmalla on aineksia onlyfanssiin, yliseksualisoitunut naisihminen jolla ei ole lainkaan tyylitajua.
Rankkaa kommentointia, mutta mielestäni ihan asiasta. Kaksilla vankkureilla ei voi ajaa, vaikka olisi miten kaunis. Tervetuloa nykyaikaan.
Vierailija kirjoitti:
Hän julkaisi 24 tuntia näkyvissä tarinoissa samoja bikinikuvia, mutta oli lisännyt niiden päälle englanninkielisen tekstin. Se kuuluu vapaasti suomennettuna näin:
Kun otimme näitä kuvia, niin olin että hittolainen. Kaikki nämä ihmiset täällä rannalla tuijottavat minua. Ehkä he tuomitsevat minut? Kutsuvat minua mielessään hutsuksi?
Näin mietin, mutten voisi välittää vähempää. En tule enää koskaan näkemään ainuttakaan tyyppiä siltä rannalta. Olen iloinen, että otin nämä kuvat. Olen 20 ja hot kuuma, Emma kirjoitti ja jatkoi vielä:
Muista: älä anna muille ihmisille voimaa estää sinua tekemästä niitä asioita, joita haluat tehdä. Saada olla sinä. Älä välitä vittujakaan. Näin toimimalla elämä on niin paljon helpompaa. Rakkaudella, Emma.
Jatkoa odotellessa. Tai en odota.
Vierailija kirjoitti:
Emmalla on aineksia onlyfanssiin, yliseksualisoitunut naisihminen jolla ei ole lainkaan tyylitajua.
Ymmärtääkö kukaan Katie Pricea? Kaunis kun pääsi julkisuuteen. Rahallisesti menestynyt mutta toheloinut kaiken. Nykyään järkky.
Taitaa olla sivupersoonia jotka puhuu keskenään ristiin. Eipä tuota muuten voi selittää.
Miksi nuoren naisen/miehen kiinnostus seksiin on niin kauhean paheksuttavaa? Eikö se ole ihan luonnollinen asia?
Näin matalan syntyvyyden maassa kantaisin enemmän huolta niistä nuorista, joita se ei kiinnosta
M34v (jota ei seksi kiinnosta ja jää lapsettomaksi, matalat testosteronitasot)
Vierailija kirjoitti:
Instassa esiintyy narubikineissä... Mutta harmittelee jos seksualisoidaan
Alastonsuomessa voisi esiintyä ilman niitä narubikineitä !?!
Vierailija kirjoitti:
Nainen voi panna vain ratsastamalla.
Nainen voi panna vain jollakin seksilelulla.
Mua häiritsi myös se, ettei katsonut haastattelijana, vaan luimuili sivuun tai maahan koko ajan. Teki epämiellyttävän ja luihun vaikutuksen jo sillä.