En saa nukutuksi helteiden takia.
Kommentit (95)
Katso tuuletin joka oikeasti viilentää hieman, tosin olisko ne jo loppu kaupoista vai ei. Ja laita yöpöydälle, herää välillä viilentämään kroppaa ja kasvoja. Jos tuuletin pyörittää lämmintä ilmaa, se on huono. Samoin kosteusvoide voi tuoda hetkeksi jaloille ja käsille kosteutta, joka viilentää. Entä viileä vesi hanasta.
Ikkunat auki, 2 lattiapuhallinta. Pikkuhousut päällä ja lakana peittona.
Lämpö haittaa nukkumista, viime yönä vaan 3 tuntia. Nyt on sisällä on 29 astetta, ikkunaa en voi yöllä pitää auki, kun piha on aina meluisa. Nytkin valuu hiki pitkin selkää.
Vierailija kirjoitti:
Lämpö haittaa nukkumista, viime yönä vaan 3 tuntia. Nyt on sisällä on 29 astetta, ikkunaa en voi yöllä pitää auki, kun piha on aina meluisa. Nytkin valuu hiki pitkin selkää.
Täällä on tasainen 19C ja siksi on mukava juoda kuumia juomia :) Kohta lähden ulos lämmittelemään.
Vierailija kirjoitti:
Laita kuulosuojaimet.
Vierailija kirjoitti:
Ootko koittanut sammuttaa ilmanvaihtokoneen?
??? Ilmastoinnin kennon kesäpelti niin että se ei lämmitä tuloilmaa huoneilmalla.
Vierailija kirjoitti:
Eikö sulla ole yöllä ikkunat auki? Yöllä on ollut kivan viileää.
Minä nukun paremmin kuumassa, kuin ikkunat auki. Nukkumisesta ei tule mitään ikkunoiden auki ollessa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pikkuhousut? Minä nukun alasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pikkuhousut? Minä nukun alasti.
Samoin, illalla kylmä suihku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä nukun paremmin kuumassa, kuin ikkunat auki. Nukkumisesta ei tule mitään ikkunoiden auki ollessa.
No mitäs vattua sä sit valitit ettet saa nukutuksi helteiden takia?
Eikö kusipäältä tule mitään muuta suusta kun tätä sää jankutusta aamusta iltaan.
Kannattaa hankkia sellainen ilmastointikone, josta tulee torvi ikkunasta ulos. Meillä on pysynyt sillä sisäilma 21 asteessa. Joka kesä sitä tarvii sen parisen viikkoa. Sitten voi laittaa takaisin varastoon.