Mistä luulette miesten yksinäisyyden johtuvan
Kommentit (172)
Miehet ovat rumia käytöstapoja osaamattomia juntteja.
Kouluja käymättömät miehet jää yksin,koska eivät oo sivistyneitä.
Vierailija kirjoitti:
Intersektionaalinen marxilainen feminismi on luonut sukupuolten sodan.
Ei sitä incellit keksiny. Ne tuli tokana.
Vierailija kirjoitti:
Taas todiste siitä kuinka suomalainen nainen on miesvihaaja.
Haluaisin vain löytää puolison, jonka kanssa voisin elää rauhallista ja huoletonta arkea.
Keskeisin ongelmani on juuri se sopivien piirien löytäminen. Olen toistakymmentä vuotta etsinyt sellaisia piirejä, joihin voisin tuntea kuuluvani tai joista voisin löytää seuraa, mutta olen saanut pettyä joka kerta. Ne eivät löydy vain menemällä minne haluaa. Minulla on jo laaja mutta pinnalliseksi jäänyt sosiaalinen verkosto töiden ja harrastusten kautta. Silloinkin, kun olen sinnikkäästi pysynyt samoissa piireissä vuosia, jotta olen voinut muuttua vakiokävijäksi, joku muu on aina napannut niihin eksyneet naiset ensin, ja sitten molemmat ovat hävinneet pysyvästi. En kirjaimellisesti tiedä minne minun pitäisi mennä tai mitä minun pitäisi tehdä, jotta ei taas kävisi niin kuin aina ennenkin on käynyt, unohtamatta sitä, että minulla on vain rajallinen määrä aikaa ja jaksamista yrittää. Purskahdin tänään itkuun taloa maalatessani, kun tajusin, että sitä ihmistä, jota varten tätäkin teen, ei välttämättä edes ole olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä estää matkaamasta ulkomaille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesvihahuutelijalla on varsin vajaavainen sanavarasto. Osaatko tuoda jotain muuta älykkäämpää tähän keskusteluun?
Vierailija kirjoitti:
Eipä maisterius kyllä ole ainakaan itselläni lisännyt mutta tuskin vähentänytkään mahdollsiuuksiani saada kumppani- Olin sinkku ennen opintojani (aloitin opintoni 19 vuotiaaana) että opiintojen aikana että nyt vuosia opintojen jälkeen. Toisaalta en minä tapaa tutkintoani mainostaa tai mitenkään erityisesti alleviivata.
Vierailija kirjoitti:
Naisten pinnallisuudesta.
Haluavat vain parasta vaikka eivät itse pysty tarjoamaan mitään mitä muut naiset ei pystyisi tarjoamaan. Tavisnaiset luulee itsestään liikoja.
Edelleen. Miksei nämä miehet sitten tavoittele näitä muita naisia mitkä olisi parempia?
Vierailija kirjoitti:
feminismin ja meetoon aiheuttamasta miesvihasta se johtuu ja samaan aikaan naisten taso on heikentynyt.
Aikaisempina vuosikymmeninä naiset kävi järjestään lääkkeillä ja päihteillä jaksaakseen lapsiperhearkea. Nykyään halutaan muuta.
möllötyksestä, ei osata puhua mistään
Miesten taso on laskenut, siksi. Ainoastaan paremmat yksilöt eivät jää yksin.
Siitä, että naiset tietävät jo, miksi meitä halutaan. Ja se ei kiinnosta eikä tuo naiselle mitään.
"That's rich... Coming from a woman, joka vain haukkuu miehiä jollakin hikisellä foorumilla, vaikka ulkona paistaa aurinko." Miksi finglish?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesvihahuutelijalla on varsin vajaavainen sanavarasto. Osaatko tuoda jotain muuta älykkäämpää tähän keskusteluun?
That's rich... Coming from a woman, joka vain haukkuu miehiä jollakin hikisellä foorumilla, vaikka ulkona paistaa aurinko.
Ouch, you wound me.. in your dreams. En edes ole pahemmin viettänyt aikaa täällä kun olen ollut päivän discordpuhelussa miestystävän ja meidän yhteisten kavereiden kanssa. Ulos en tällä helteellä mene.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
feminismin ja meetoon aiheuttamasta miesvihasta se johtuu ja samaan aikaan naisten taso on heikentynyt.
Aikaisempina vuosikymmeninä naiset kävi järjestään lääkkeillä ja päihteillä jaksaakseen lapsiperhearkea. Nykyään halutaan muuta.
Löytääkö miesvihaaja lähteen Googlesta väitteelleen? En tiennytkään, että tilastojen mukaan äidit ovat niitä pahimpia huumehörhöjä olleet. :-)
Ovat huonoja sängyssä ja luonnehäiriöisiä
Jose joutuu tulemaan käsillensä. En ole hänen. "Ouch, you wound me.. in your dreams. En edes ole pahemmin viettänyt aikaa täällä kun olen ollut päivän discordpuhelussa miestystävän ja meidän yhteisten kavereiden kanssa. Ulos en tällä helteellä mene."
Köyhyydestä pääosin.Naiset haluaa rikkaan akateemisen miehen.Myös miehen ikä vaikuttaa.Ei kukaan halua vanhaa miestä