Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hävettääkö tilata Temusta ja Sheinistä?

Vierailija
20.07.2025 |

Kaikki on nykyään tietoisia noiden ongelmista varsinkin vaatteiden kanssa.

Kommentit (83)

Vierailija
81/83 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ajattelee ihan liikaa mitä muut heistä ajattelee, ja elää sitten sen mukaan. Pitää vaan olla samaa mieltä kuin muut, ettei vaan kukaan paheksu. No, jokaisella on tietysti oikeus siihenkin. Eipä ole multa pois.

Vierailija
82/83 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän hävettää vaatteet, joissa on joku brändi. En halua olla kävelevä mainostaulu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/83 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset kaupat haluavat itselleen tavaranmyyntimonopolin. Siitähän tässä on kyse: kauppiaiden ahneudesta. Kaiken pitäisi olla heille halpaa: tuotantokulujen matalia, samoin henkilökunnan palkkojen. Mutta kansa pitäisi pakottaa ostamaan vain heiltä ja kalliilla.

Toistan vielä niin kokeile jos ymmärtäisit. Te lähetätte rahat pois Suomesta, ette tue taloutta, verokertymää ja työpaikkoja tässä maassa. Ja seuraavasa lauseessa riehutte ja syyllistätte miten yritykset ei palkkaa työttömiä ja köyhiltä viedään tuet. Itse kuitenkin kaivatte omaa kuoppaanne. Olette juuri sitä porukkaa, jonka vasen käsi ei tiedä mitä oikea tekee.

Höpö höpö! En välitä paskan vertaa Suomen talouden kehityksestä, verokertymästä tai työttömyystilastoista. En riehu ollenkaan, enkä syyllistä yhtään ketään näistä. Teen vaan tasan niinkuin itselleni on parasta. Jos saan jostain huomattavaa taloudellista hyötyä, niin käytän kyllä tilaisuutta hyväkseni. Käyn töissä, mutta työnantajan persettä en ryhdy nuolemaan, vaan ihan omilla ehdoillani teen työtäkin. Jos ei käy, niin voin kyllä lähteäkin. Vaan hyvin tuntuu käyvän, kun olen hankkinut sellaista erikoisosaamista, että korvaajaa on vaikea löytää jos irtisanoudun. Varmaan lähden kyllä jossain vaiheessa jokatapauksessa pois Suomesta kokonaan. Aikansa kutakin, ja maailmalla olla paljon tarjottavaa. Sijoittamista olen harrastanut lukiosta asti, ja varallisuutta on kertynyt ihan kiitettävästi. En ole, enkä,halua olla riippuvainen mistään, enkä kenestäkään. Elän kuten itse haluan, missä haluan, ja vietän aikaani kenen seurassa haluan. Mun elämää ei kukaan sanele. Jokainen on oman onnensa seppä. Tai olisi, jos,ei olisi niin tärkeää miellyttää muita ja elää yleisesti hyväksyttyjen normien ja mielipiteiden mukaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi