Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parisuhdemarkkinoilla sukupuolet ei kohtaa ja naiset ovat osasyyllisiä tähän.

Vierailija
20.07.2025 |

Olen seurannut jo vuosia, miten parisuhdemarkkinat toimivat, ja tulos on aina sama: tavallinen mies jää aina varjoon. Kaikki tämä johtuu kahdesta asiasta tasoteoriasta ja naisten hypergamiasta.

Tasoteorian mukaan ihmiset pariutuvat oman tasoistensa kanssa, mutta tämä pätee vain miehiin, miehet pariutuvat naisen kanssa joka on maksimissaan miehen tasoa. Naiset sen sijaan eivät koskaan tyydy omaan tasoonsa koska naiset etsivät aina jotain parempaa. Tämä on sitä kuuluisaa hypergamiaa, joka tarkoittaa, että nainen valitsee aina miehen, joka on häntä korkeammalla tasolla sosiaalisessa hierarkiassa. Jos mies ei täytä tiettyjä kriteereitä kuten hyvä ulkonäkö, korkea status, paljon rahaa niin mies ei ole edes vaihtoehto naisille.

Ja miten tämä näkyy käytännössä? No, avaa mikä tahansa deittisovellus. Naisten mielestä 80 % miehistä on "keskivertoa huonompia", ja vain harvat miehet saavat kaiken huomion. Samaan aikaan tavalliset miehet eli ne, jotka tekisivät kaikkensa naisen eteen joutuvat tyytymään jämänaisiin. Heitä ei edes huomata ennen kuin naiset ovat käyttäneet nuoruutensa ja vetovoimansa tavoitellessaan niitä samoja 20 % huippumiehiä.

Ja sitten, kun vuodet vierivät ja ne kunnolliset miehet yhtäkkiä alkavat kiinnostaa, meiltä oletetaan löytyvän ymmärrystä ja valmiutta astua kuvioihin. Mutta arvaas mitä? Me ollaan nähty tämä peli läpi. Naiset on paskoja!

Nyky-yhteiskunta tukee tätä ilmiötä täysin. Some, tinder ja feminismi ovat tehneet sen, että naisilla on loputtomasti valinnanvaraa tai niin he ainakin kuvittelevat. Samaan aikaan tavallisen miehen pitää nähdä järjetön määrä vaivaa saadakseen edes pienen palan huomiosta. Ennen riitti, että olit kunnollinen ja huolehtiva, mutta nykyään se ei riitä mihinkään koska naiset vaativat ihan älyttömyyksiä miehiltä.

Tässä maailmassa tavallinen mies on vain pelinappula, ei voittaja. Ja kun tämä tajuaa, vaihtoehtoja on kaksi: joko lopettaa koko pelin pelaaminen tai kehittää itsensä sellaiseksi, että edes saa mahdollisuuden. Mutta kumpikin vaihtoehto vaatii sen, että ensin ymmärtää totuuden: naiset eivät pariudu alaspäin. He etsivät aina parempaa. Ja tavallinen mies on vain varasuunnitelma  jos sitäkään.

Kommentit (792)

Vierailija
421/792 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset yliarvioivat tasonsa koska sä insseli muiden miesten tavoin laitat joka naiselle tinderissä tykkäyksen siinä toivossa että saisit jotain egoa hyväileviä tykkäyksiä keneltä tahansa naiselta.

Eikö tuo implikoisi että incelillä on jotain laatua, eikä ole nimenomaan se lowest of the low?

Olen itse vakuuttunut siitä että naiset nimenomaan aliarvioi tasonsa kun vieläkin kuulee harmillisen usein järkyttävän huonoista miehistä. Parempi kuin incel ei ole kovin korkea rima joten sitä voisi nostaa kyllä reippaasti lisää.

En tiedä millä logiikalla löysit tuosta insseliin jotain laatua mutta nainen näkee vain sen valtavan määrän harmaata miesmassaa joka vyöryy tinderissä naamalle.

Vierailija
422/792 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Incelit on inceleitä enimmäkseen siksi, että ovat itse itsensä vanginneet uskomustensa vankilaan. Incel-kulttuurin propagandaa nykyään levittää myös 40-50-vuotiaat parisuhteissa pettyneet miehet, jotka eivät osaa katsoa peiliin ja nähdä omaa osuuttaan siinä, miksi suhde/suhteet kariutuu.

Miehet on ihania, minulla on paljon myötätuntoa ja lempeyttä vastakkaista sukupuolta kohtaan. Tunnen sympatiaa ilman rakkautta eläviä kohtaan. Kaikki ansaitsisivat löytää kumppanuutta ja lempeä elämäänsä. Tavallisille miehille ON naisia. Mutta vihamielisille, katkeroituneille, negatiivisille, laskelmoiville ja eristäytyville melko paljon vähemmän. 

Hakekaa apua terapiasta, älkää estäkö itseltänne onnea virheellisten uskomustenne tähden. Jos joku nainen olisikin huonosti käyttäytynyt, älkää erehtykö sitä käsitystä kaikkiin naisiin laajentumaan. Miehiä, kuten naisiakin on todella erilaisia. Kaikki eivät halua samo

Naiset kohtelee miehiä huonosti parisuhteissa ja naiset nalkuttaa liikaa.. se saa miehet katkeriksi. Kestäisikö naiset itse huonoa kohtelua? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/792 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Incelit on inceleitä enimmäkseen siksi, että ovat itse itsensä vanginneet uskomustensa vankilaan. Incel-kulttuurin propagandaa nykyään levittää myös 40-50-vuotiaat parisuhteissa pettyneet miehet, jotka eivät osaa katsoa peiliin ja nähdä omaa osuuttaan siinä, miksi suhde/suhteet kariutuu.

Miehet on ihania, minulla on paljon myötätuntoa ja lempeyttä vastakkaista sukupuolta kohtaan. Tunnen sympatiaa ilman rakkautta eläviä kohtaan. Kaikki ansaitsisivat löytää kumppanuutta ja lempeä elämäänsä. Tavallisille miehille ON naisia. Mutta vihamielisille, katkeroituneille, negatiivisille, laskelmoiville ja eristäytyville melko paljon vähemmän. 

Hakekaa apua terapiasta, älkää estäkö itseltänne onnea virheellisten uskomustenne tähden. Jos joku nainen olisikin huonosti käyttäytynyt, älkää erehtykö sitä käsitystä kaikkiin naisiin laajentumaan. Miehiä, kuten nais

Ero taitaa olla siinä että miehiin kyrbiintynyt nainen elää tyytyväisenä sinkkuna kun taas näillä naisia vihaavilla insseleillä on edelleen joku merkillinen pakkomielle saada sitä vihaamaansa naista jota eivät kuitenkaan edes haluaisi mikä on erittäin järkeenkäypää ja loogista.

Vierailija
424/792 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miksi mies ei saa haluta kaunista naista mutta naiset saa haluta sitä pitkää komeaa ja koulutettua miestä jolla on hyvä palkka?"

Montako kertaa pitää vääntää rautalangasta: Haluta saa vaikka kuun taivaalta. Jos sitä ei saa, jatketaan eteenpäin, eikä syytetä kuuta siitä, ettei se prkle suostu tulemaan maahan. Tässä on se naisten ja inceleiden ero. Mutta kun ei mene kaaliin.

Vierailija
425/792 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ei kestäisi päivääkään miehenä. 

Vierailija
426/792 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehiä hävettää seurustella naisen kanssa jolla on jo lapsia edellisestä suhteesta.

Näitä miehiä kutsutaan aisankannattajaksi.

Luuserimiehiä hävettää. Tosimiestä ei kiinnosta mitä muut ajattelevat, vaan toimii vaimonsa ja lapsien parhaaksi. 

Alfamies ei todellakaan elätä muiden vahinkoja, dorka.

Alfamies elättää ketä haluaa, vaikka naapurin mummoa. Alfaa ei sun mielipiteet kiinnosta.

Mitä palstamummeli tietää miehistä? Ei näköjään mitään.

Sä näköjään et tajua alfoista mitään. Sä lampaana seuraat meitä ja toistelet meidän juttuja ilman että itse osaat tuoda mitään uutta. Kiva katsoo ku sä kuset omiin muroihis ja hypit meidän narun mukaan. 

Me nauretaan sulle selän takana, vtun pässi. 🤣

Vierailija
427/792 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Miksi mies ei saa haluta kaunista naista mutta naiset saa haluta sitä pitkää komeaa ja koulutettua miestä jolla on hyvä palkka?"

Montako kertaa pitää vääntää rautalangasta: Haluta saa vaikka kuun taivaalta. Jos sitä ei saa, jatketaan eteenpäin, eikä syytetä kuuta siitä, ettei se prkle suostu tulemaan maahan. Tässä on se naisten ja inceleiden ero. Mutta kun ei mene kaaliin.

Ero on siinä että naisia jahdataan ja miehiä ei.

Passiivinen mies on incel lopun ikäänsä. 

Vierailija
428/792 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen saaminen on miehille niin helppoa 

Ole tavallinen mies:

Pidä hygieniasta huolta

Opiskele/käy töissä

Harrasta muutakin kuin nettipelejä 

Ole sosiaalinen tai sentään omaa hyvät käytöstavat 

Kohtele ja puhu kaikille naisille hyvin ja arvostavasti 

Hallitse omaa taloutta 

Tee kotityöt 

Älä juo liikaa tai polta 

Ai nytkö sillä naisten kemialla/kipinällä ei olekaan merkitystä? 

Tottakai kemialla on merkitystä, mutta nuo edellyttävät sitä kemiaa. Harva meistä esim. kiinnostuu haisulista. Mulla katkesi yksi suhde ennen kuin ehti alkaakaan, kun miehellä oli niin hirveän hajuinen hengitys, vaikka muuten oli kivannäköinen ja mukava tyyppi niin ajatus hänen suutelimisestaan inhotti.

Vierailija
429/792 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä!

Naiset ei kestä sitä jos naiset ei saa huomiota ja tukea muilta ihmisiltä. Jos naiset eläisi kuin miehet niin naiset joutuisivat selviytymään yksin kaikesta eikä sukupuolesta olisi hyötyä. Nykyään naiseudesta on hyötyä kaikkialla koska naisia kohdellaan paljon paremmin kuin miehiä. 

Vierailija
430/792 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset kohtelee miehiä huonosti parisuhteissa ja naiset nalkuttaa liikaa.. se saa miehet katkeriksi. Kestäisikö naiset itse huonoa kohtelua? 

Sinä et kestäisi sekuntiakaan jos sinua kohdeltaisiin niin kuin sinä ja muut paskat miehet kohtelee naisia. Kuolisit siihen paikkaan. 

Vierailija
431/792 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

EI niin. En jaksaisi ruikuttaa päivästä toiseen ja pitää omaa kulliani maailmani keskipisteenä.

Vierailija
432/792 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä et kestäisi sekuntiakaan jos sinua kohdeltaisiin niin kuin sinä ja muut paskat miehet kohtelee naisia. Kuolisit siihen paikkaan. 

No miehet kuitenkin auttaa ja tukee naisia kaikissa asioissa. Eihän naiset pystyisi elämään normaalia arkea ilman miesten apua. Monet miehet myös tukee taloudellisesti naisia. 

Vierailija
433/792 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai siitä naisia voi syyttää silti? Mies nyt vaan testosteroniensa vuoksi himoitsee naista enemmän kuin nainen miestä. Minkäs sille voi? Ei se tarkoita sitä, että naisten pitää kellahtaa joka stanan ohrapeltoon miesten hormonien vuoksi.

Vierailija
434/792 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienoa, että joku nainen myönsi totuuden. Hyvin pieni joukko miehiä kiinnostaa naisia siinä mielessä. 

Niin, yhtä naista. Toinen nainen kiinnostuu toisista miehistä. Esim minä en ymmärrä mitä ystäväni näkee miehessään, ja hän ei ymmärrä mitä minä omassani. Molemmat rakastamme miehiämme. 

En minä mitenkään näe että voisin kiinnostua kymmenistä miehistä. Yksi riittää. 

Vierailija
435/792 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko sitten miehet se toinen puolisko osasyyllisistä ?

Vierailija
436/792 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukas sen nörtti naisen kotoa hakee? 

Vierailija
437/792 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai naiset on osasyyllisiä. Miehet ovat myös osasyyllisiä.

Vierailija
438/792 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moi. Olen transmies joten minulla on asiasta konkreettinen kokemus joka puuttuu kaikilta teiltä cis-sukupuolisilta. Kyllä se on niin että me miehet eletään easy modella. Alkaen ihan siitä vapaudesta olla ja liikkua ilman pelkoa sukupuoleen liittyvästä väkivallasta. Jos haluan turpaan, voin hakeutua sellaisiin tilanteeseen vittuilemalla muille miehille. Mutta kukaan ei tule rai skaamaan minua tai sinua siksi että olemme miehiä. Naiset joutuvat uhriksi potentiaalisesti missä tahansa ja pelkän sukupuolensa takia.

Vierailija
439/792 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehiä ei tarvita lisääntymiseen ja väestön ylläpitämiseen lukumäärällisesti yhtä paljon kuin naisia. Tämä näkyy ihmisten perimässäkin, valtaosan ihmiskunnan historiasta on ollut niin, etteivät kaikki päässeet lisääntymään (tai suhteisiin). 

Aika helvetin moni nainen on kuollut synnytykseen. Siinä sinulle sitä "iloa" kun pääsee lisääntymään. 

Miten liittyy kommenttiini vai pitikö vain päästä kylvämään kiukkua? 

Vierailija
440/792 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki on oikeastaan sitä kipinää eli persoonallisuuksien ja tapojen yhteensopivuutta. 

Tämän voi tappaa hetkessä sanomalla olevansa incel tai puhumalla markkina-arvosta.

Jos tavat ja persoonallisuudet eivat sovi yhteen =ei kipinää 

Voi tappaa myös puhumalla feminismistä ja sosialismista.

Normi miehet on feministeja onneksi 

Jokainen feministiksi julistautuva mies on seksuaalinen saalistaja.

Ei ole. Jokainen normaali mies on feministi. Vain epänormaalit miehet eivät ole feministejä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi