Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tavis nainen mitä haluat mieheltä ja mitä tuot suhteeseen ?

Vierailija
20.07.2025 |

Miksi miehen pitäis tyytyä tavalliseen naiseen, jukisnaisen tai muun vaan kauniimman naisen siasta. Miksi ?minusta ei tarvitse mies ansaitsee kauniin ja seksikkään naisen.😀😉😍

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksiä. Läheisyyttä. Sen kokemuksen, että mies haluaa minua. Ja toisinpäin. Ilman sitä olisi kurjaa olla parisuhteessa. 

Mistä alapeukku? Jos ei ole seksuaalista himoa toista kohtaan, niin ei ole mitään. Paitsi vanhana. 

Tämä asia pelottaa minua seuraavassa parisuhteessa. Mitä jos mies ei pidäkään minua viehättävänä? Jos sillä lakkaa seisomasta kanssani joku päivä? 

Vierailija
22/36 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksiä. Läheisyyttä. Sen kokemuksen, että mies haluaa minua. Ja toisinpäin. Ilman sitä olisi kurjaa olla parisuhteessa. 

Mistä alapeukku? Jos ei ole seksuaalista himoa toista kohtaan, niin ei ole mitään. Paitsi vanhana. 

Tämä asia pelottaa minua seuraavassa parisuhteessa. Mitä jos mies ei pidäkään minua viehättävänä? Jos sillä lakkaa seisomasta kanssani joku päivä? 

Incelit ja pick me:t on hauskoja. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heteroparisuhteessa olevat naiset tuovat selkeästi suhteeseen enemmän kuin miehensä. Tämä on se, mitä nuoremmat naiset eivät enää suvaitse. Naiset haluavat suhteiltaan enemmän tai jättäytyvät heterosuhteista, se on pelkästään hyvä kehityssuunta.

Oikea kysymys on mitä mies tuo parisuhteeseen. Nyt kun kuitenkin naiset maksavat kaikesta puolet.

Mielestäni parisuhde on naisille usein turhan huono diili. 

Niin mitä tuotte, selkeästi enemmän mitä?

Vierailija
24/36 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomiakat ei pysty ikinä yltämään japanilaisten naisten tasolle. M28

Vierailija
25/36 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Incelit ja pick me:t on hauskoja. 

Edellisessä parisuhteessa mies halusi minua aina. Minä taas sitten en enää häntä erinnäisistä seikoista johtuen. Mies ei oikein voi feikata tätä asiaa. 

Tämä on ihan ykkösasia. Kumppanin tulee olla haluttava. 

Ap, jos voit valita, ota se, joka on sinusta ulkoisesti viehättävin. 

Vierailija
26/36 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan: Kumppanuutta, läheisyyttä, arjen jakamista, kulujen jakamista, hyvää ruuanlaittotaitoa, säännöllistä ja hyvää seksiä

Annan: Kumppanuutta, läheisyyttä, arjen jakamista, kulujen jakamista, pyykinpesua, tiskausta, siivousta ym. kotitöitä, säännöllistä ja hyvää seksiä 

Vierailija
27/36 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en etsi suhdetta, mutta voisin alkaa jos tapaisin miehen kenen kanssa on hauskaa tms. Sitä en ole miettinyt mitä itse tuon pöytään kun ei ole mitään tarvetta lahjoa jotain olemaan mun kanssa. Saa olla jos tykkää.

Vierailija
28/36 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heteroparisuhteessa olevat naiset tuovat selkeästi suhteeseen enemmän kuin miehensä. Tämä on se, mitä nuoremmat naiset eivät enää suvaitse. Naiset haluavat suhteiltaan enemmän tai jättäytyvät heterosuhteista, se on pelkästään hyvä kehityssuunta.

Oikea kysymys on mitä mies tuo parisuhteeseen. Nyt kun kuitenkin naiset maksavat kaikesta puolet.

Selkeästi enemmän valitusta ja vittuilua.

Omalla kohdalla paras valinta oli vaihtaa homosuhteeseen. Saa juoda kaljaa ja panna, eikä haittaa vaikka kalu käy toisinaan jonkun muunkin kolossa. Siitä kerrotaan toiselle ja se tarina toimii liukkarina molemmille. M42

Vierailija
29/36 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en etsi suhdetta, mutta voisin alkaa jos tapaisin miehen kenen kanssa on hauskaa tms. Sitä en ole miettinyt mitä itse tuon pöytään kun ei ole mitään tarvetta lahjoa jotain olemaan mun kanssa. Saa olla jos tykkää.

Tämä. 

Yhdessä asuminen on täysin poissuljettua, en ala äidiksi, elättäjäksi, hoitajaksi enkä piiaksi kenellekään.

Rusinat pullasta aina kun huvittaa ja paljon omaa rauhaa on mun juttu. 

Vierailija
30/36 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se sun pimppiä kaivelee?

Vierailija
31/36 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on minun ja mieheni välinen asia.

Vierailija
32/36 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omalla kohdalla paras valinta oli vaihtaa homosuhteeseen. Saa juoda kaljaa ja panna, eikä haittaa vaikka kalu käy toisinaan jonkun muunkin kolossa. Siitä kerrotaan toiselle ja se tarina toimii liukkarina molemmille. M42

Jos ei seiso naisen kanssa? Jos pitää yksi asia nimetä, niin miehen toimiva erektio. Monia muita asioita voin katsoa läpi sormien. Nainen voi feikata paremmin ja fiilistellä itsensä haluamaan. 

Vierailija
33/36 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet liian usein edelleen odottavat kumppanilta kodinhoitopalveluita, ruokahuoltopalveluita, sihteerin ja psykologin hommia. Unohtamatta meta-ja tunnetöitä sekä kaikki lapsiin liittyvät hommat, jos lapsia hankitaan. Jos nainen tuo yhteiseen kassaan puolet rahoista ja hoitaa kaikki edellä mainitut hommat niin miinukselle jää.

Ei kiitti, jätän väliin. Olen lekotellut yksikseni koko viikonlopun ilman stressin häivääkään. Ihan mahtavaa. 

Vierailija
34/36 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti miehet enenemässä määrin tulevaisuudessa toimivat kuten sinä. Monet miehet eivät edes pidä naisista vaikka ovat naisten kanssa. 

Vierailija
35/36 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan ja myös tuon kirjoitustaitoa.

Vierailija
36/36 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välinpitämättömyyttä 

Ei kiinnosta ongelmasi, ratkaise ne ihan itse