Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, mikset käytä ehkäisyä yhden illan hoidon kanssa?

Vierailija
20.07.2025 |

Ei enää ihmetytä ylläriraskaudet tai sukupuolitautien leviämiset, kun juuri ketään ei kiinnosta käyttää kondomia. Omasta kokemuksesta tasan yksi mies on huolehtinut asiasta itse, muuten saanut kuunnella "äääh, onko ihan pakko"- nillitystä. Kuinkahan yleistä tämä on, vai olenko tosiaan vain törmännyt pelkkiin uunoihin? Eikö yhtään huoleta mahdollinen raskaus tai taudit?

Naiset annatteko ilman kumia??? kun selitys on monesti että kaikki muut antaa..

Kommentit (100)

Vierailija
81/100 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Panen paljaalla, koska se on parasta seksiä. Antibiootti hoitaa klamydian, tippurin ja kupan, jos sattuu huono tuuri käymään. Käykää tekin testeissä, naiset, niin tämä on kaikille turvallisempaa. 

Testeissä käynti ei estä HIV-tartuntaa.

Vierailija
82/100 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En pane naisia, joilla epäilen olevan sp-tauti. Elämää ei voi elää kokonaan ilman riskejä. 

Voi miten tyhmä ihminen voikaan olla. Luuletko taudin näkyvän naamasta? 🤦

Kuka on naamasta puhunut, älykköämmä?

Mistä sä tunnistat, että henkilöllä on sp-tauti? Kiinnostaa näin terveydenhuollon ammattilaisena.

Jos asioista puhutaan niiden oikeilla nimillä, avoimesti ja rehellisesti. Ja käydään testeissä  todistetusti. Nimimerkillä en voi saada lapsia (ja jos jostain ihmeestä tulisin raskaaksi, olisi abortti selkeä ratkaisu) ja 10v paljaita pippeleitä ilolla pannut nainen. 

Mistä ihmeestä tiedät satunnaisesta yhden illan hoidosta, puhuuko se totta edes nimestään, saati sitten testeissä käynnneistään? Kovin olet luottavainen. Toivotaan, ettei käy huonosti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/100 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan elää hetkessä. Taudit tulee vasta myöhemmin.

Elä tässä hetkessä, kuole seuraavassa.

t. HIV

Vierailija
84/100 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta kokemuksesta...

Voimmekin miettiä minkä tasoinen nainen tai mies harrastaa tuon kaltaisia kännipanoja.

Olisiko siinä kenties se ongelma?

Nainen, miksi vedät huumeita... vai olisiko se lähinnä nistien ongelma

Vierailija
85/100 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi annat jos mies ei sitä kumia suostu käyttämään. Helpoa kumilla, tai ei pane 

Vierailija
86/100 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sadetakki päällä suihkussa on hyvä vertaus. Kumissa ei ole mitään miellyttävää.

Miehet on just näin urpoja. Ei ne mieti piliään pidemmälle.

Vierailija
87/100 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla se menee niin päin että naiset sanoo "älä laita sitä, anna tulla mun sisään vaan".

M42

Kyllä se näin on. En ollut koskaan ollut naisen kanssa, ja heti eka kerralla nainen sanoi "ei tarvitse kumia". Jälkikäteen tajusin, että hän käytti minua sonnimiehenä. En tiedä tärppäsikö.

Vierailija
88/100 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se ei tunnu hyvältä, jos kumi päällä. Itsellä ainakin ongelmia pitää potenssi yllä, kun kumi päällä. Ilman kumia toimii hyvinkin. Ei kai niitä sukupuolitauteja Suomesta oikein saa. Thaimaassa vedin paljaalla, eikä mitään tauteja tullut. 

No minulla kyllä seisoo paremmin kumin kanssa. Se kortsun rullaamaton osuus toimii penisrenkaana. Puristaa mukavasti, joten seisoo paremmin.

Vierailija
89/100 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herpes on ikävä tauti. Tarttuu myös silloin kun ei ole aktiivisessa vaiheessa (hsv virus shedding) eikä sitä kunnolla erota testeissä, kun suomalaisista aikuisista noin puolet virusta kantaa jossakin päin kehoaan. Siksi sitä ei verikokeessakaan yleensä testata.

Käyttäkää niitä kumeja.

Vierailija
90/100 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP on miesvihaaja!

Vierailija
91/100 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painan vain pyllykoloon ja leipäläpeen.

Vierailija
92/100 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sika

Vierailija
93/100 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. Olen 50vuotias ja ensimmäisen kerran törmäsin tähän ilmiöön 15vuotiaana.

Miehet luulee,että taudit näkee naamasta vaikka se pubiruusu voi olla puhtaampi kuin muotivaatteinen ja merkkilaukkua kantava nuori nainen.

Ja sitten raivotaan miten "se vtun äm mä antoi mulle herpeksen, satanan  tautipillu.." vaikka kukaan ei koskenut uittaa paljasta pippeliä siinä tautisessa järvessä.

Vierailija
94/100 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sika

Ylpeä sellainen ja painan emakoita!

Vierailija
95/100 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla se menee niin päin että naiset sanoo "älä laita sitä, anna tulla mun sisään vaan".

M42

Ja sinä tyhmä tottelet. Kohta on rupinen muna.

Ei ole, kun mä panen vain tasokkaita, puhtaita naisia enkä mitään perus yhläskejä.

Ja toisekseen, testit on keksitty, vuosikymmeniä olen kaksi kertaa vuodessa käynyt, aina puhtaat tulokset.

M42

toivottavasti saat hiv. kun olet noin tyhmä.

Vierailija
96/100 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin kerran miestä, joka ei suostunut seksiin koska olisi pitänyt päästä tuikkaamaan paljaalla.

Ero tuli äkkiä ja myöhemmin laittoi vihaisen viestin, että olen antanut hänelle tippurin!

Muistutin,että olimme vain suudelleet ja että syyttää nyt väärää naista.

Montakohan naista  joutui käymään läpi kunnes löysi syyllisen?

Vierailija
97/100 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies nussii ympäriinsä paljaalla,on 100% varmaa että jokin oireeton tauti siellä muhii.

Vierailija
98/100 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Panen paljaalla, koska se on parasta seksiä. Antibiootti hoitaa klamydian, tippurin ja kupan, jos sattuu huono tuuri käymään. Käykää tekin testeissä, naiset, niin tämä on kaikille turvallisempaa. 

Testeissä käynti ei estä HIV-tartuntaa.

Tai herpestä ja kondyloomaa. 

Vierailija
99/100 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallinen mies nyt ei saa yhden illan seksiä kuin kehitysvammaisilta tai mummoilta, jotka eivät voi tulla raskaaksi. 

Jos taas mies on yhden illan tyyppiä eli 190cm/20cm, niin nainenkaan ei ehkä alitajuisesti halua ehkäisyä. 

Vierailija
100/100 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tämä nainen sanoo työskentelevänsä terveydenhuollon alalla, uskon hänen olevan terveydenhuollon alalla. Eikä hän pyydä mua käyttämään kondomia, hänellä on kai hyviä kokemuksia tällaisesta seksistä, koska hän näyttää melko hyvin koulutetulta sairaanhoitajalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi