Miksi suomalaiset naiset eivät koskaan rupattele kanssani?
Kommentit (108)
Vierailija kirjoitti:
Ja kaikille tiedoksi: normaalit ihmiset ovat kyllä sosiaalisia.
Itse olen täysin normaali ihminen, mutta introvertti. Minun näkökulmastani turhan palpattajat ovat epänormaaleja. He saastuvat maan äänellä ja turhalla tiedolla eivätkä usein kykene edes oikeaan dialogiin.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on kyllä totta, että ulkomaalaiset naiset osaavat olla luontevampia. Se on heidän hyvä puolensa. Keskustelu käynnistyy aina kuin itsestään heidän kanssaan. Suomalainen nainen jakaa miehet jyrkästi jyviin ja akanoihin heti, ja ne akanat saavat hänen puolestaan kadota maan päältä.
Ap:n ominaislaadun näkee heti ilman kielimuuria.
Siksihän luuserit, joilla ei käy flaksi kotimaassa, saattaa löytää jonkun Thaimaasta. Tämä tajuaa miehen luuseriksi vasta Suomessa, verratessaan muihin suomalsismiehiin.
Mutra sitten onkin jo ansassa.
Vierailija kirjoitti:
Normaalit ihmiset eivät ole sen epänormaalimpia vaikkeivät jaksa eivätkä halua höpötellä turhanpäiväisiä jonkun tuntemattoman kanssa tuolla ulkona liikkuessaan omilla asioillaan vaan keskittyä huolehtimaan niistä omista asioistaan sekä olla omissa mietteissään.
Olet liian valkoihoinen.
Näin on naiset opetettu.
Kun juttelemaan tulee musta ruskea alkaa innokas rupattelu ja nussiminen.
Vierailija kirjoitti:
Ulkomailla on kiva, kun voi jutella naistenkin kanssa ja he myös aloittavat juttelemisen eikä kumpikaan ole iskemismielessä. Toki on mahdollista, että joskus suhde voi alkaa tavanomaisen rupattelun jälkeen. Näin kävi itsellekin.
Suomessahan naisille ei voi jutella. Tervehtiminenkin koetaan iskuyrityksenä.
Niinpä. Normaalit ihmiset tutustuvat muihin ihan muuten vaan. Ehkä jotain seurustelua voi sitten harkita, jos löytää jonkun mukavan jolla on samanlaiset arvot.
Suomessa naiset taitavat mennä vain ulkonäön mukaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen täysin normaali ihminen, mutta introvertti. Minun näkökulmastani turhan palpattajat ovat epänormaaleja. He saastuvat maan äänellä ja turhalla tiedolla eivätkä usein kykene edes oikeaan dialogiin.
Et ole normaali ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole normaali ihminen.
Ehkei sinun silmissäsi mutta kyllä hän on ihan normaali ihminen siitäkin huolimatta ettei kiinnosta pälpättää turhia tuntemattomien puheripuloitsijoiden kanssa vaan keskittyä omiin mietteisiinsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on kyllä totta, että ulkomaalaiset naiset osaavat olla luontevampia. Se on heidän hyvä puolensa. Keskustelu käynnistyy aina kuin itsestään heidän kanssaan. Suomalainen nainen jakaa miehet jyrkästi jyviin ja akanoihin heti, ja ne akanat saavat hänen puolestaan kadota maan päältä.
Ap:n ominaislaadun näkee heti ilman kielimuuria.
Siksihän luuserit, joilla ei käy flaksi kotimaassa, saattaa löytää jonkun Thaimaasta. Tämä tajuaa miehen luuseriksi vasta Suomessa, verratessaan muihin suomalsismiehiin.
Mutra sitten onkin jo ansassa.
Miksi ihmeessä luulet ettei käy flaksi suomessa? Itseasiassa monet naiset joitten kanssa olen alkanut rupattelemaan ovat sitten olleet kiinnostuneita. Mutta, kun se on se ongelma. Joko se menee noin, tai se on heti heippa. Naisia ei kiinnosta olla pelkkiä kavereita.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Olet liian valkoihoinen.
Näin on naiset opetettu.
Andrew Tateko sulle tuollaista kertoi? Vai joku muu yksinäisten ja syrjäytyneiden idoli?
Tuo ei meinaan kaikkien naisten kanssa pidä alkuunkaan paikkaansa.
Kokeile mennä iskurepliikeillä Mitä gulu heheinaminami mina rakasta mina. Naiset on sulaa vahaa ja alkaa hölisemään kiimassa. Fakta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole normaali ihminen.
Meillä intoverteilla on pari hyvää ominaisuutta. a) emme provosoidu b) meitä ei kiinnosta, vaikka toisella on eriävä mielipide. Mukavaa päivää sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Kokeile mennä iskurepliikeillä Mitä gulu heheinaminami mina rakasta mina. Naiset on sulaa vahaa ja alkaa hölisemään kiimassa. Fakta.
Höpönpöpö.
Ihme lässytystä. Minä puhun luontevasti ja kenen kanssa tahansa. Juttelen mistä vaan. Juttuseuraa olen hakenut baarista ja sitä on ollut baarissa.
Minkä maalainen olet, ap?
Tukeudutko tekoälyyn paljonkin?
Koska nuoria naisia aivopestään näin:
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c52576c3-d0c4-481e-b264-487371…
Mirella julkaisi intiimejä kuvia mulatistaan: "En oo enää salaa tyttösi"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet liian valkoihoinen.
Näin on naiset opetettu.
Andrew Tateko sulle tuollaista kertoi? Vai joku muu yksinäisten ja syrjäytyneiden idoli?
Tuo ei meinaan kaikkien naisten kanssa pidä alkuunkaan paikkaansa.
Mitä hittoa Tate on ruskea naisten hyväksikäyttäjä ja juuri sellainen mitä naiset haluaa. Ei mikään valkoisten miesten ihanne.
Vierailija kirjoitti:
Ulkomailla on kiva, kun voi jutella naistenkin kanssa ja he myös aloittavat juttelemisen eikä kumpikaan ole iskemismielessä. Toki on mahdollista, että joskus suhde voi alkaa tavanomaisen rupattelun jälkeen. Näin kävi itsellekin.
Kyllä mä olen kokenut ihan muuta. Hymyily ja juttelu koetaan seksuaalisena kiinnostuksena. Miehelle on pitänyt sanoa erikseen että en hae seksiseuraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet liian valkoihoinen.
Näin on naiset opetettu.
Tuo ei meinaan kaikkien naisten kanssa pidä alkuunkaan paikkaansa.Mitä hittoa Tate on ruskea naisten hyväksikäyttäjä ja juuri sellainen mitä naiset haluaa. Ei mikään valkoisten miesten ihanne.
Höpönpöpö. Kaikki naiset eivät tunne pienintäkään viehtymystä sen enempää Andrew Tateen kuin muihinkaan värillisiin.
Sinä et tunne kaikkia maailman etkä edes suomen naisia joten sinä et todellakaan voi tietää mitä naiset haluavat ja tuo harhaluulo tiedätkös on aika vastenmielinen ja luotaantyöntävä piirre ihmisessä.
Vierailija kirjoitti:
Olet liian valkoihoinen.
Näin on naiset opetettu.
Joo, nussitaan heti siinä baaritiskillä.