Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies käy yksin sukulaistensa luona

Vierailija
20.07.2025 |

Ei ole koskaan pyytänyt mukaan. Yhdessä ollaan oltu 5 vuotta. Vähän kyllä kummeksuin asiaa alussa ja taisin jotain mainita että olisi kiva tavata sukulaisiasi, mutta jotain epämääräistä mutinaa vaan kuului niin enpä ole toista kertaa asiaan puuttunut.

Onko muilla näin?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin arvelinkin, että ei löydy vertaistukea :(

Vierailija
2/30 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävisikö jossain ihan muualla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeää sua.

Vierailija
4/30 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mies pelkää, että sukulaiset kertovat sinulle hänestä jotain mitä hän ei halua sinun tietävän. Oma äitinikin hölötti minun nuoruuden hölmöilyni seurustelukumppaneille. En sen takia jättänyt viemättä heitä äitini luokse mutta otti pannuun, kun äitini ei voinut pitää suutansa kiinni, vaikka pyysin.

Vierailija
5/30 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häpeää sua.

Tai sukulaisiaan.

Vierailija
6/30 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häpeää sua.

Tai sukuaan. SEmmoinenkin on hyvin yleistä

Vierailija
7/30 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa minunkin mieheni kävisi yksin sukulaistensa luona, niin ettei minun tarvitsisi lähteä mukaan. 

Vierailija
8/30 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunpa minunkin mieheni kävisi yksin sukulaistensa luona, niin ettei minun tarvitsisi lähteä mukaan. 

Ei sun tarvi. Sanot vaan, että sä jäät mieluummin kotiin.

Vierailija
9/30 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sanoin puolisolle, että mene sinä käymään sukulaisillasi jos niitä mielii nähdä. Mun täyshoitoon et sukulaisiasi enää kutsu moneksi päiväksi.

Puoliso: nii mutku niimutku niimutku

Vierailija
10/30 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi käydä kuin Lea Lavenin laulussa jos lähtisit seuraamaan "sukuloimis matkaa" 😁

"Mut kerran näin mitä tahtonut en.  Erään tiiviin kohtauksen

Ne nojas toisiinsa sokeina niin.  Ne huomas mun sitten seliteltiin

Vai serkkutyttö se suttura ois.  Olin kolmas, häivyinkin pois...

Vierailija
11/30 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä sanoin puolisolle, että mene sinä käymään sukulaisillasi jos niitä mielii nähdä. Mun täyshoitoon et sukulaisiasi enää kutsu moneksi päiväksi.

Jos mies haluaa kutsua sukulaisensa teille täysihoitoon, niin anna miehen sitten hoitaa koko vierailu. Sä voit lähteä sillä aikaa vaikka risteilylle tai viikonlopuksi hotellilomalle Tallinnaan.

Vierailija
12/30 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä mies pelkää, että sukulaiset kertovat sinulle hänestä jotain mitä hän ei halua sinun tietävän. Oma äitinikin hölötti minun nuoruuden hölmöilyni seurustelukumppaneille. En sen takia jättänyt viemättä heitä äitini luokse mutta otti pannuun, kun äitini ei voinut pitää suutansa kiinni, vaikka pyysin.

Mitä niin ihmeellistä oli salaisuutena? Ja kai  sinä olet itsesi ja historiasi kertonut seurustekumppanillesi? Ai et ole vai? Miksi? Kerro täällä anonyymisti salaisuutesi.

Vierailija
13/30 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies haluaa kutsua sukulaisensa teille täysihoitoon, niin anna miehen sitten hoitaa koko vierailu. Sä voit lähteä sillä aikaa vaikka risteilylle tai viikonlopuksi hotellilomalle Tallinnaan.

Minä en lähde kotoani risteilylle tai viikonlopuksi Tallinnaan. Puoliso voi mennä sukulaistensa täysihoitoon. Vuoroin vieraissa nääs. Mikä se me ollaan kustantamaan sukulaisten ruokailut täällä meillä. 

Vierailija
14/30 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sun tarvi. Sanot vaan, että sä jäät mieluummin kotiin.

Olen sanonutkin ja usein jäänytkin. Mutta parisuhteessa on joskus pakko tehdä puolison mieliksi vaikkei niin haluaisikaan. Ja mies haluaa, että lähden hänen kanssaan. 

Vierailija
15/30 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuossa ole mitään järkeä. Mitä ihmettä minä yksin tekisin jossain hotellissa? Mulla on kotona kotihommia. Risteilyt on risteilty aikoja sitten ja ne ei todellakaan kiinnosta. Minua ei kiinnosta matkustaa yksin minnekkään vain matkustamisen vuoksi. Pöljää edes ehdottaa tuollaista.

Vierailija
16/30 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä parempi niin ettet käy. Jos siellä on muutenki vaikeuksia tai hankalia ihmisiä. Miehesi tietää paremmin. Älä sekaannu. Et ole sukulaisten kans kimpassa. 

Vierailija
17/30 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuossa ole mitään järkeä. Mitä ihmettä minä yksin tekisin jossain hotellissa? Mulla on kotona kotihommia. Risteilyt on risteilty aikoja sitten ja ne ei todellakaan kiinnosta. Minua ei kiinnosta matkustaa yksin minnekkään vain matkustamisen vuoksi. Pöljää edes ehdottaa tuollaista.

Tulitko sä vastaamaan tänään uudestaan vai oletko sä joku uusi mäkättäjä?

Vierailija
18/30 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään vielä edelliseen, että minullehan tulee aika kalliiksi tuollainen tyhjänpäiväinen matkustelu puolison sukulaisten takia. Maksaisin matkan, hotlan ja vielä puolison suku tyhjentelee ruokakaapit ja sotkee paikat jne. Tulisi tuplasti kalliimmaksi niiden täysihoito minulle.

-7.39

Vierailija
19/30 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisään vielä edelliseen, että minullehan tulee aika kalliiksi tuollainen tyhjänpäiväinen matkustelu puolison sukulaisten takia. Maksaisin matkan, hotlan ja vielä puolison suku tyhjentelee ruokakaapit ja sotkee paikat jne. Tulisi tuplasti kalliimmaksi niiden täysihoito minulle.

-7.39

Mäkä mäkä 🥱🥱🥱

Vierailija
20/30 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mul kävi aikanaan niin. Aikani yritin tulla toimeen miehen suvun kanssa mut kun toinen oli aina vastarannan Kiiski ja valitti kaikesta ja muutakin tapahtui nii päätin etten enää päätäni vaivaa asialla. Lisäksi kuulin sellaista jota ei ollu mulle tarkoitettu. Siis kuultavaksi. No sai hoitaa stn jälkee ite sukunsa. No tuli ero sit lopulta. Onnex ei tartte olla missää tekemisissä enä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän