Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihanaa, viikon päästä helteet helpottaa ja voi vihdoinkin olla ulkona!

Vierailija
19.07.2025 |

En kestä yhtään hellettä vaikka joisin kokoajan vettä. En siis yhtään. Ulkona voi olla just ja just jos pääsee varjoon. En ymmärrä miten monet voivat nauttia tappohelteistä.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, helteellä on olo sisälläkin tukala. Lasken päiviä siihen että viilenee.

Vierailija
2/34 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olethan varmasti pukeutunut kelin vaatimalla tavalla? Kaupungilla näkee välillä hellepäivinä ihmisiä joilla on joku pitkähihainen neule tai vastaava päällä ja mustat farkut tai vastaavat jalassa. Ei paljon tarvitse ihmetellä jos on tukalaa olla, kun aurinko polttaa suoraan vaateiden läpi ja iho ei pääse tuulettumaan.

Tuollaiset vaatteet sopii +10 kelille, ei todellakaan mihinkään helteiseen kesäpäivään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ei! 

Tulemme Suomeen elokuuksi 5 etelänviikon jälkeen ja todellakin haluan nauttia lämmöstä ja uinnista

Vierailija
4/34 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan minun sääennusteessa lue tuollaista. Helle jatkuu pitkälle elokuuhun. 

Vierailija
5/34 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep, helteellä on olo sisälläkin tukala. Lasken päiviä siihen että viilenee.

Laihduta. 

Vierailija
6/34 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti ei! 

Tulemme Suomeen elokuuksi 5 etelänviikon jälkeen ja todellakin haluan nauttia lämmöstä ja uinnista

Eikö sitä tullut tarpeeksi viiden etelänvkon aikana? 

itsekin matkustan täältä ulkomailta Suomeen vkoksi odotukset jostain helteistä on nolla.

Vierailija
7/34 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli viikon päähän ulottuvat säätiedotukset eivät koskaan ole luotettavia. 

Vierailija
8/34 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kilpparin vajaatoiminta vietän päivät järvessä lämpö 23 astetta kyllä auttaa 

Vierailija
9/34 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meteorologi: Ensi viikko on Suomessa 25 astetta tavanomaista lämpimämpi ja hyvin todennäköisesti helteet jatkuvat.

Vierailija
10/34 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla alkoi juuri loma, joten ei haittaa että helteet jatkuvat.

tarhantäti

Vierailija
11/34 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti helteet jatkuvat. Auringonpaiste tekee hyvää hormonitoiminnalle ja mielenterveydelle. En käy joka päivä rannalla mutta jos helteet jatkuvat niin voi nauttia lämmöstä vaikka joka toinen päivä eikä ole mitään kiirettä "ahmia" aurinkokiintiötä kerralla.

Vierailija
12/34 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon alkanut tottua tähän. Paitsi nukkuessa ei toimi. Vaihdetaan ilmastoa. Kotona kiva olla ilman paitaa.

Vierailija
13/34 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti helteet jatkuvat. Auringonpaiste tekee hyvää hormonitoiminnalle ja mielenterveydelle. En käy joka päivä rannalla mutta jos helteet jatkuvat niin voi nauttia lämmöstä vaikka joka toinen päivä eikä ole mitään kiirettä "ahmia" aurinkokiintiötä kerralla.

Ei ainakaan mun mielenterveydelle. Pahentaa todellakin ahdistusta. 

Vierailija
14/34 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti helpottaa jo nyt viikonloppuna. Eipä helpottanut. Eikä helpota viikon päästäkään.

Vierailija
15/34 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahaa. Mua ainakin vituttaa olla koko ajan väsynyt ja ärsyyntynyt. Yöllä ei saa kunnolla nukuttua, pää on tokkurassa, vaikka olisi jonain yönä nukkunutkin kohtuudella. Ulkona ei huvita olla, on vain inhottavaa ja tukalaa. Iho kuitisee ja hikinen olo on epämiellyttävää. Porottava aurinko on epämiellyttävää. Korkea ilmankosteus, lämpö ja ihoon liimaantuvat vaatteet on epämiellyttävää. Kaikki kesäjutut jää tekemättä, kun ulkona ei ole mukava olla.

Ei tee hyvä ainakaan mun mielenterveydelle ja kun tässä on tuttavia kuunnellut, niin tätä samaa kuulee muiltakin. 

Toivottavasti sää palaa samanlaiseksi kuin kesäkuu oli. +18-20 on just sopiva lämpötila kesällä. Muistelen kaiholla. 

Vierailija
16/34 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäkuu oli ihana.

Vierailija
17/34 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsikää, luuserit -minä nautin!!!

Vierailija
18/34 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kärsikää, luuserit -minä nautin!!!

En paljon rallattelis, jos vain pari viikkoa vuodesta on kivaa. Meillä on koko muu vuosi! 

Vierailija
19/34 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terassille vaan kaupungin keskustaan

Vierailija
20/34 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se jokusen asteen viileneminen auta kun silloin todennäköisesti kosteusprosentti kasvaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi viisi