Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parisuhdemarkkinoilla sukupuolet ei kohtaa ja naiset ovat osasyyllisiä tähän.

Vierailija
20.07.2025 |

Olen seurannut jo vuosia, miten parisuhdemarkkinat toimivat, ja tulos on aina sama: tavallinen mies jää aina varjoon. Kaikki tämä johtuu kahdesta asiasta tasoteoriasta ja naisten hypergamiasta.

Tasoteorian mukaan ihmiset pariutuvat oman tasoistensa kanssa, mutta tämä pätee vain miehiin, miehet pariutuvat naisen kanssa joka on maksimissaan miehen tasoa. Naiset sen sijaan eivät koskaan tyydy omaan tasoonsa koska naiset etsivät aina jotain parempaa. Tämä on sitä kuuluisaa hypergamiaa, joka tarkoittaa, että nainen valitsee aina miehen, joka on häntä korkeammalla tasolla sosiaalisessa hierarkiassa. Jos mies ei täytä tiettyjä kriteereitä kuten hyvä ulkonäkö, korkea status, paljon rahaa niin mies ei ole edes vaihtoehto naisille.

Ja miten tämä näkyy käytännössä? No, avaa mikä tahansa deittisovellus. Naisten mielestä 80 % miehistä on "keskivertoa huonompia", ja vain harvat miehet saavat kaiken huomion. Samaan aikaan tavalliset miehet eli ne, jotka tekisivät kaikkensa naisen eteen joutuvat tyytymään jämänaisiin. Heitä ei edes huomata ennen kuin naiset ovat käyttäneet nuoruutensa ja vetovoimansa tavoitellessaan niitä samoja 20 % huippumiehiä.

Ja sitten, kun vuodet vierivät ja ne kunnolliset miehet yhtäkkiä alkavat kiinnostaa, meiltä oletetaan löytyvän ymmärrystä ja valmiutta astua kuvioihin. Mutta arvaas mitä? Me ollaan nähty tämä peli läpi. Naiset on paskoja!

Nyky-yhteiskunta tukee tätä ilmiötä täysin. Some, tinder ja feminismi ovat tehneet sen, että naisilla on loputtomasti valinnanvaraa tai niin he ainakin kuvittelevat. Samaan aikaan tavallisen miehen pitää nähdä järjetön määrä vaivaa saadakseen edes pienen palan huomiosta. Ennen riitti, että olit kunnollinen ja huolehtiva, mutta nykyään se ei riitä mihinkään koska naiset vaativat ihan älyttömyyksiä miehiltä.

Tässä maailmassa tavallinen mies on vain pelinappula, ei voittaja. Ja kun tämä tajuaa, vaihtoehtoja on kaksi: joko lopettaa koko pelin pelaaminen tai kehittää itsensä sellaiseksi, että edes saa mahdollisuuden. Mutta kumpikin vaihtoehto vaatii sen, että ensin ymmärtää totuuden: naiset eivät pariudu alaspäin. He etsivät aina parempaa. Ja tavallinen mies on vain varasuunnitelma  jos sitäkään.

Kommentit (792)

Vierailija
781/792 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten pitäisi antaa läheisyyttä ja rakkautta myös taviksille koska muuten ne tavismiehet voi tehdä jotain kamalaa naisille.

M29

Uhkailulla voittoon?

Naisia ha kataan,  ta petaan,  rais kataan jo nyt miesten toimesta. Ilmeisesti tavismiesten toimesta. 

Vierailija
782/792 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanvitun tylsää jankkaamista vuodesta toiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
783/792 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kerrohan vielä, miten se kamala FEMINISMI näkyy arjessasi? Miten se on tuhonnut itsetuntosi ja murskannut sinut? Konkreettisia esimerkkejä, kiitos. 

Herrajumala KUINKA SOKEA OLET?  Jos et kykene itse mitään havaitsemaan niin miten kukaan sinulle mitään konkretiaa pystyy esittämään?  Olet kaiken tiedon ulottumattomissa.

Tulee täältä keskustelun sivusta mieleeni muutamia asioita, mitä feminismi on miehille "tehnyt".

Naisten palkkatyö. Nainen voi tuoda talouteen puolet elannosta niin miehen ei tarvitse yksin raataa ja vastata kaikesta. 

Mieskin voi jäädä vauva/vanhempainvapaalle lasten kanssa ilman että sitä paheksutaan (vaikka joku rasvainen sovinisti sille vähän naureskelisikin).

Mieskin saa tunteilla ja tirauttaa itkut. Vaikka joku sovinistipelle sen tuomitseekin. 

Mieskin saa pelätä ja olla heikko ja hakea apua. Tähän jopa kannustetaan. Menemään lääkäriin tai psykologille.

Mies saa nykyään harrastaa vaikka barbeja ja se on ihan ok. Ei tarvitse välttämättä rokailla autoja ja juoda kaljaa kiroillen. Voi vaikka kutoa villasukat. 

Vierailija
784/792 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allun alteregot täällä juttelee itselleen, ja koittaa manipuloida naisia ajattelemaan että jos seksiä ei irtoa niin nainen on huono ja viallinen. 

Vierailija
785/792 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Allun alteregot täällä juttelee itselleen, ja koittaa manipuloida naisia ajattelemaan että jos seksiä ei irtoa niin nainen on huono ja viallinen. 

Löysyys on otettu taas käyttöön. Hohhoijaa! Nykyään muuten myydään vibraavia geishakuuliakin.

Vierailija
786/792 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten pitäisi antaa läheisyyttä ja rakkautta myös taviksille koska muuten ne tavismiehet voi tehdä jotain kamalaa naisille.

M29

Ei hätää! Niistä Ulilaudan naisten väkisinotto- ja pahoinpitely ketjuista ollaan tehty rikosilmoituksia.

Vierailija
787/792 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M29

Minä voisin antaa sinulle rakkautta ja läheisyyttä. Minäkin kaipaan rakkautta ja hellyyttä.

Minä olen 55v nainen. Pitkät hiukset (harmaantuneet), omat hampaat (keltaiset ja harvat), hörökorvat, painoa löytyy enemmän kuin tarpeeksi. Missä nähdään ja milloin ? 

Vierailija
788/792 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena en halua enää parisuhdetta. En halua enää olla ilmaissiivooja. Omat lapset jo tehty. Paljon kivempaa on omat harrastukset, joille jää enemmän aikaa, kun ei tarvitse siivota muiden sotkuja. 

Vierailija
789/792 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisena en halua enää parisuhdetta. En halua enää olla ilmaissiivooja. Omat lapset jo tehty. Paljon kivempaa on omat harrastukset, joille jää enemmän aikaa, kun ei tarvitse siivota muiden sotkuja. 

Se on tämä meidän ikäluokka vielä semmoinen joka käy kaupassa, kokkaa ja siivoaa yksin.

Oman lasteni perheissä ollaan tasa-arvoisia. Toki opetin omat poikani ettei ne kotihommat tapahdu taikaiskusta, samanlailla kuuluu kuin siskolle.

Vierailija
790/792 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehille viikonlopun kunniaksi muistutus. Se tinderi tosiaan toimii Turkissa missä pärjää 500e/kk. Google translate kääntää. Maahan saapuu päivittäin slaavinaisia.

Vierailija
791/792 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että sellanen alhaisempien beta miesten kokoontuminen täällä. Kyllä se on ihan itsestä kiinni, jos ei naista irtoo. Ei se naisten syy ole. Minä tiedän vain yhden henkilön, joka oli neitsyt vielä kolmekymppisenä ja hän oli täysi k.y.r.p.ä. Ei todellakaan mikään tavallinen mies, vaikka hän itse kyllä niin luuli.

Itse olen päässyt pitkälle sillä, että olen ystävällinen, huomioon ottava ja kohtaan naiset itseni kanssa tasavertaisina. Ei ollut naisista pulaa nuorempana ja elämän rakkauskin löytyi parisenkymmentä vuotta sitten. Se myös auttaa että kohtaa ihmiset yksilöinä ja lopettaa yleistämisen.

PS. Tunnen paljon miehiä ja yksikään heistä ei ole mikään incelien esittämä "Chad" mies paksuinen lompakkoineen ja jykevine leukaperineen sekä koulutuksineen. Lähinnä peruskoulun käyneitä, työttömiä tai pienellä palkalla työskenteleviä taviksen näköisiä ihmisiä. Itsekkin olen vain peruskoulun käynyt entinen raksaukko ja nykyinen työkyvyttömyyseläkkeläinen. Silti yrittäjiä riittää edelleen.

Vierailija
792/792 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisillekin sama. Tämän viikonlopun voi käyttää deittailuun. Makedoniassa miesten keskipituus lähtee 185cm:stä. Miehiltä periytyy vahvaa hiuslaatua. Pitkät hiukset ovat normi. Kaljuutta ei juurikaan tavata Balkanin ja Itä-Euroopan alueella. Suosi videopuheluita. Norwegian vie Pristinaan. Naapurista: https://www.mamba.ru/en/landing/estonia-10968/guys (ilmainen) +jäänmurtaja: https://www.amazon.com/Conversation-BestSelf-Co-Relationships-Interacti…

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän neljä