Olen aina halunnut 3 lasta, mutta nyt ensimmäisen jälkeen vaimoni ei enää tule raskaaksi...ero?
Kerroin alusta alkaen vaimolleni että haluan 3 lasta, ja hän oli kanssani samoilla linjoilla. Tapasimme neljä vuotta sitten kun olin 36, ja hän 34.
Nyt sitten ekan lapsen jälkeen nainen ei enää tulekaan raskaaksi, ja syy johtuu ilmeisesti iästään. Lääkärissä on käyty ja todettu tuo. En vain pääse asian yli, ja olen alkanut pohtia että pitäisikö yrittää toisen naisen kanssa.
Oletteko eronnert tällaisen asian takia? Tai pysynkö yhdessä ja hankin sivusuhteen kanssa toisen?
M40
Kommentit (45)
34v johtuu iästä`?
Niin huono provo etten edes jaksa provosoitua.
Vaimosi ja lapsesi ansaitsee parempaa!
Vierailija kirjoitti: 34v johtuu iästä`? Niin huono provo etten edes jaksa provosoitua.
Mulla alkoi ennenaikaiset vaihdevuodet 31 vuotiaana. Ehdin sitä ennen saada 4 lasta kuitenkin. Jos olisin jättänyt lasten tekemisen nykyiseen normaalin, olisin ollut liian vanha. Hedelmällisyys lähtee laskuun n. 30 vuotiaana. Toisilla enemmän, kuin toisilla.
Avaat niitä kukkaronnyörejä ja menette hakemaan Intiasta kohdunvuokrauspalveluita. Puolisosikin saattaa oikein hyvin haluta saada lisää lapsia, joten miksi erota?
Jos ei ole rahaa lapsettomuushoitoihin, miten on varaa kasvattaa lapset 18v:ksi?
Yhden lapsen kasvatus 18v:ksi länsimaissa maksaa 150 000€ molemmin puolin.
Mistä aiot hankkia rahat?
Toki voi yrittää köyhäillä joka asiasta mutta sen tekee sitten lasten hyvinvoinnin kustannuksella ja onko se sitten oikein?