Onko vauva.fi:n suosio hiipunut?
Kun katsoo nykyisten ketjujen tykkäysmääriä ja kommentteja, niin tekstin sekä tykkäysten määrä näyttää olevan murto-osa entisestä...
Kommentit (74)
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti.
Ne epäasiallisia välihuomautuksia kirjoittavat tyypit ovat pilanneet palstan. Toisena tulevat oudot jankkaajat.
Ei sellaista jaksa lukea, kun joku on ottanut asiakseen syytää ketjun täyteen nonsense-kommentteja.
Nykyään palstalla on sikana k-päitä
Vierailija kirjoitti:
Nykyään palstalla on sikana k-päitä
Nykyään kaikki eri mieltä olevat ovat kusipäitä.
Vierailija kirjoitti:
Tilastojen mukaan ei.
Show me the tilasto.
Aika turhauttavaa kirjoitella tänne kun viestit tai koko ketju poistetaan.
On. Ei ketään kiinnosta tämä enää. Asialliset ketjut ei pysy tai ne pilataan. Nyt on kesä ja voi tehdä niin paljon muutakin kuin roikkua täällä. Mäkin yritän ottaa elämäni takaisin.
Ketjuja ollaan poistettu mielivaltaisesti massoittain tämän vuoden puolella, sen vuoksi ei huvita käydä täällä enää kuin silloin tällöin. Myös kommentit kannattaa pitää lyhyinä, kun hyvät ja pohtivat kommentit poistuvat kuitenkin. Kaikki aivopierulällätyelyt saavat olla tappiin saakka. Operaatio kansan tyhmentäminen hyvällä mallilla.
Vierailija kirjoitti:
Ainahan naiset pilaavat kaikki naisvaltaiset paikat. Oli sitten kyseessä nettifoorumit, työpaikat tai harrastuspiirit.
Ulilautalaiset ja mo det pilanneet palstan.
Minä olen pitänyt pitkiä taukoja täältä, yli puolen vuoden jne. Aina välillä kyllästyy tähän vihaan, jota täällä levitellään, esim. naisvihaan.
Juu.Tapaus Lucia -neito oli kaikkien mahdollisten rimojen alitus.Jää historiaan.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen pitänyt pitkiä taukoja täältä, yli puolen vuoden jne. Aina välillä kyllästyy tähän vihaan, jota täällä levitellään, esim. naisvihaan.
Kummasti nyt löytyy tätä mielipidettä kun kukaan ei ole puolustanut missään vaiheessa ketään kun on ollut tarvetta ja päälle vain käydään.
Mikä on uusi vauva, haluan mennä sinne trollailemaan.
Vierailija kirjoitti:
Ainahan naiset pilaavat kaikki naisvaltaiset paikat. Oli sitten kyseessä nettifoorumit, työpaikat tai harrastuspiirit.
Täällä ei ollut mitään ongelmia ennen kuin poliittiset spämmit ja onnex mul ei oo lapsia tyypit rantautuivat tänne.
Mielestäni mielenvikaiset öyhöttäjät ovat vähentyneet, mihin gallupit myös viittaavat.
Mitä järkeä tänne edes enempiä kirjoitella kun sananvapautta vihaavat modet poistattaa täysin asiallisetkin viestit ja ketjut, jos aiheet ja viestit eivät miellytä. Ihmiset osaavat kyllä siirtyä muillekin alustoille ja sivustoille.
Vierailija kirjoitti:
Aika turhauttavaa kirjoitella tänne kun viestit tai koko ketju poistetaan.
Juu. Ensin ne spämmätään täyteen kaikkea typerää ja sitten koko ketju poistuu. Kaukana on ne ajat, kun aloitukset sai tuhansia tykkäyksiä.
Toivottavasti.