Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mulla olisi nyt 76 000 euron oma kolmio

Vierailija
20.07.2025 |

Jos en olisi tehnyt niin, kuten ensimmäinen mieheni halusi. T. Valis 

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se 1. mies halusi, mihin nuo rahat menivät?

Vierailija
2/19 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta todennäköisesti tupn hintaiseen kolmioon olisi vuosien varrella tullut talonyhtiön remppoja makseltavaksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä se 1. mies halusi, mihin nuo rahat menivät?

Se halusi että myyn sen ja ostan syrjäisen mökin. Niin tein. Sen mökin remonttiin ja siihen että se oli syrjässä, meni rahat. Tuli valtavasti tappiota.ap

Vierailija
4/19 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäs tämmöinen halpa murju sijaitsisi?

Vierailija
5/19 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missäs tämmöinen halpa murju sijaitsisi?

Varsinais-suomessa.ap

Vierailija
6/19 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostin juuri Raahesta kolmion halvemmalla. Jään eläkkeelle loppu vuodesta ja päätin muuttaa rauhalliseen merenrantakaupunkiin, jossa kaikki palvelut on lähellä. Putkiremppa on tulossa, mutta se ei haittaa, koska asunto on velaton muuten. Hesassa samanlainen olisi maksanut yli kuusinkertaisesti. Nyt on sitten rahaa nauttia. Tykkään matkailla kotimassa ja ulkomailla. Kotona olen sellainen nettinörtti, joten halvemmaksi Hesaa tulee tehdä sitä pienemmässä kaupungissa.

Vierailija
7/19 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätäkin sä täällä olet toistellut.

Et sitten millään "muista".

Vierailija
8/19 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei ole. Minkäs teet...

Vierailija
9/19 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta ei ole. Minkäs teet...

Niin ei ole. Ei olisi pitänyt totella miestä.ap

Vierailija
10/19 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ostin juuri Raahesta kolmion halvemmalla. Jään eläkkeelle loppu vuodesta ja päätin muuttaa rauhalliseen merenrantakaupunkiin, jossa kaikki palvelut on lähellä. Putkiremppa on tulossa, mutta se ei haittaa, koska asunto on velaton muuten. Hesassa samanlainen olisi maksanut yli kuusinkertaisesti. Nyt on sitten rahaa nauttia. Tykkään matkailla kotimassa ja ulkomailla. Kotona olen sellainen nettinörtti, joten halvemmaksi Hesaa tulee tehdä sitä pienemmässä kaupungissa.

Puolen vuoden putkiremontti nautintoa? Saako kyseinen taloyhtiö edes lainaa siihen?

Vierailija
11/19 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko olemassa mitään, mitä sä et katuisi?

Vierailija
12/19 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko olemassa mitään, mitä sä et katuisi?

Lapseni on toivottu lapsi. Häntä en kadu.ap

Vierailija
13/19 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites se omaelämäkerta, joko on valmis?

Entäs meikkaaminen ja kampaajalla käynti?

Entäpä ero, vieläkö sitä harkitaan?

Vierailija
14/19 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maaseutukunnissa tuohon hintaan saa jo hyvin hoidetun 80-luvun rivarikolmion. Just katsellaan papalle. 1989 rakennettu reilu 60 neliötä, 39t. Ei pappa tätä osta kun on niin iso, haluaa tilavan yksiön . Mä siis etsin alueilta mistä on kiinnostunut ja sitten pappa katselee tiedot. 

Vierailija
15/19 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitten teit, kuten se halusi?

Vierailija
16/19 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sitten putkiremppaa odottelemaan, sitten julkisivuremppa, sitten hissit, sitten pihakaivot ja tasanne, sitten kattoremppa, sitten...

Ai niin, jos rempat ei riitä niin yläkertaan muuttaa tai jo on yökyöpeli-kolistelija, alakertaan hermoheikko kerrostalokyttääjä ja seinänaapureiksi juoppo ja toiselle seinälle narkkariporukka. 

Mutta, tervetuloa kerrostaloyhteisöön kuitenkin. 

Vierailija
17/19 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ymmärtänyt jossittelijoita. Varsinkaan sellaisia, jotka jäävät kurjuuteensa rypemään eivätkä tee mitään asioidensa parantamiseksi.

Vierailija
18/19 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitten teit, kuten se halusi?

Mä olin nuorena ihan liian kiltti ja tottelkn häntä. Ei tietenkään olisi pitänyt olla.ap

Vierailija
19/19 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puolen vuoden putkiremontti nautintoa? Saako kyseinen taloyhtiö edes lainaa siihen?

Halvemmaksi tulee, kuin asua Hesoissa vuokralla. Saa lainaa. Puoli vuotta menee nopeasti. Aion matkailla eläkkeellä paljon. Ties vaikka olisin puolivuotisen eteläisessä Euroopassa.