Mies käy yksin sukulaistensa luona
Ei ole koskaan pyytänyt mukaan. Yhdessä ollaan oltu 5 vuotta. Vähän kyllä kummeksuin asiaa alussa ja taisin jotain mainita että olisi kiva tavata sukulaisiasi, mutta jotain epämääräistä mutinaa vaan kuului niin enpä ole toista kertaa asiaan puuttunut.
Onko muilla näin?
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisään vielä edelliseen, että minullehan tulee aika kalliiksi tuollainen tyhjänpäiväinen matkustelu puolison sukulaisten takia. Maksaisin matkan, hotlan ja vielä puolison suku tyhjentelee ruokakaapit ja sotkee paikat jne. Tulisi tuplasti kalliimmaksi niiden täysihoito minulle.
-7.39
Mäkä mäkä 🥱🥱🥱
Lokkipoikaa viduddaa kun et pääse loisimaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä sanoin puolisolle, että mene sinä käymään sukulaisillasi jos niitä mielii nähdä. Mun täyshoitoon et sukulaisiasi enää kutsu moneksi päiväksi.
Puoliso: nii mutku niimutku niimutku
Jos mies haluaa kutsua sukulaisensa teille täysihoitoon, niin anna miehen sitten hoitaa koko vierailu. Sä voit lähteä sillä aikaa vaikka risteilylle tai viikonlopuksi hotellilomalle Tallinnaan.
Eihän tuossa ole mitään järkeä. Mitä ihmettä minä yksin tekisin jossain hotellissa? Mulla on kotona kotihommia. Risteilyt on risteilty aikoja sitten ja ne ei todellakaan kiinnosta. Minua ei kiinnosta matkustaa yksin minnekkään vain matkustamisen vuoksi. Pöljää edes ehdottaa tuollaista.
Tulitko
Jäkäti jäkäti jäkäti
No en itsekään veisi naista näytille jolla on edellisestä suhteesta lapsi.
Pitäisivät minua aisurina.
"Jäkäti jäkäti jäkäti "
yyhyhyyhhyyyyy kun sun ideat ei my kelvannut äääiiitiiiiiii🤣
Miehesi saattaa suojella sinua sukulaisiltaan? Jos hän tietää, ettei heidän kanssaan ole helppo tulla toimeen miksi aiheuttaa turhaa kärsimystä sinulle? Meillä oli niin, enkä uskonut. Olisi pitänyt uskoa miestäni.
Vierailija kirjoitti:
"Jäkäti jäkäti jäkäti "
Lässyn lässyn 😴
Minä en ole mussään tekemisissä miehen sukulaisten kanssa. Mitä ihmettä ne minulle kuuluisivat?
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole mussään tekemisissä miehen sukulaisten kanssa. Mitä ihmettä ne minulle kuuluisivat?
Niin tosiaan, mitä ihmettä. Ja mitä omatkaan sukulaisesi. Tai tuo mieskään. Tai kukaan ylipäätään. Mitä välii millään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Jäkäti jäkäti jäkäti "
Lässyn lässyn 😴
Sun ideas on tyhmä🤪🤪
Mitä se inkkeli itkee ja ulisee.