Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka helposti saat sen osumaan sinne?

Vierailija
20.07.2025 |

Kysymys miehille. Sanopa rehellisesti, löydätkö helposti pimpin reiän penikselläsi? 

Itseni on nyt yllättänyt, miten vaikea esim lähetyssaarnaaja asento on. Oma meisseli 12-13 cm, ehkä senkin takia vaikea löytää reikää. 

Entä takaapäin pannessa? Taas ongelma, ettei meisseli meinaa ylettyä. 

Ainoa asento mikä sujuu hyvin, on naisen ollessa päällä. Mutta siitäkin olen saanut kritiikkiä, ettei nainen tunne mitään. 

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo on taas ongelma.

Vierailija
2/19 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sulla on tekniikassa vikaa jos et tuon pituisella peniksellä löydä perille. 

N46

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti. Voin opettaa vaiheittain samalla tavalla kuin intissä.

Sisäänvienti takaapäin:

1. Työkalun pää viedään vastakappaleen jalkojen välistä eteenpäin aina karvoitukseen saakka

2. Tuodaan työkalua tukevassa ihokontaktissa taaksepäin

3. Kun tuntuu pehmää, kosteaa ja upottavaa, on työkalun pää löytänyt kohteen

4. Painetaan sisään

5. Aloitetaan nainti

Sisäänvienti lähetyksessä

1. Levitetään vastakappaleen jalat riittävän leveään auki-asentoon

2. Usein jo edellisessä vaiheessa kohde avautuu helposti visuaalisesti havaittavaksi

3. Viedään sisään

4. Mikäli kohdan 1 jälkeen kohde on yhä kiinni toimitaan ohjeen kohtien 5 - mukaan

5. Vaiheen 1 jälkeen annetaan työkalun pään lähestyä kohdetta ihotuntumaan

6. Annetaan työkalun pään liikkua kevyesti kohteen arvioidun sijainnin ympärillä ylös ja alas siten, että kohteen usein kätkevä varvikko/muu kasvusto sekä niin sanotut isommat häpyhuulet sallivat työkalun pään liukua syvemmälle

7. Kun tuntuu pehmeää, kosteaa ja upottavaa, työnnetään työkalu kohteen sisään

8. Aloitetaan nainti

Oliko riittävän selvät ohjeet, ap?

Vierailija
4/19 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna naisen tehdä tuo homma, jos et itse reikää löydä. Varo vaan, että et vahingossa tuikkaa perseeseen. Siitä voi nainen suuttua!

Vierailija
5/19 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen on lihava, lähetyssaarnaajassa voi olla ylettymisen kanssa ongelmia. 

Sitten o  naisia, jotka ei edes levitä kunnolla reisiään. Ala siinä sitten naimaan. 

Vierailija
6/19 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen on lihava, lähetyssaarnaajassa voi olla ylettymisen kanssa ongelmia. 

Sitten o  naisia, jotka ei edes levitä kunnolla reisiään. Ala siinä sitten naimaan. 

Kyllä pitää olla todella iso nainen ja mahan roikkua tiellä, että ei seksi onnistu. 

Mä olen ollut painavimmillaan 125kg ja hyvin näkyi pillu silloinkin kun levitin jalkani. Ei mun pillun edessä mitää läskiä ollut.

Vierailija
7/19 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sun sussu olisi levittänyt jalkansa, olisit ehkä päässyt sisään asti heti ekalla yrittämällä. Mikä juttu siinä muuten on, ettei tyttö ja nainen osaa tehdä niin automaattisesti? Muistan, että minun piti sanoa ekalle tytölle, että "levitä jalkoja" kun sählättiin pippeliä pimppiin. Ei pahalla, ihan mukavia muistoja noista hetkistä.

Vierailija
8/19 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exän pillunaukko löytyi helpommin  kuin nyksällä. Mikä lie syy. Exällä oli huomattavasti pidemmät häpyhuulet silleen etu taka suunnassa. Nyksällä on ulkonevat mutta lyhyemmät.

Vierailija
9/19 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähtää mustuaisen alalaitaan, niin silloin se osuu keskelle. Eikö tätä armeijassa opetettu sinulle.

Vierailija
10/19 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takapillu voi olla hankala löytää, jos mies on kokematon!

Vierailija
11/19 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peniksesi on kyllä pieni; monet naiset kokevat sen aika mitättömäksi, uskoisin. Opettele käyttämään suuta, sormia....

Vierailija
12/19 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidemmissä parisuhteissa ollessani olen huomannut, että kun saman kumppanin kanssa on ollut tarpeeksi monta kertaa, ei ohjaamiseen tarvita kummankaan käsiä, ei edes täydy katsoa, kun jo solahtaa nätisti sisään. Tämä pätee monessa eri asennossa. Edellytyksenä on tietysti riittävä liukkaus ja kova erektio. Ensimmäisillä kerroilla homma ei välttämättä suju ihan yhtä rasvatusti. Toinen asia sitten on haluaako toimia ilman käsiä ja katsomista. Minä ainakin mielelläni koskettelen naiseni häpyä penistä kädellä ohjaten ja nautin yhdynnän näkemisestä. 

Vierailija
13/19 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sisäänvienti takaapäin:

1. Työkalun pää viedään vastakappaleen jalkojen välistä eteenpäin aina karvoitukseen saakka

Näillä Kalevin ohjeilla on pärjännyt viimeksi kasarilla.

Kyllä jää 2020-luvulla alle nummoikäinen pimpsa korkkaamatta jos unohtuu ikiluuppiin karvapuskaa etsimään.

Vierailija
14/19 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peniksesi on kyllä pieni; monet naiset kokevat sen aika mitättömäksi, uskoisin. Opettele käyttämään suuta, sormia....

12-13cm pitkä on ihan normaali ja kyllä silläkin saa naiselle nautintoa aikaan jos vain osaa käyttää penistään. On näitäkin joilla iso penis, mutta seksi on pelkkää jyystöä. 

Vierailija
15/19 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sisäänvienti takaapäin:

Näillä Kalevin ohjeilla on pärjännyt viimeksi kasarilla.

Kyllä jää 2020-luvulla alle nummoikäinen pimpsa korkkaamatta jos unohtuu ikiluuppiin karvapuskaa etsimään.

Se taisi kyllä selittää inttipoikien astumista takaa. Niillä voi olla tosiaan vielä karvat perseessä ainakin jossain maalaispitäjässä.

Vierailija
16/19 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidemmissä parisuhteissa ollessani olen huomannut, että kun saman kumppanin kanssa on ollut tarpeeksi monta kertaa, ei ohjaamiseen tarvita kummankaan käsiä, ei edes täydy katsoa, kun jo solahtaa nätisti sisään. Tämä pätee monessa eri asennossa. Edellytyksenä on tietysti riittävä liukkaus ja kova erektio. Ensimmäisillä kerroilla homma ei välttämättä suju ihan yhtä rasvatusti. Toinen asia sitten on haluaako toimia ilman käsiä ja katsomista. Minä ainakin mielelläni koskettelen naiseni häpyä penistä kädellä ohjaten ja nautin yhdynnän näkemisestä. 

Minä olin avokkini kanssa seitsemän vuotta. Pillun aukko löytyi sen kummemmin sohimatta. Kun erosimme ja päädyin sänkyyn tökin kullilla liian ylös useastikln naisen ollessa selällään. Nyksällä on hieman ketka selkä ja häntä onkin helpompi panna takaapäln kuin exää. Exä taas oli jalat korvissa parempi.

Vierailija
17/19 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tekee siitä sen.

- Matti Nykänen Huomenta Suomessa

Vierailija
18/19 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on varmaankin BMW?

Vierailija
19/19 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin osuu lähiksessä mutta doggyssä on aina hieman hakemista kun emännällä on etupillu. Mamman ratsastaessa osuu ja uppoo yleensä laakista myös.