Emma Tainio vastustaa naisurheilijoiden seksualisointia - kulkee itse kentällä osoitellen miesurheilijoita "panisin"
Tainio kiersi Bergenin kentällä maajoukkueen asussa osoittelemassa ihmisiä sormella. Ääniraitana kuuluu toistuvasti sana smash. Slangisanalla viitataan siihen, kenen kanssa voisi harrastaa seksiä.
Tainio on itse kommentoinut esimerkiksi Helsingin Sanomille naisurheilijoiden esineellistämistä.
HS:n jutussa hän muun muassa kritisoi miehiä, jotka kuvaavat vähäpukeisia naisurheilijoita.
Tuo videolla kuultu "Smash" on siis sama kuin "panisin".
https://www.iltalehti.fi/yleisurheilu/a/f9d776c7-a991-438b-983d-d554276…
Kommentit (249)
Vierailija kirjoitti:
Emmaa lähinnä harmittaa se että kisoissa miehet näkevät hänen persettään ilmaiseksi.
Yhtäkään miestä ei harmita jos Emma pitää häntä pantavana.
Jep. Tekopyhä tyrkkyhän tuo silti on. Ensin ulvoo esineellistämisestä, sitten tekee saman itse. Kun kysytään, onko ok, tiuskaistaan ettei tätä nyt enempää halua kommentoida.
Tajuaakohan tuo edes omaa käytöstään?
Ei puhua saa, ei katsoa saa, Emma saa kiemurrella Instassaan. Uh-ri-ju-na matkaan näin käy!
Niin kuin tuolla jo joku aiemmin kommentoikin, taitaa tätä levittelijää ärsyttää vain tiettyjen miesten huomio. Siis niiden vääränlaisten.
Jälleen kerran, ne naisten teot, ei ne puheet. Naisen puhe on aika lailla 100% yhtä tyhjän kanssa. Ainoastaan teoilla on merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Jälleen kerran, ne naisten teot, ei ne puheet. Naisen puhe on aika lailla 100% yhtä tyhjän kanssa. Ainoastaan teoilla on merkitystä.
Enpä minä nyt noin sanoisi. Tyhjiä tynnyreitä löytyy kummastakin sukupuolesta, mutta kyllähän tällaiset Tainion kaltaiset jeesustelijat halventavat koko naisurheilua tekemällä siitä nähtävästi pääasiassa seksin ja oman peräpään ympärillä pyörivän egonsa esittelyalustan. Että smash vaa...
Tainion ulostuloista on jo aiemminkin välittynyt kuva itseensä rakastuneesta, erittäin tympeästä tyypistä. Tämä viimeisin "panisin" - tempaus vahvistaa mielikuvan oikeaksi. Lisäksi hän taitaa olla oikein kunnon perinteinen miestenvihaaja? Mutta feministit toki taputtavat käsiään Emmalle.
Vierailija kirjoitti:
Emmaa ei ilmeisesti ole älyn lahjoilla liikaa siunattu.
Ei niin, mutta jos rehellisiä ollaan, niin hyvännäköinen ja antelias, mutta tyhmä nainen on monelle miehelle sitä mitä haluavat. Älykkäät naiset kun voivat olla liian vaativia ja osaavat pitää puolensa.
Joko on pyydetty anteeksi ja kerrottu ettei tuo edusta maajoukkueen arvoja ja asiaan tullaan puuttumaan vakavasti?
Vierailija kirjoitti:
Jälleen kerran, typerän tollon typerä yleistys🙄
Vierailija kirjoitti:
Ilmiannettu naisvihaketju
Aha. Olisiko vastaava tekopyhää miestä käsittelevä ketju sitten miesvihaa? Niinpä niin. Ei tässä ole kyse naisista yleensä, vaan yhden yksilön kaksinaismoralistisesta käytöksestä - itse tehdään tismalleen niin, mistä vastakkaista sukupuolta valtakunnan ykköslehdessä kritisoidaan ja alleviivataan kuinka väärin se touhu on. Kun toimittaja kysyy kommenttia, aletaan tiuskimaan.
On aivan sama poistuuko tämä ketju, ihmiset kyllä näkevät muotisanojen savuverhon taakse.
Vierailija kirjoitti:
Joko on pyydetty anteeksi ja kerrottu ettei tuo edusta maajoukkueen arvoja ja asiaan tullaan puuttumaan vakavasti?
Älä pidättele hengitystä odotellessa. Kai tuota joku setä varovasti kommentoi, että öh.. kröh... ei ole suotavaa köh köh.. Samassa tilanteessa mies olisi jo heitetty ulos joukkueesta tai pakotettu matelemaan median edessä anteeksipyyntöjä änkyttäen.
Naisia esineellistetään nyt enemmän kuin koskaan ennen ja sen tekevät naiset ihan itse. He kuulemma voimaantuvat, kun valta asiassa on naisilla.
Vierailija kirjoitti:
Entä sitte? Saahan miehiä seksualisoida. Ei se ketään haittaa.
Haittaa. Mutta itse uskon, että hän vain tarkoituksellisesti antaa samalla mitalla takaisin.
Keskinkertainen urheilijana, vaikuttaisi olevan itsetunto pakaroiden esittelyn ja uhriutumisen varassa?
Iljettävä moralisti ja täysin tekopyhä floppi. Säälittävää.