Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänään tajusin sen, minulle ei ole tarkoitettu kumppania

Vierailija
20.07.2025 |

Ainaisia pettymyksiä, yksipuolisia ihastuksia, hyväksikäyttöä. Miksi? 

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama.

En jaksa edes pohtia, miksi näin on.

Huom. minulla ei ole paška luonne enkä ole ruma. Sen sijaan olen hyvin itsenäinen ajattelija, suhtaudun miehiin ihmisinä, en objekteina. Eli en flirttaile enkä tekeydy "viehättävämmäksi", en söpöstele enkä ole tyrkky.

Tämmöisille naisille ei sitten kai ole sopivaa kumppania olemassa.

Mulla on jo mies. Nate vierailee ryhmächatissanne. Ette vain millään usko.

Vierailija
22/57 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tullut siihen tulokseen, että on parempi luottaa vain pariin ihmiseen elämässä: Omiin vanhempiinsa ja ehkä hyvään ystävään. Miehiin en uskalla luottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ilmaantuu lähinnä nepsyjä miehiä. Nyt olen avoimessa suhteessa yhden kanssa, muu ei kannata. 

Vierailija
24/57 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on epäonnea rakkaudessa ollut aina. Jos ihastun johonkin mieheen, hän ei ihastu minuun. Jos joku mies ihastuu minuun, en ole ihastunut häneen. Ollut monia miehiä jotka on ihastuneet minuun, yli kymmenen, mutta olen aina joutunut antamaan pakit. Nyt ymmärtänyt sen että mut on tarkoitettu olemaan ja elämään yksin, ja se oikeastaan aika hienoa. Tämä on harvinainen tie, sisäinen kasvu voi olla jopa suurempaa kuin perhe-elämää elävillä.

Vierailija
25/57 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uliuli.. Kun noin uhriudutte, niin ei ole ihme, ettei miehet teihin päin kusek sik kaan.

Vierailija
26/57 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tullut siihen tulokseen, että on parempi luottaa vain pariin ihmiseen elämässä: Omiin vanhempiinsa ja ehkä hyvään ystävään. Miehiin en uskalla luottaa.

Voisi laulaa sellaista laulua että Miehiin ei voi pieni tyttönen luottaa, ne surun pieneen sydämeen vain tuottaa, tuottaa.. Vaikka oikeasti sanat ovatkin Naisiin ei voi pieni poikanen luottaa.

Vierailija
27/57 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu täällä. Täytin kuukausi sitten 40, ja samalla päätin vihdoin luovuttaa ja hyväksyä lopullisesti sen roolin, jota olen jo muutenkin kantanut koko aikuisikäni: se ainoa ikisinkku kaveriporukassamme, jota kukaan mies ei näytä haluavan. 

Siis pitäiskö se olla kuka vaan mies joka huolii niin sitten sen kanssa eletään??

Minäkin tunnustan, että luovutan ja minulle ei ole olemassa selvästikään sitä sopivaa ja oikeaa missään. Enkä ole ruma enkä läski.

Mut se että olen ilmeisesti miesten mielestä haluttava tarkoittaa sitä ett aivan väärät miehet pyörii ympärillä ja kun näin on olen sitten mieluummin yksin kun otan jonkun jota en voisi sietää saman edes katon alla.

Jo alakoulussa sain niskoilleni ne luokan typerykset jotka yläasteella oli jo jossain tarkkisluokalla ja sitten työelämässä on niitä naimisissa olevia pyörinyt ympärillä. On ollut todella vaikeaa löytää mukavaa ja ennen kaikkea edes suhtälykästä miestä jolle nainen on muutakin kuin tissit ja perse. Mutta luovutan en ilmeisesti muita kiinnosta niin mennään sinkkuna sitten.

Vierailija
29/57 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytätkö muuten Windows PC konetta, kuulostat vähän semmoiselta nalkuttajalta.

Kokeile Commodore Amigaa tai C-64 koneita?

Käytän Finnarin koneita ainoastaan.

Vierailija
30/57 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen nyt tyytyväinen että en ole saanut kumppania. Olen niin masentunut ja rikki, että en haluaisi pilata kenenkään elämää. Olisi hirveä vastuu seurustella ja tehdä toisen elämästä parempaa kuin yksin. 

Vierailija
31/57 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaus on ihan jees. Voi keskittyä tekemään hyvää muille.

Vierailija
32/57 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miksi, mutta niin se joillain menee. Itsekin olen miettinyt kaikkia mahdollisia syitä omalla kohdallani ja löytänytkin niitä lukemattomia. Sitten kuitenkin monet ihmiset, joilla on näitä samoja syitä tai vikoja ovat löytäneet kumppanin. 

Vierailija
33/57 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelin kanssa nuorempana että miksi näin kun kaikki tuntui pariutuvan helposti. En tiedä, en ole kaunis, mutta olen ihan kiva. Onhan ne muutkin vähemmän kauniit löytäneet kumppanin. 

Vierailija
34/57 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sama..toisaalta harmittaa mutta minkäs teet..

N45

Vierailija
35/57 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä miksi, mutta niin se joillain menee. Itsekin olen miettinyt kaikkia mahdollisia syitä omalla kohdallani ja löytänytkin niitä lukemattomia. Sitten kuitenkin monet ihmiset, joilla on näitä samoja syitä tai vikoja ovat löytäneet kumppanin. 

Mäkin olen viettänyt varmaan tuhansia tunteja miettien sitä, miksi minulle kumppanin saaminen näyttää olevan mahdotonta, vaikka ympärillä pariudutaan kierros toisensa jälkeen. 

Toki tässä vaiheessa elämääni voin jo sen miettimisen lopettaa. Vaikka saisin vastauksen, en sillä tiedolla enää mitään tekisi. 

Vierailija
36/57 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle antoi Pyhä Henki vastauksen että "tyydy kohtaloosi" ja tämä siis heti aamulla herätessä kun olin nukkumaan mennessä rukoillut puolisoa. Pari muutakin selkeää neuvoa on tullut. Aivan kuin vieressä olisi sanottu!

Vierailija
37/57 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama.

En jaksa edes pohtia, miksi näin on.

Huom. minulla ei ole paška luonne enkä ole ruma. Sen sijaan olen hyvin itsenäinen ajattelija, suhtaudun miehiin ihmisinä, en objekteina. Eli en flirttaile enkä tekeydy "viehättävämmäksi", en söpöstele enkä ole tyrkky.

Tämmöisille naisille ei sitten kai ole sopivaa kumppania olemassa.

Eli et ota mitään kontaktia ihmisiin, joista olet kiinnostunut, etkä panosta sanattomaan viestintään ja oletat että toiset osaavat lukea ajatukseksi, kun sanaton viestintäsi ja kehonkielesi on 0/5.

Miksi tämä sama kaava toistuu aina?

Vierailija
38/57 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedotusvälineissä puhutaan tasaisin väliajoin nuorten naisten yksinäisyydestä, mutta missään ei ole nuoria naisia etsimässä seuraa. Valehtelevatko tiedotusvälineet vai eivätkö nuoret naiset oikeasti halua ratkaista ongelmiaan?

Tässä keskustelussa toistuu sama kaava. Miten selitätte tämän ristiriidan, että yksinäisiä ja kokemattomia nuoria naisia pitäisi olla pilvin pimein, mutta omat ja tuttavieni kokemukset seuranhausta sekä naisten kohtaamisesta arjessa ovat täysin päinvastaisia?

Vierailija
39/57 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä paras video aiheesta ja selitetään miksi se menee näin

Vierailija
40/57 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko miehiin enää luottaa? Edes uskovaisiin?

Ei voi luottaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kahdeksan