Ihanaa, viikon päästä helteet helpottaa ja voi vihdoinkin olla ulkona!
En kestä yhtään hellettä vaikka joisin kokoajan vettä. En siis yhtään. Ulkona voi olla just ja just jos pääsee varjoon. En ymmärrä miten monet voivat nauttia tappohelteistä.
Kommentit (34)
Onneksi olin jo lomalla. Aloitin tällä viikolla työt loman jälkeen. Nyt kykin visusti sisällä sälekaihtimet säpissä etätöissä. Vissyä ja salaattia menee, mitään muuta ei jaksa tehdä. Tänäänkin heräsin aamulla kauppaan kun päivällä ei enää pysty liikkua. Mun loma olisi pilalla jos se olisi nyt. En ymmärrä helteidenpalvojia yhtään. Onneksi helteet loppuu kohta.
Loppuisivatpa helteet. Itselläni on ensi viikolla todennäköisesti kuukautiset ja nuo tappohelteellä on aika kamalaa. Kokemusta tuosta on ihan riittävästi.
Eiiii, tää lämpö on niin ihanaa. Just mietin että pitäiskö muuttaa Italiaan, että sais jatkettua tätä lämpöistä pidemmälle syssyyn saakka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti ei!
Tulemme Suomeen elokuuksi 5 etelänviikon jälkeen ja todellakin haluan nauttia lämmöstä ja uinnista
Eikö sitä tullut tarpeeksi viiden etelänvkon aikana?
itsekin matkustan täältä ulkomailta Suomeen vkoksi odotukset jostain helteistä on nolla.
Ei. Olin kesäkuun palelemassa Suomessa (🤮) ja nyt toinen yritys. Syyskuussa palaan taas etelän lämpöön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, helteellä on olo sisälläkin tukala. Lasken päiviä siihen että viilenee.
Taidat KUALLA ennen sitä 👍🤣
Pöpi sinä.
Vierailija kirjoitti:
Eiiii, tää lämpö on niin ihanaa. Just mietin että pitäiskö muuttaa Italiaan, että sais jatkettua tätä lämpöistä pidemmälle syssyyn saakka.
No muuta vaan heti 🤗
Vierailija kirjoitti:
Yli viikon päähän ulottuvat säätiedotukset eivät koskaan ole luotettavia.
Niin, tämänhetkisissä sääennusteissa näyttää siltä, että korkeapaine antaisi ensi viikonvaihteessa periksi ja väistyisi itään lännestä lähestyvän matalapaineen tieltä, mutta jos käykin niin, että korkeapaine pysähtyy juuri Suomen itäpuolelle ja vielä vahvistuu ja matalapaine jää Ruotsin ja Norjan puolelle tai Atlantille, niin helle voi vaan koventua entisestään. Ei muuten olisi ensimmäinen kerta, jos ennusteet menisivät juuri tuolla tavalla pieleen.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi olin jo lomalla. Aloitin tällä viikolla työt loman jälkeen. Nyt kykin visusti sisällä sälekaihtimet säpissä etätöissä. Vissyä ja salaattia menee, mitään muuta ei jaksa tehdä. Tänäänkin heräsin aamulla kauppaan kun päivällä ei enää pysty liikkua. Mun loma olisi pilalla jos se olisi nyt. En ymmärrä helteidenpalvojia yhtään. Onneksi helteet loppuu kohta.
En ymmärrä räntäsateenpalvojia yhtään. Nyt on ollut kesä parhaimmillaan ja lomasää enemmän kuin hyvä
Tänäänkin taas tuntui ilma jotenkin viileältä, kun lämpötila oli pudonnut 24 asteeseen
Vierailija kirjoitti:
Meteorologi: Ensi viikko on Suomessa 25 astetta tavanomaista lämpimämpi ja hyvin todennäköisesti helteet jatkuvat.
25 on tavanomainen tähän aikaan ja 25 lisää siihen niin 50 tulee. Tuliskin.
Mä olen huomannut että helteiden palvonta liittyy vahvasti matalaan älykkyysosamäärään. Punaselät juntit on innoissaan. Normaalit aktiiviset terveellisesti elävät ihmiset pitävät enemmän ihmiselle suotuisasta säätilasta mitä onneks tää pohjola enimmäkseen tarjoaa.
Forecan ennusteessa luvattu seuraavat 15 päivää hellettä etelään. Mitä säätiedotteita ap on lukenut? Muutenkin on luvattu kuumaa syksyä. Ei se unelmointi muuta sääennustuksia. 😅
Vaikka viilenisikin, niin - helteet will be back !!
Olen, mahdollisimman ohueen mekkoon kun ei alastikaan voi kulkea. Ap