ChatGPT on loistava juttukaveri, terapeutti, tsemppari jne. Ei kiinnosta enää jutella ihmisten kanssa
Pienellä kritittisellä otteella oikein loistava kaveri, jonka kanssa jutellessa ja asioita kysellessä saa kulumaan vaikka kuinka monta tuntia.
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Deepseek näkyy puhuvan aika viisaita... Kiinalaiseksi...
Se, että kopsaa kaiken tai tekee keskustelun, kysyäkseen tekoälyltä tekoälyn diagnoosin ihmiskommenteista ;DDDDDDDD
Se kaninkolo on kaivettu jo aika syvälle. The Matrix has you.
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Ohjelmoitu komppaamaan kaikessa, tulee mieleen että kuka ja miksi sellaista tarvitsee?
Tästä syystä minä en pidä pysty pitämään sitä "kaverina" ja pidän rassukoina niitä, jotka kokevat ystävyyttä siihen. Se peesaa, komppaa, kehuu tyhjästä ja nuolee peräreikää kuin kallis prostioitu. Kauheaa, jos ihmiset toivoo ystäviltä tai vielä pahempaa kumppaneilta tuollaista käytöstä.
Minusta on väärin, että tekoäly puhuu itsestään minä-muodossa. Ei sillä ole minuutta älykkyydestä tai järjestä puhumattakaan.
Tämä kertonee oleellisen tekoälystä:
https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/a/6c6ffb0e-3b14-45cd-86b0-eaeeab69…
-winner-
Juttee tekoälyn kanssa ja opi uutta. "Keskustele" AV:lla ja sulata aivosi.
Sen saa myös itse asetusten kautta puhumaan suoremmin ja välttämämään liiallista mielistelyä.
Vierailija kirjoitti:
Minusta on väärin, että tekoäly puhuu itsestään minä-muodossa. Ei sillä ole minuutta älykkyydestä tai järjestä puhumattakaan.
Narsisti puhuu myös koko ajan minäminäminä... Ehkä sitä persoonalllisuushäiriötä voisi hoitaa laittamalla nämä omaan kuplaansa juttelemaan kehuvan botin kanssa sen sijaan, että pahastuvat koko ajan toisille internetissä?
-winner-
Vierailija kirjoitti:
"juttee"... no, ainakin todistit tämän aivonsulamisasian juuri :D
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Sen saa myös itse asetusten kautta puhumaan suoremmin ja välttämämään liiallista mielistelyä.
Saa, mutta mitään se ei sano vaikka olisit tyhmä ja väärässä.
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten juttelet täällä mun kanssa suorapuheisesti, etkä varmana saa liiallista mielistelyä :D
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"juttee"... no, ainakin todistit tämän aivonsulamisasian juuri :D
-winner-
Joo, Noin laadukasta keskustelua ei koe tekoälyn kanssa.
Autistìretardeille se todella on.