Soittaako kukaan enää toisilleen?
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sääli jos ei. Ennen tuli puhuttua jopa monen tunnin puheluita.
Viimeksi torstaina 3h puhelu. Kesällä vähemmän, talvella enemmän. Keskimäärin ehkä 6h/viikko.
Pelkkää juoruamista 🤢
Yksi entinen työkaveri soittelee, vaikkei niin väliksi. En edes ymmärrä miksi se soittaa mulle, ei oltu kovin läheisiä työkavereita. Hän soittelee ja kertoo tunnin verran omasta elämästään. Usein vielä siten, että miehensä kuulumisia tai miten tyttärellä on kuukautiset alkaneet ... yms noloa. Sitten se myös valitti mulle, kun mä en koskaan soita sille. Ei kiinnnosta.
Nyt aloin tekemään ihan kiusaa. aloin sitten katsomaan missä menee FB välityksellä, kun siellä niin auliisti kertoilee kaiken. Niin rupesin sitten soittelemaan just silloin, kun sillä on jotain esim hautajaiset. Tänäänkö ne sedän hautajaiset oli?! Anteeksi soitellaan myöhemmin... se ehkä soittaa, mutta mulla on just silloin jotain muuta. Soitan sitten takas, kun sen kummityttö on saamassa öylättiä.
Tää on ihan hauskaa pränkkäilyä.
N53
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viimeksi torstaina 3h puhelu. Kesällä vähemmän, talvella enemmän. Keskimäärin ehkä 6h/viikko.
Pelkkää juoruamista 🤢
Pitäähän juorutkin kertoa, mun eräs kaveri aina sanoo, nyt mää juoruan ja kertoo jostain jotain asiaa. Meilläpäin juoruilu on normaalia eli jutellaan ketä nähty ja mitä juteltu, ei kuitenkaan pahenneta kenenkään elämää.
Me soitellaan Äidin kanssa joka sunnuntaina klo 8:30. Veli soittelee miten sattuu, kuten minäkin. Siinäpä ne.
Kyllä minulle ovat vanhukset vielä pari vuotta sitten soitelleet. Tosin vaihdoin puhelinnumeroani enkä ole sitä enää antanut sellaisille, jotka rikkovat rajojani, joten eivät soittele enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli 2h puhelu ja onhan se omituista kun en ole maalta, aivan kaupungista. " juntti" siltikin saatan ollu kun pidän itselleni tärkeitä ihmissuhteita yllä.
Äidin kanssa soitellaan viikottain. Asun sen verran kaukana ettei nähdä kovin usein. Muiden kanssa viestitellään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva että mummolla on sentään jotain tekemistä.
Puhuminen vois tehdä sullekin hyvää. Selkeästi kaipaat huomiota sinäkin.
En tykkää jos mulle soitetaan. Inhoan puhelimessa lärpättelyä turhan päiten. En yleensä vastaakkaan.
Aika harvoin soittelen kenenkään kanssa. Yleensä viestitellään. Mutta joskus, jos on joku pidempi asia, niin laitan vaan viestin, voinko soittaa. Samoin tekee mun kaverit. Tai no siskolleni välillä soitan, kun olen lähdössä viemään koiraa iltalenkille, ja kysyn, haluaako hän lähteä mukaan. Jos laitan viestin, hän saattaa lukea sen vasta sitten, kun olen tullut jo takaisin kotiin.
Kyllä. Minä soitan tyttöystävälleni Paranoidia joka ilta.
Vierailija kirjoitti:
Paljon kätevämpi on viestitellä.
Riippuu tilanteesta. Jos on paljon asiaa ja keskustelun sävy on sellainen että kokoajan pitää olla luurilla niin kyllä puhuminen on parempi
Säikähdän aina kun puhelin soi. Taas jotain huonoja uutisia.
kyllä. vain täysin pellet tsättää ja somettaa. meillä käytössä siis oikeat ppuhelimet, eikä niitä naurettavia leikkuulaudan kokoisia hinttarilaitteita. joskus puhutaan pitkäänkin, joskus tulee soitto, että kaffille. kas näin ei kukaan pysy kannoilla eikä arvaa seuraavaa liikettä, jos ei ole koodikieli hallussa. ja kaffillehan lähdetään ilman elektronisia laitteita.
Edelleen puhun.