Voisitko kiinnostua miehestä, joka ei tykkää autoista, jääkiekosta ja kaljanjuonnista?
Kommentit (36)
Toki voisin, se on plussaakin, ettei tykkää kaljanjuonnista. Itse rakastan jääkiekkoa, joten kysymys mennee niin päin, että voisiko tuollainen mies kiinnostua minusta?
Monille naisille ap:n listan puuttuminen olisi vain plussa, mutta ei se auta, jos mies on kuitenkin vaikka potkupallosta ja viinasta kiinnostunut niin paljon, ettei yhteistä aikaa tarpeeksi ole.
Ja harvaa sinänsä häiritsee mikään yksittäinen harrastus, vaan se kuinka paljon ne hallitsee elämää, mikäli kiinnostuksen kohde ei ole yhteinen juttu.
Jos olisin nainen, niin tuo olisi iso plussa.
Vierailija kirjoitti:
Tykkääkö jalkapallosta? Jos kyllä, niin en.
Eri. Eikä sitä rallin tuijotusta, ja melua
Vierailija kirjoitti:
Muijille viini on ok mutta kalja ei...
Viini on älykkäiden ja sivistyneiden juoma, kalja taas barbaarien ja köyhien juoma.
Tämä tiedettiin jo antiikinaikaan.
Autot, kalja ja lätkä ei kiinnosta muakaan tipan tippaa joten voisin kiinnostua.
Kuulostaa ihan parhaalta mieheltä.
Vierailija kirjoitti:
No en, koska olen itse kiinnostunut autoista. Kaksi muuta on kyllä plussaa.
Ihana nainen, terkkuja!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvä, jos ei pitäis lätkästä. Kaljaa ei ole mikään pakko juoda, mutta minun juomisia tai juomatta jättämisiä ei olisi suotavaa laskea, saati kommentoida. Autoista tarttis tykätä edes vähän, että osais jotain niille tehdäkin.
Ei nykyautoille voi mitään tehdä
Ei niin, mutta meillä ajetaan sellaisilla, joille voi.
Kyllä juuri näin 🙂
Voisin. Tosin arvostan valtavasti autoihin liittyvää osaamista ja asiantuntemusta, sillä mulle autoilu on välttämätöntä ja autojen kanssa on aina ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
todellakin. missä tämmöinen mies on?
Täällä yksi mutta luulen ettemme sopisi yhteen.
Ei ole vaimo karannut vaikken katso mitään penkkiurheilua, eikä muutkaan perinteiset äijäjutut kiinnosta. Cerveza tyylisiä oluita voin ottaa yhden tai kaksi, mutta suomalaiseen rapakaljaan en koske.
Suomalainen nainen ottaa ennemmin idän ihmeen joka ei juo mutta kun menet häiritsemään hänen satelliitilautasen kautta katsomaansa Rähjästän-Karvaqäsi välistä futisottelua niin lähtee koko ylärivi ja tulee silmänpohjan murtuma.
Ei niin, mutta meillä ajetaan sellaisilla, joille voi.