Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies valitsee naisen ulkonäön perusteella

Vierailija
21.07.2025 |

Mutta nainen ei hyväksy parisuhdetta, jossa mies on liian erilainen. Näin ollen syntyy toimivia pareja, jos mies on tyytyväinen naisen ulkonäköön ja nainen puolestaan haluaa miehen olevan samanhenkinen itsensä kanssa.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenestä miehestä puhut? Moni valitsee muilla perusteilla.

Vierailija
22/37 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se on niin, että vanhempien pitäisi valita poikiensa puoliso, koska miehet eivät osaa painottaa oikeita asioita vaan keskittyvät ulkonäköön. Esimerkiksi noin 20v urheilulliselle opiskelevalle yliopistomiehelle sopisi 30v nainen, koska mies on kohta keski-iässä.

Ja tietenkin suurimman osan miehistä ei pitäisi olla parisuhteessa naisen kanssa vaan toisen miehen kanssa tai vastaavasti sinkkuna. Toivottavasti vannhemmat osaavat katsoa tällaisen vaihtoehdon myös pojilleen.

Jos mies ei ole tyytyväinen naiseen, hän kohtelee naista epäkunnioittavasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäiseksi mielenkiinto toiseen ihmiseen syntyy ulkoisen olemuksen kautta. Mikä tässä on paha asia?

Ulkoiseen olemukseen kuuluu erottamattomasti käytös ja asenne. Mutta mitä sinä pinnallinen ääliö sen enemmästä edes tajuaisit? Itsessäsikään ei mitään ole kuoren sisällä.

Lähes kaikki kelpaavat jollekin.

Lyhyet, lihavat, kirveellä veistetyt, kaljut ja pienirintaiset. Köyhät, alkoholistit ja huonosti pukeutuvat.

Ei ole pinnallista haluta sellaista, mikä edes jollain tavalla miellyttää omaa silmää.

Eivät kauniit ole tosiaankaan aina pinnallisia.

Kauneus pitää tehdä suurella vaivalla ja panostuksella.

Vierailija
24/37 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se nyt selvää, että sitä ihastuu johonki kasvonpiirteeseen, niin nainen ku mieski. Nuoruudessa ensirakkaus ihastui minun sivuprofiiliin kasarilla. Nykyinen aviomieheni ihastui kasvojeni piirteisiin, sitten kiinnitti huomion silmien seutuun, kulmakarvoihin ym. Minä ihastuin mieheni silmiin. Siitä ajan kanssa lempi leimahti. 20 vuotta oltu naimisissa. Toki luonne ja arvomaailma tuohon lisäksi.

Vierailija
25/37 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäiseksi mielenkiinto toiseen ihmiseen syntyy ulkoisen olemuksen kautta. Mikä tässä on paha asia?

Ulkoiseen olemukseen kuuluu erottamattomasti käytös ja asenne. Mutta mitä sinä pinnallinen ääliö sen enemmästä edes tajuaisit? Itsessäsikään ei mitään ole kuoren sisällä.

Lähes kaikki kelpaavat jollekin.

Lyhyet, lihavat, kirveellä veistetyt, kaljut ja pienirintaiset. Köyhät, alkoholistit ja huonosti pukeutuvat.

Ei ole pinnallista haluta sellaista, mikä edes jollain tavalla miellyttää omaa silmää.

Eivät kauniit ole tosiaankaan aina pinnallisia.

Kauneus pitää tehdä suurella vaivalla ja panostuksella.

Juu, ne Ozempicit ja muut pitää lailla kieltää,  läskit lenkille, että meillä muilla on parempi olo! Ja naiset saa kuolla veitsen alle Turkissa, kunhan meitä parempia ihmisiä ei ällötä ( niin paljon). Vai miten?

Haluatko muuten itse kelvata jollekulle?

Vierailija
26/37 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se on niin, että vanhempien pitäisi valita poikiensa puoliso, koska miehet eivät osaa painottaa oikeita asioita vaan keskittyvät ulkonäköön. Esimerkiksi noin 20v urheilulliselle opiskelevalle yliopistomiehelle sopisi 30v nainen, koska mies on kohta keski-iässä.

Ja tietenkin suurimman osan miehistä ei pitäisi olla parisuhteessa naisen kanssa vaan toisen miehen kanssa tai vastaavasti sinkkuna. Toivottavasti vannhemmat osaavat katsoa tällaisen vaihtoehdon myös pojilleen.

Jos mies ei ole tyytyväinen naiseen, hän kohtelee naista epäkunnioittavasti.

Joten naisen kannattaa olla hyvin valikoiva miesten suhteen ja huolia vain se huipputyyppi, muuten elämä on pilalla. 

Vierailija
27/37 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisessa ketjussa juuri väitettiin, että naiset haluaa vain komean miehen, joka on yli hänen tasonsa ja miehelle kelpaa omaa tasoa oleva tai alempikin vastaava.

Vierailija
28/37 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ulkonäkö voi olla noin tärkeää. Kukaaan ei ole voinut valita ulkonäköään, mutta luonteeseen ja arvoihin voi vaikuttaa. Tämä mihin voimme vaikuttaa on tärkeä olla kunnossa. 

Vierailija
29/37 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneus on katsojan silmissä.

Vierailija
30/37 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ulkonäkö voi olla noin tärkeää. Kukaaan ei ole voinut valita ulkonäköään, mutta luonteeseen ja arvoihin voi vaikuttaa. Tämä mihin voimme vaikuttaa on tärkeä olla kunnossa. 

Kaikkien naisten luonne on suurinpirtein samanlainen. Vai ulkonäössä on eroja.

Vierailija
31/37 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikkien naisten luonne on suurinpirtein samanlainen. Vai ulkonäössä on eroja.

Huomaa ettet ole tutustunut kehenkään naiseen kovin syvästi jos noin uskot. Naisten luonteet on suunnilleen yhtä erilaisia kuin heidän ulkonäöt. Toki suurimmalta osalta löytyy pillu ja tissit mutta silti eroavaisuudet voi olla aika merkittäviäkin. 

Vierailija
32/37 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse näen aina kauniina iloisen, hyväntahtoisen ja hyväkäytöksisen naisen.

Vierailija
33/37 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tuli huomattua viikonloppuna. Olin ystäväni kanssa liikenteessä, joka minua kauniimpi. Kukaan mies ei edes puhunut minulle, kun iskivät heti silmänsä ystävääni.

Vierailija
34/37 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhut paskaa, AP. Mene joskus prismaan ja katso minkälaisia pariskuntia siellä tulee vastaan. Lähes kaikki ovat samalla ulkonäkötasolla keskenään.

Jos väitteesi pitäisi paikkansa, niin näkisimme prismassa paljon enemmän pareja, joissa nainen on kaunis, mutta mies ei ole komea. Mutta todellisuudessa tuollaiset parit ovat hyvin harvinaisia.

Vierailija
35/37 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä tuli huomattua viikonloppuna. Olin ystäväni kanssa liikenteessä, joka minua kauniimpi. Kukaan mies ei edes puhunut minulle, kun iskivät heti silmänsä ystävääni.

Mitä sitten? Luuletko että lopputulos olisi yhtään erilainen, kun komea ja ei-komea mies ovat liikenteessä?

Luuletko oikeasti, että naiset kiinnittäisivät tuollaisessa tilanteessa mitään huomiota siihen ei-komeaan mieheen?

Vierailija
36/37 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhut paskaa, AP. Mene joskus prismaan ja katso minkälaisia pariskuntia siellä tulee vastaan. Lähes kaikki ovat samalla ulkonäkötasolla keskenään.

Jos väitteesi pitäisi paikkansa, niin näkisimme prismassa paljon enemmän pareja, joissa nainen on kaunis, mutta mies ei ole komea. Mutta todellisuudessa tuollaiset parit ovat hyvin harvinaisia.

Kun olen prismassa käynyt, niin suht hienoja (20000-50000e) hintaisia autoja parkissa. Myös voi olla omakotitaloa tai kerrostalo osaketta ja paksu lompakko. Se että käy prismassa ja näyttää tavikselta ei kaikkea kerro. Myös varakkaan voivat olla hintatietoisia ja suosia prismaa.

Vierailija
37/37 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monesti näkee siellä komean miehen ja lihavan naisen. Poikkeuksellisen kauniit naiset ovat siellä yleensä yksin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän