Ihmetyttää. " ehkäisy" synnytyksen jälkeen.
meillä on ollut melko harvakseltaan seksiä nyt toisen synnytyksen jälkeen, johtuen alkuun kuopuksen koliikista ja sen jälkeen yleisestä itkuisuudesta ja huono-unisuudesta, heräsi huutamaan aina viimeistään siinä vaiheessa, kun oltiin päästy edes vähän pusuttelemaan miehen kanssa. Niin, eli se " ongelma" on siinä, että mies on tietoinen etten syö pillereitä tms, ne eivät sovi minulle. Kun hän on yrittänyt " lähestyä" nyt synnytyksen jälkeen, olen sanonnut että nyt ei voi täysillä hommailla kun ei ole mitään ehkäisyä. Mies on tyytynyt siihen ja väliin olenkin tyydyttänytkin hänet käsin ja ollaan hommailtu muuta, paitsi sitä yhdyntää. Ihmetyttää vaan se, että mies ei ole ostanut kumeja. Vaikka niiden kanssa oltaisiin voitu mennä itse asiaan... mutta ei siis ole ostanut, enkä itsekään " kehtaa" ... Kuinka rautalangasta sille ukolle pitää vääntää että osta kumeja, vai voiko sille riittää vaan että välillä saa käteenvedon...
Taustatiedoksi, että imetän vielä joten hormonaalinen ehkäisy ei muutenkaan tule kyseeseen vielä.
Kommentit (10)
mutta ilmeisesti se vaan on miehille esitettävä ihan suora " käsky" että nyt niitä kortsuja ostamaan, ennen kuin itse tajuavat.....
ap
Kai nyt herranjestas sentään voit omalle ukollesi sanoa, että osta kortsuja!
kumminkin lasten myötä hitunen ylipainoa :( ja mulla ei mikään mahtava itsetunto :( itse yhdynnässä mies kyllä tulee parissa minuutissa, mutta mua huolettaa että en anna sitä mitä mies odottaa... ;(
ap
Nyt itsetuntoa kehiin, ihan varmasti se haluaa sua! Mullakin synnytyksestä takana vajaa vuosi ja olo aluksi oli kaikkea muuta kuin viehättävä ja seksikäs. Mutta kyllä se siitä, ota vaan ohjat omiin käsiisi, niin miehes yllättyy etkä enää epäile, ettei haluaisi sua!
Tsemppiä!
Osa miehistä on oikeasti niin itsekkäitä, että olettavat naisen mielummin tunkevan itseensä hormoneja/kierukan kuin edes harkitsisivat sitä kumin käyttöä! Kaverin mies juuri tälläinen; kauhea vinkuminen päällä kun joutui kerran käyttämään sitä kumia (kaveri oli syönyt huonosti pillereitä eikä halunnut ottaa riskiä raskaudesta). Vaikeaa on miehen elämä...
Miten olet saanut aikaan kaksi lasta jos et kehtaa kumeja mennä ostamaan? (Tai no joo, ehkä siksi juuri...) Ei niitä tarvi R-kioskilta käydä ostamassa tiskiltä, voit käydä isossa marketissakin.
Jos sun mies ajattelee että et halua vielä varsinaista yhdyntää synnytyksen jäljiltä ja ajattelee kunnioittavansa sua kun ei ilmesty kortsupaketti kädessä " painostamaan" .
Mun mielestä ei ole mitään noloa ostaa kondomeja. Hassua että jostain on! Itsekin imetän vielä ja kondomeilla mennään. Meillä niitä ostaa se joka huomaa että ne on vähissä. Ja eihän niitä tartte R-Kiskalta ostaa, ihan ruokakaupasta niin ei tartte erikseen pyytää jos se tuntuu tylsältä.
Mä luulen kanssa, että sun mies kyllä haluaa, mutta ei uskalla ehdottaa yhdyntää kun ajattelee että sen aika on sitten kun sinä olet valmis.
Mun mies oli ainakin ihan ylivarovainen synnytyksen jälkeen kunnes minä sanoin että en mä nyt seksistö rikki mee onhan sieltä mahtunut lapsikin tulemaan ;-) Silti kysyy vieläkin usein että eihän vaan satu.
Minipillereitä voi syödä imettäväkin, ja ne voi aloittaa vaikka heti synnytyksen jälkeen.
itse sanoa miehellesi, että ostaisi niitä kortsuja, jos tahtoo paneskella?