Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänään tajusin sen, minulle ei ole tarkoitettu kumppania

Vierailija
20.07.2025 |

Ainaisia pettymyksiä, yksipuolisia ihastuksia, hyväksikäyttöä. Miksi? 

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama.

En jaksa edes pohtia, miksi näin on.

Huom. minulla ei ole paška luonne enkä ole ruma. Sen sijaan olen hyvin itsenäinen ajattelija, suhtaudun miehiin ihmisinä, en objekteina. Eli en flirttaile enkä tekeydy "viehättävämmäksi", en söpöstele enkä ole tyrkky.

Tämmöisille naisille ei sitten kai ole sopivaa kumppania olemassa.

Vierailija
2/57 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaan syyn kun katson peiliin. Ja totean, ehkä seuraavassa elämässä. Ellei vaan osu sopiva seura.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap j tukiainen? 

Vierailija
4/57 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minullekaan. Olen kohdannut elämäni täydellisen rakkauden, mikä on äärimmäisen harvinaista. Mies rakastaa minua, muttei voi olla kanssani ja elää itse toisen naisen kanssa, jonka kanssa sai vasta lapsen.

Itse en voi seurustella enää kenenkään kanssa vakavasti, koska kukaan ei tunnu enää miltään tuon jälkeen, ei edes harvat sielunkumppanit.

Vierailija
5/57 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä yksi ilmoittautuu samasta ajatuksesta.

Vierailija
6/57 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu täällä. Täytin kuukausi sitten 40, ja samalla päätin vihdoin luovuttaa ja hyväksyä lopullisesti sen roolin, jota olen jo muutenkin kantanut koko aikuisikäni: se ainoa ikisinkku kaveriporukassamme, jota kukaan mies ei näytä haluavan. 

Vierailija
7/57 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olisin hyvä vaimo jollekin miehelle, mutta jos miehet eivät kiinnostu niin sitten ei voi mitään. Enkä ole edes ruma. Ainoa mahdollisuus jonkinlaiseen suhteeseen oli se, kun eräs muslimimies oli tekemässä minusta kakkosvaimoansa. Huom, en olisi kelvannut edes ykkösvaimoksi.  En nyt tiedä, pitäisikö tässä itkeä vai nauraa...

Vierailija
8/57 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin laitoin hanskat tiskiin neljänkympin paikkeilla. Viisikymppisenä tuli villitys ja yllätyin miten miehiä löytyi netistä. Aikani jaksoin tapailla useaakin, mutta kun en rakastunut, vuoden jälkeen annoin olla. Olin jo tottunut yksinasuja, joten helpompaa näin. En koskaan olisi parisuhteessa ilman rakkautta. 

Vierailija
9/57 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen aina, miten kaikki muut saa ja minä en. Olen ainut sinkku suvussani sekä työpaikallani. Miksi se on kaikille muille niin helppoa? 

Vierailija
10/57 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä

Vierailija
11/57 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttua. Ihastuksia, pettymyksiä ja luovuttamista. Jos toisiin ei voi luottaa niin sitten ei. Mikä ihme siinä on, että ukkomies osoittaa kiinnostusta sinua kohtaan, saa sinutkin lämpenemään itseään kohtaan ja sitten ei mitään tapahdukaan? Jäät vain pettyneeksi, että eikö tämä etenekään?

Vierailija
12/57 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi on näin?

Vierailija
13/57 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko miehiin enää luottaa? Edes uskovaisiin?

Vierailija
14/57 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mieti. Elämä on elämää. Elämää eletään. 🌝

N64

Vierailija
15/57 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan on ukkomiehen perässä? Sinulla on itselläsi paljon vikaa

Vierailija
16/57 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä oo mitään väliä. Ihan sama. Oli mitä oli. Kaikkea on ollu.

Vierailija
17/57 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä ole ukkomiehen perässä. Hän on minun. Itse asiassa en edes tiedä onko suhteessa vai vapaa, ei olla juteltu asiasta. Oletan että on naimisissa.

Vierailija
18/57 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko huolissasi, että miehesi lähtee kävelemään?

Vierailija
19/57 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytätkö muuten Windows PC konetta, kuulostat vähän semmoiselta nalkuttajalta.

Kokeile Commodore Amigaa tai C-64 koneita?

Vierailija
20/57 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olisin hyvä vaimo jollekin miehelle, mutta jos miehet eivät kiinnostu niin sitten ei voi mitään. Enkä ole edes ruma. Ainoa mahdollisuus jonkinlaiseen suhteeseen oli se, kun eräs muslimimies oli tekemässä minusta kakkosvaimoansa. Huom, en olisi kelvannut edes ykkösvaimoksi.  En nyt tiedä, pitäisikö tässä itkeä vai nauraa...

Mistä helvetistä oikein puhut? Mua ei sytytä yhtään se tupeeta pitävä botox naama. Tulkoon käsillensä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi