Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parisuhdemarkkinoilla sukupuolet ei kohtaa ja naiset ovat osasyyllisiä tähän.

Vierailija
20.07.2025 |

Olen seurannut jo vuosia, miten parisuhdemarkkinat toimivat, ja tulos on aina sama: tavallinen mies jää aina varjoon. Kaikki tämä johtuu kahdesta asiasta tasoteoriasta ja naisten hypergamiasta.

Tasoteorian mukaan ihmiset pariutuvat oman tasoistensa kanssa, mutta tämä pätee vain miehiin, miehet pariutuvat naisen kanssa joka on maksimissaan miehen tasoa. Naiset sen sijaan eivät koskaan tyydy omaan tasoonsa koska naiset etsivät aina jotain parempaa. Tämä on sitä kuuluisaa hypergamiaa, joka tarkoittaa, että nainen valitsee aina miehen, joka on häntä korkeammalla tasolla sosiaalisessa hierarkiassa. Jos mies ei täytä tiettyjä kriteereitä kuten hyvä ulkonäkö, korkea status, paljon rahaa niin mies ei ole edes vaihtoehto naisille.

Ja miten tämä näkyy käytännössä? No, avaa mikä tahansa deittisovellus. Naisten mielestä 80 % miehistä on "keskivertoa huonompia", ja vain harvat miehet saavat kaiken huomion. Samaan aikaan tavalliset miehet eli ne, jotka tekisivät kaikkensa naisen eteen joutuvat tyytymään jämänaisiin. Heitä ei edes huomata ennen kuin naiset ovat käyttäneet nuoruutensa ja vetovoimansa tavoitellessaan niitä samoja 20 % huippumiehiä.

Ja sitten, kun vuodet vierivät ja ne kunnolliset miehet yhtäkkiä alkavat kiinnostaa, meiltä oletetaan löytyvän ymmärrystä ja valmiutta astua kuvioihin. Mutta arvaas mitä? Me ollaan nähty tämä peli läpi. Naiset on paskoja!

Nyky-yhteiskunta tukee tätä ilmiötä täysin. Some, tinder ja feminismi ovat tehneet sen, että naisilla on loputtomasti valinnanvaraa tai niin he ainakin kuvittelevat. Samaan aikaan tavallisen miehen pitää nähdä järjetön määrä vaivaa saadakseen edes pienen palan huomiosta. Ennen riitti, että olit kunnollinen ja huolehtiva, mutta nykyään se ei riitä mihinkään koska naiset vaativat ihan älyttömyyksiä miehiltä.

Tässä maailmassa tavallinen mies on vain pelinappula, ei voittaja. Ja kun tämä tajuaa, vaihtoehtoja on kaksi: joko lopettaa koko pelin pelaaminen tai kehittää itsensä sellaiseksi, että edes saa mahdollisuuden. Mutta kumpikin vaihtoehto vaatii sen, että ensin ymmärtää totuuden: naiset eivät pariudu alaspäin. He etsivät aina parempaa. Ja tavallinen mies on vain varasuunnitelma  jos sitäkään.

Kommentit (792)

Vierailija
761/792 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisia vaivaa ylimielisyys ja vääristynyt omanarvon tunne.

Naisia vaivaa se että jokainen nainen luulee olevansa kaunis. Se 70 kilonen möhkäle luulee olevansa normaalipainoinen tai jopa hoikka ja se huono ihoinen ja rumalla keholla omattu nainen luulee olevansa miss universumi.

Se että jokainen nainen luulee olevansa kaunis aiheuttaa sitä että jokainen nainen haluaa sen miesmallilentäjäkirurgin koska kauniille naiselle kuuluu tasokas mies.

Miksi tuo haittaa?

Tuon takia sukupuolet ei kohtaa ja syntyvyys laskee. Mitäpä jos naiset arvioisi oman kauneutensa kerrankin rehellisesti ja sen perusteella sitten yritätte saada miehiä? Se että 70 kilonen pullukka yrittää saada sen insinööri komistuksen on vaan niin vastenmielistä touhua n

Tämä naurattaa. Itse painoin 84 kg, kun tutustuin DI mieheeni. Komeaan sellaiseen. Hän ei katsonut vaa'an  lukemia, vaan miten hyvin meillä sujui jutut ja arki, yhteiset tavoitteet jne. Nyt vuosia myöhemmin meillä sujuu edelleen hyvin, perhe kasvanut kolmella lapsella. Mies osallistuu täysillä kodin- ja lasten hoitoon jne. 

Vierailija
762/792 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedän onko mulla mitään annettavaa miehille? En ole bilettänyt tai tehnyt mitään jännää, olen vasta 19. Muutin vasta omaan asuntoon ja aloitan pian opiskelut, ei mulla ole paljoa rahaakaan. 

Hmm sopisit hyvin vähän vähän vanhemman miehen kumppaniksi. Se opettaisi sinut elämään ja hän opettaisi sinut naisen tavoille. Se vanhempi mies voisi myös tukea sinua taloudellisesti jos sinä teet hänet tyytyväiseksi.

Eli ehdotat nuorelle tytölle huo raamista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
763/792 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedän onko mulla mitään annettavaa miehille? En ole bilettänyt tai tehnyt mitään jännää, olen vasta 19. Muutin vasta omaan asuntoon ja aloitan pian opiskelut, ei mulla ole paljoa rahaakaan. 

Hmm sopisit hyvin vähän vähän vanhemman miehen kumppaniksi. Se opettaisi sinut elämään ja hän opettaisi sinut naisen tavoille. Se vanhempi mies voisi myös tukea sinua taloudellisesti jos sinä teet hänet tyytyväiseksi.

Eli ehdotat nuorelle tytölle huo raamista?

Nuo näkevät naiset esineinä. Siitähän tuo koko tasoitku lähtee. "En voi ostaa sellaista naista kun haluan,  kun naisilla on oma tahto, valinnanvapaus pois naisilta!" Samalla vihaavat yhtä uskontoa tajuamatta, että juuri sen arvoja kannattavat. Naisten hyvinvointi kiinnostaa vain, jos sillä pääsee julistamaan r-sismia. 

Vierailija
764/792 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, se että mieheltä vaaditaan parisuhteeseen muutakin kuin pelkkä olemassaolo, ei ole mahdoton vaatimus. Älä ole sovinistijäärä, niin hyvin menee.

Vierailija
765/792 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin sä pyrit tällä jatkuvalla jankutuksella?

Kuvitteletko, että joku lehti ottaa tästä kopin ja lehdet kirjoittaa ja sitten kaikki naiset havahtuvat, että he voivat aloittaa suhteen miehen kanssa, joka ei heitä vähimmässäkään määrin nappaa.

Vai, että tulee näitä omien sanojesi mukaisesti "jämänaisia" enemmän markkinoille ja saatat kelpuuttaa heistä jonkun. Kuka haluaa olla toiselle jämänainen? Haluatko sinä olla naiselle jämämies?

Olisko se nyt vaan niin, että SINÄ ihan itse et kelpuuta niitä naisia, jotka saisit ja uikutat uikuttamasta päästyäsi siitä täällä?

Eli olet oman hypergamiasi uhri.

Veikkaan, että luoneesi ja asenteesi on niin ruma, ettei kukaan, siis yhtään kukaan, edes ne jämänaiset katselisi sinua hetkeä kauempaa.

Silloin se on ihan luonnonvalintaa. Epäkelpo jää yksin. Ja niin sen pitää mennäkin.

Vierailija
766/792 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin myös, että mitä näillä itkuavauksilla saavutetaan tai mitä ap kuvittelee saavuttavansa. Ai nytkö kaikki naiset alkaa deittailla omasta mielestään epäsopivia ja epäkiinnostavia, koska joku mies niin pahoitti mielensä ja kirjoitti ties kuinka monennetta kertaa av:lle. 

Ihmisillä on preferenssit eikä niitä muuta tämmöinen. Eikä niitä pidäkään muuttaa. 

Pelkkää kateutta tuo itku on: muilla on ehkä paremmin kun mulla. Älä itke iines,  parisuhdetta ei ole luvattu kenellekään. Kenenkään ei ole pakko olla parisuhteessa. 

Miksi te itkuiinekset ette pysy kehityksessä mukana, vaan haluatte pakottaa toisia tahtoonne? Koska ette pysty kehittymään. 

Vierailija
767/792 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kriteerit, jotka toteutuivat:

- mies, suunnilleen ikäiseni (+/- 5 vuotta)

- avoin, haluaa käydä museoissa ja vastaavissa

- suhtautuu ihmisiin reilusti ja ystävällisesti, ei esimerkiksi mökötä seurassa

- leveät hartiat ja hyvät hampaat, muutenkin siisti

- korkeakoulutettu, lukee paljon

- ei päihdeongelmia 

- taloustaidot kunnossa

- tuntee muitakin naisia, osaa suhtautua naisiin ihmisinä

Mikä näissä on liikaa, tai olisi jotenkin mahdotonta miehille?

Jos tää olisi nainen, tää olisi sellainen normaali 3-7/10 tasoinen, peruspirkko. Mutta koska etsit miestä, etsit tosi laadukasta - mikä on ihan oikein - ja korkeatasoista. Mies noilla ominaisuuksilla on heti vähintään 7-9/10, koska "normaalilta" mieheltä puuttuu vähintään kolme noista mainitsemistasi ominaisuuksista.

Vierailija
768/792 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, se että mieheltä vaaditaan parisuhteeseen muutakin kuin pelkkä olemassaolo, ei ole mahdoton vaatimus. Älä ole sovinistijäärä, niin hyvin menee.

Monien iskät sementoi ittensä töiden jälkeen siihen sohvalle. Miehille jäi kuva tämän olevan normi.

Vierailija
769/792 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen poliittinen aktiivi.  Kaikessa feminismiä ja sosialismia vastaan.

Etsi sitten kaltaisesi, kaltaistesi joukosta. Ai niin, kun naisen valinnassa se ulkonäkö onkin se tärkein kriteeri ja sovinisti- persunaidia ei taida liiemmin olla. 

Vierailija
770/792 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset länsimaissa liian vaikeasti ymmärrettäviä. Hanki itämainen vaimo, jokainen nainen voi ihan vapaasti jäädä odottelemaan sitä laadukasta prinssiä ratsastamassa valkoisella yksisarvisella. Ferrarin kannattaja takki muassaan.

Siis sinun ymmärryksen tasosi ei riitä länsimaisen naisen ymmärtämiseen, joten hankit mieluummin alistuvan kodinkonevaimon. Se thaikkuvaimo tulee tänne rahan perässä...

Ihan jees homma, onhan noita lesbopareja jo pilvin pimein. Siinä sitä feminismi vasta kukkii.

Sinä olet kuin pikkulapsi, joka opettelee itselleen uutta sanaa. Tunkee sen joka paikkaan ymmärtämättä, mitä ko sana pohjimmiltaan tarkoittaa.

Vierailija
771/792 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vain luonnon valintaa. Nainen hakee parhaita mahdollisia geenejä, että jälkeläisestä tulisi mahdollisimman terve ja pärjäävä yksilö. Miehet aina käyttää luontoa syynä, miksi miehet haluaa nuoren naisen. Ihan sama pätee tässä. 

Vierailija
772/792 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle ei oikein aukene tämä naisettomien miesten logiikka, missä ollaan mahdollisimman epävakaan oloisia, käyttäydytään inhottavasti, uhkaillaan väkivallalla ja kaikin tavoin inhotaan naisia, ja sitten ollaan naisvaltaisella keskustelupalstalla ketjussa, joka käsittelee naisen puutetta, valittamassa, että naiset eivät kiinnostu. No yllätys. Jokaisella tosiaan on ristinsä.

Näitä oli paljon deittisaiteilla. Ne kilahtaa pahimmillaan jo jos vastausviesteissä kestää. Voi vaan kuvitella kuinka kontrolloivia ja painostavia ovat irl. Nää painostaa tapaamiseen ja vähättelee mielipiteitä jo muutaman viestin jälkeen. Ihan kilarisakkia. Yksi alkoi haukkumaan kun mikään ei kelpaa. Perään kova räntti kaikista naisten tekemistä vääryyksistä (joku ei halunnut tavata, toinen poistui kahvikupin jälkeen oli niin kiireessä jne). Mainostavat aina olevansa kilttejä ja kunnollisia. Osalla katk

Deittipalstoille kokoontuu miehet, jotka eivät kelpaa kenellekkään. Tinderi on rakennettu niin, että se tarjoaa kauneimmat vaihtoehdot ensin. Kyllä siinä incel katkeroituu, kun luulee että Tinder on missipilluwolt tuon perusteella, mutta kun sitten niitä mätsejä ei sitten niiden missien kanssa tulekaan. 

Vierailija
773/792 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun kriteerit, jotka toteutuivat:

- mies, suunnilleen ikäiseni (+/- 5 vuotta)

- avoin, haluaa käydä museoissa ja vastaavissa

- suhtautuu ihmisiin reilusti ja ystävällisesti, ei esimerkiksi mökötä seurassa

- leveät hartiat ja hyvät hampaat, muutenkin siisti

- korkeakoulutettu, lukee paljon

- ei päihdeongelmia 

- taloustaidot kunnossa

- tuntee muitakin naisia, osaa suhtautua naisiin ihmisinä

Mikä näissä on liikaa, tai olisi jotenkin mahdotonta miehille?

Jos tää olisi nainen, tää olisi sellainen normaali 3-7/10 tasoinen, peruspirkko. Mutta koska etsit miestä, etsit tosi laadukasta - mikä on ihan oikein - ja korkeatasoista. Mies noilla ominaisuuksilla on heti vähintään 7-9/10, koska "normaalilta" mieheltä puuttuu vähintään kolme noista mainitsemistasi omina

Olen saman havainnut, mutta hartioita lukuunottamatta noista mikään ei minusta ole sellainen kriteeri, mihin mies ei voisi halutessaan vaikuttaa. Eli miksei tuollaisia miehiä ole enemmän? Varsinkin kun moni nainen tuntuisi toivovan samaa. 

Vierailija
774/792 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki naiset ei ole niin arvokkaita ja kauniita että ansaitsisivat insinöörimiehen. 

Insinööri on ihan tavisammatti. En ymmärrä miksi sä niin jumaloit insinöörejä.

Vierailija
775/792 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet haluavat myös tasa-arvoa ja heti kun miehet vaativat tasa-arvoa niin naiset on vinkumassa asiasta. Eikö tasa-arvo siis kuulu miehille?

Sinun oikeutesi loppuu siihen missä muiden oikeudet alkaa. Tasa-arvo ei tarkoita että sinulla on oikeus toisen kehoon.

Minulle kuuluu nainen joka on normaalipainoinen ja näyttää edes siedettävältä. Olen itse tavallisen näköinnen ja olen suorittanut amk.

Ei kuulu, sinulle kuuluu tavallisen näköinen nainen, koska olet itsekin tavallinen. Ja jos se keskiarvo nykyisin on pullukka, niin sitten semmoinen. Muuta et voi vaatia. Muuten yliarvioitu oman tasosi. AMK ei myöskään nosta tasoasi juurikaan. Eli yliarvioitu itsesi kuten monet miehet

Ei. Hänelle ei kuulu yksikään nainen. Kenellekään ei kuulu toinen ihminen.

Vierailija
776/792 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tVierailija kirjoitti:

Sikälihän ap on oikeassa. Naiset ovat osasyyllisiä parisuhdemarkkinoiden tilanteenseen. Toinen syyllisyyden jakava osapuoli on sitten miehet. 

Oma mutuni on, että isoin tekijä parisuhdemarkkinoiden osalta on, että nykyään parisuhde ei ole taloudellinen tai sosiaalinen pakko. Miksi olisi parisuhteessa vain parisuhteen takia, jos minun ei tarvitse? Hyvä sinkkuus voittaa huonon parisuhteen helpolla.

Mä taas ajattelen, ettei ihmiset enää juuri tapaa toisiaan luontevasti ja ihastu. Aikaa vietetään liikaa netissä.

Vierailija
777/792 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kerrohan vielä, miten se kamala FEMINISMI näkyy arjessasi? Miten se on tuhonnut itsetuntosi ja murskannut sinut? Konkreettisia esimerkkejä, kiitos. 

Herrajumala KUINKA SOKEA OLET?  Jos et kykene itse mitään havaitsemaan niin miten kukaan sinulle mitään konkretiaa pystyy esittämään?  Olet kaiken tiedon ulottumattomissa.

Eli sinulla ei ole mitään todellisia esimerkkejä siis? Yksikään tuttu nainen ei ole minulle mitään feminististä näkemystä esittänyt. Kenenkään tavoissa toimia en ole huomannut mitään muutosta, jos vertaan aiempiin vuosikymmeniin.

Eipä tietenkään, ei yhtään mitään.  Eikä tämä näy missään tilastoissa ei.  Ei ole naisia enemmän korkeakouluissa ei.  Ei ole naisimle

Mitä vikaa siinä on, että naiset kouluttautuu? Sekö, ettet itse joitain naisia tyhmempänä pääsekään yliopistoon? Vaiko se, ettei naiset enää ole matalammin koulutettuja ja helpommin alistettavissa? Joo, byhyy, kamala feminismi sai tämän aikaan yhyyyyy.

Vierailija
778/792 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten pitäisi antaa läheisyyttä ja rakkautta myös taviksille koska muuten ne tavismiehet voi tehdä jotain kamalaa naisille.

M29

Vierailija
779/792 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten pitäisi antaa läheisyyttä ja rakkautta myös taviksille koska muuten ne tavismiehet voi tehdä jotain kamalaa naisille.

M29

Niin naiset antaakin läheisyyttä ja rakkautta tavismiehilleen mutta te mielisairaat, naisia vihaavat ja elämän katkeroittamat ette ole tavismiehiä vaan mielisairaita, naisia vihaavia, mt-ongelmaisia, syrjäytyneitä ja kaikelle kateellisia ja katkeria ressukoita joita kukaan ei halua riesakseen, edes säälistä. 

Vierailija
780/792 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M29

Kukaan ei ole velvoitettu antamaan läheisyyttä yhtään kellekään. Vain sairas yksilö ajattelee noin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme