Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos pitäisi valita joko loppuelämä suomalaisen naisen kanssa parisuhteessa tai sitten yksin autiolla saarella?

Vierailija
20.07.2025 |

Niin mitä pakkaisit mukaan saarelle?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä menisin yksin saarelle. En ottaisi mukaan naista enkä miestä. Oli sitten suomalainen tai ei. 

Vierailija
22/33 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieluummin saareen joka on täynnä metsää ja metsä täysi karhuja, kuin loppuelämä suomalaisen harppuisen demarifemakon kanssa.

Sellaisessa saaressa ei kaltaisesi selkärangaton  kaulaparta kauaa selviä. No eipä siinä, ei ole iso menetys. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂

Vierailija
24/33 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tämä on inkkelin aloitus mutta vastaava missä pitää valita miehen ja karhun väliltä metsässä ei ole inkkelin aloitus.

Vierailija
25/33 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen kanssa , koska sinne autiolle saarelle jossain vaiheessa rantautuisi hint... perjantai jä minä en välitä kaappijannuista.

Vierailija
26/33 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon suomalaisen naisen kanssa ja hän on fiksu, kaunis, maanläheinen ja hauska eikä ja hänen odotukset mua kohtaan on ihan järkiperäisiä. Mä en oikeasti ymmärrä mikä just suomalaisissa naisissa olis sellaista miksi pitäisi erityisesti sorsia. Jos jotain ilkeää pitäisi keksiä niin roimasti yleistäen kaikki mun naiset ovat ollaat vähän itsepäisiä jukuripäitä, mutta ei se mun kohdalla oo kyl pahe vaan ehkä jopa edellytys, että mun kanssa pärjää. Toki lussukoille ja itsetunnolta heikoille yksilöille tämä muodostaa haasteen.

Vierailija
27/33 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin mukaan dildon.

Vierailija
28/33 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieluummin saareen joka on täynnä metsää ja metsä täysi karhuja, kuin loppuelämä suomalaisen harppuisen demarifemakon kanssa.

Sellaisessa saaressa ei kaltaisesi selkärangaton  kaulaparta kauaa selviä. No eipä siinä, ei ole iso menetys. 

AAWWWWW!!!!

Oman elämänsä saara särmällä sitten meni tunteisiin :D Ota jääteliä ja suklaatia ettei verensokeri laske enempäänsä, jälkiruuaksi selaat syöpäisten demaripaskojen puolueohjelmaa ja sitten räpläät itsesi uneen haaveillen kelakupongien täyttämisestä, muiden taskuilla roikkumisesta ja jonkun piruparan elämän pilaamisesta kun hommat sille elarit maksettavaksi.

Vierailija
29/33 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen nainen, umpihetero, mutta ajattelin otsikosta että jos pitäis olla jonkun tunnetun naisen kans suhteessa. 

En mä kyllä seksiin naisen kans pysty, mutta valitsisin loppuelämäksi Pia penttalan, sen supernannyn. 

Hän vaikuttaa mukavalta ihmiseltä, ja meillä on paljon yhteisiä mielenkiinnonkohteita. Hevoset, puutarha jutut ym. Kauniskin hän on. 

Vierailija
30/33 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tämä on inkkelin aloitus mutta vastaava missä pitää valita miehen ja karhun väliltä metsässä ei ole inkkelin aloitus.

Oisko siksi, että miehet ovat tehneet naisille niin hirveitä asioita kautta historian, mm. seksuaalinen väkivalta, muu väkivalta, kidutus, ihmisoikeuksien kieltäminen että nainen mieluummin valitsee mennä metsään, jossa se karhu hyvällä tuurilla pakenee. Tai sitten kerralla tappaa. 

Vierailija
31/33 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäkää ymmärtää incelli raukkaa, sillä ollut rankka lapsuus, äiti ei ottanut syliin.

Vierailija
32/33 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AAWWWWW!!!!

Oman elämänsä saara särmällä sitten meni tunteisiin :D Ota jääteliä ja suklaatia ettei verensokeri laske enempäänsä, jälkiruuaksi selaat syöpäisten demaripaskojen puolueohjelmaa ja sitten räpläät itsesi uneen haaveillen kelakupongien täyttämisestä, muiden taskuilla roikkumisesta ja jonkun piruparan elämän pilaamisesta kun hommat sille elarit maksettavaksi.

Erikoiset fantasiat sulla. Noh, kukin tyylillään.

Vierailija
33/33 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AAWWWWW!!!!

Voi sentään, sitä piruparkaako käytetään raa'asti hyväksi, kun se on nukahtanut ikäänkuin ladatun aseen kanssa? Onhan tämä jo Ihmisoikeustuomioistuimeen vietävä asia!