Mies, mikset käytä ehkäisyä yhden illan hoidon kanssa?
Ei enää ihmetytä ylläriraskaudet tai sukupuolitautien leviämiset, kun juuri ketään ei kiinnosta käyttää kondomia. Omasta kokemuksesta tasan yksi mies on huolehtinut asiasta itse, muuten saanut kuunnella "äääh, onko ihan pakko"- nillitystä. Kuinkahan yleistä tämä on, vai olenko tosiaan vain törmännyt pelkkiin uunoihin? Eikö yhtään huoleta mahdollinen raskaus tai taudit?
Naiset annatteko ilman kumia??? kun selitys on monesti että kaikki muut antaa..
Kommentit (100)
Vierailija kirjoitti:
Sadetakki päällä suihkussa on hyvä vertaus. Kumissa ei ole mitään miellyttävää.
mutta taudeissa ja ylläri-isyydessä on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla se menee niin päin että naiset sanoo "älä laita sitä, anna tulla mun sisään vaan".
M42
Ja sinä tyhmä tottelet. Kohta on rupinen muna.
Sinä olet esimerkki naisesta, jota en panisi ilman kumia. En ehkä kumin kanssakaan.
Otan tuon kohteliaisuutena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla se menee niin päin että naiset sanoo "älä laita sitä, anna tulla mun sisään vaan".
M42
Sinä olet esimerkki naisesta, jota en panisi ilman kumia. En ehkä kumin kanssakaan.
Otan tuon kohteliaisuutena.
Ota vaan, tautinen akka. :D
Jessus, jotta jälleen kerran tyyppi joka vaihtaa panokaveria alvariinsa.
En käytä ehkäisyä enkä oikeaa identiteettiä. Paljaalla on parempaa.
Mukavampaa heittää mällit "paljaalla"..tiukkaa,kiihkeää lihaa mihin ruiskata..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M42
Ei ole, kun mä panen vain tasokkaita, puhtaita naisia enkä mitään perus yhläskejä.
Ja toisekseen, testit on keksitty, vuosikymmeniä olen kaksi kertaa vuodessa käynyt, aina puhtaat tulokset.
M42
Taas varsinainen "supermies", joka näkee naisen ulkonäöstä onko naisella tauteja vai ei. Tietenkin kaikki hyvännäköiset, nuoret ja hoikat naiset ovat automaattisesti taudittomia, kun taas ruma on automaattisesti tautinen. :D
Kyllä kauniit hyvännäköiset ja nouret, eli hedelmälliset naiset on niitä joiden kanssa en käytä kumia vaan annan tulla lastin sisään posliiniin. Biologia sen jo sanoo, että hyvägeenisiä pitää suosia.
Panen paljaalla, koska se on parasta seksiä. Antibiootti hoitaa klamydian, tippurin ja kupan, jos sattuu huono tuuri käymään. Käykää tekin testeissä, naiset, niin tämä on kaikille turvallisempaa.
Kiihottaa laueta naisen vartalolle. Kumit on teineille.
Nuorempana sinkkumiehenä taisi olla yksi nainen joka vaati kumin käyttöä, muut antoivat vapaasti painaa paljaalla ja toki niin tein koska tuntuuhan se nyt parhaalta. Jotkut antoivat vielä vapaasti laskea sisään, muutamien päälle piti sitten laueta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pane naisia, joilla epäilen olevan sp-tauti. Elämää ei voi elää kokonaan ilman riskejä.
Voi miten tyhmä ihminen voikaan olla. Luuletko taudin näkyvän naamasta? 🤦
Kuka on naamasta puhunut, älykköämmä?
Mistä sä tunnistat, että henkilöllä on sp-tauti? Kiinnostaa näin terveydenhuollon ammattilaisena.
Vierailija kirjoitti:
Mukavampaa heittää mällit "paljaalla"..tiukkaa,kiihkeää lihaa mihin ruiskata..
Varsinkin kännissä ei lasti lähe kumin kanssa niin parempi ilman vetää
Erektio ei toimi niin ei tarvi ehkäisyä. Nuolen pelkästään naista jos hän haluaapi.
Millainen nainen suostuu nykyään yhden illan suhteisiin?
Vierailija kirjoitti:
Nainen, minkä takia annat panna ilman kortsua yhden yön jutuissa?
Haluatko sukupuolitaudin vai kenties lapsen jonka isällä ei ole aikomustakaan olla kuvioissa?
Seksivalistusta antava terkkari aina sanoi, että teki mies mitä tahansa niin mies ei tule raskaaksi. Nainen tulee raskaaksi ja sitten miettii kasvattaako lapsen yksin vai abortti. Mies joka ei halua ehkäisyä käyttää niin ei siitä yleensä isäksikään ole.
Sitten iskeekin sen lottovoitto eli useampi lapsi ja bonuksena HIV ja hepatiitti. HIViin ei ole parannuskeinoa, vaikka rajulla kokeellisella syöpähoidolla jonkun väitetäänkin siitä parantuneen. Jopa Suomessa joku yksittäinen ihminen kuolee yhä joka vuosi AIDSiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pane naisia, joilla epäilen olevan sp-tauti. Elämää ei voi elää kokonaan ilman riskejä.
Voi miten tyhmä ihminen voikaan olla. Luuletko taudin näkyvän naamasta? 🤦
Kuka on naamasta puhunut, älykköämmä?
Mistä sä tunnistat, että henkilöllä on sp-tauti? Kiinnostaa näin terveydenhuollon ammattilaisena.
Terveydenhuollon ammattilainen voi googlata vaikka kuvia kuppaisesta vaginasta. Missä sä oikein olet koulusi käynyt?
Vierailija kirjoitti:
Millainen nainen suostuu nykyään yhden illan suhteisiin?
Sellainen, joka nauttii seksistä ja jolla ylipäätään on seksihaluja. Ei siis koske tämän palstan tätejä.
Varpaita haistellessa ei tarvita kondomia.
Röh Röh. Ei kai kukaan ota tosissaan munanpuutteessa olevia katkeria vanhoja piikoja.