Miten kestätte olla, kun muut naiset on niin kauniita?
Laittauduin ennen kaupungille lähtemistä ja ajattelin olevani ihan hyvännäköinen. Heti kun pääsin ihmisten ilmoille, niin joka paikka oli täynnä kauniita nuoria naisia ja näytinkin ihan hirveältä suttuiselta rievulta. Typerät vaatteet, kauheat hiukset, rasvainen ja kalpea naama, olemattomat rinnat ja muutenkin huono kroppa. Lähdin liikkeelle iloisella mielellä ja tulin takaisin aiemmin kuin pitikään, kun oli niin paska fiilis.
Kommentit (96)
Osta Temusta itsetunto. Sitten hankit elämän.
Laita aurinkolasit ja zoomaile eteenpäin. Kävele reippaasti ohi. Niin ne nuoret kaunottaret ohitetaan. Miehelle läpsy jos silmä harhailee. Macronista mallia.
Typerä provo. Sä tosiaan näytät rumalta.
Aikuinen ihminen ja kitisee ulkonäköään kuin jokin teini, voi voi kun oletkin niiiiiin ruma ja kaikki muut on kauniita!
Viehän vaikka välillä roskat, kyl sä uskallat 💜
Ihailen vilpittömästi kauniita naisia. Mutta ikä tekee kaikille tehtävänsä. Esimerkiksi entinen Miss Universum Anne Pohtamo on nykyisin melko tavallisen oloinen. Arvostan, ettei ole lähtenyt "kauneusleikkaus"-linjalle.
Miestyypillinen provo.
Mä oon kaunis ja tykkään itsestäni. Eikä ole tarvetta vertailla. Siitä tunnistaa psyykkisesti terveen ja hyvinvoivan.
Ap, tajuatko kuolevaisuutesi? Käytä aikasi viisaammin. Se vähenee koko ajan ja sitten kuolet
Vierailija kirjoitti:
Miten muiden naisten kauneus minun olemiseeni vaikuttaisi?
Tekee olon mitättömäksi. Vähän kuin olisit leiponut vaikka kakun, joka on mielestäsi hieno ja joku tuo siihen viereen aivan uskomattoman upean luomuksen eikä sun kakkusi näytä enää yhtään miltään. Sitten vaan häivyt kakkuinesi takavasemmalle eikä kukaan muista enää, että olet edes olemassa.
Ap
Itse olen tehnyt itse itsestäni parhaimman version. Treenannut kroppaa, kasvattanut hiuksia, hoitanut ihoa. Tehnyt sen minkä voin. Loppu on vain hyväksyttävä enkä sitä mieti. Tiedän olevani henkisiltä ominaisuuksiltani myös upea; fiksu, hauska ja hyväntuulinen sekä rento.
Kauniita naisia tulee aina olemaan eikä kukaan heistä ole juuri minä. Eikä parempi tai kauniimpi kuin minä. Vain erilainen.
Vain incelin mielestä ulkoinen kauneus määrittää ihmisarvon.
Vain incel kuvittelee, että on vain yhdenlainen käsitys kauneudesta.
Vain incel luulee, että nainen piittaa runkkarien huomiosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekee olon mitättömäksi. Vähän kuin olisit leiponut vaikka kakun, joka on mielestäsi hieno ja joku tuo siihen viereen aivan uskomattoman upean luomuksen eikä sun kakkusi näytä enää yhtään miltään. Sitten vaan häivyt kakkuinesi takavasemmalle eikä kukaan muista enää, että olet edes olemassa.
Ap
No, en kyllä lakkaa elämästä siksi, etten ole kaunis. On suurempiakin ongelmia elämässä.
Olet realisti. Et ylioptimistinen, kuten suurin osa ihmisistä.
Vierailija kirjoitti:
Näin kuvaili itseään yksinäinen mies joka ei ole nähnyt vittua sitten äitinsä karvaläpästä ulostullessaan!
Niin nainen on ihmiskunnan synnyttäjä.
Olen pieni ja siro nainen mutta reisissä on löllyvää samoin kuin alleissa. Pukeudun niin että ne peittyvät.
Vierailija kirjoitti:
Olen pieni ja siro nainen mutta reisissä on löllyvää samoin kuin alleissa. Pukeudun niin että ne peittyvät.
Se on petos. Et saa piilotella löllyviäsi.
Ei Suomessa ole tuollaisia paikkoja missä kauniita naisia tulisi joka paikassa vastaan. Asun valtaosan ajasta Helsingin kantakaupungissa ja siellä nuoria ja näyttämisen haluisia sinkkunaisia on todennäköisesti enemmän kuin muualla ja edes helteillä todella näyttäviä naisia ei tule jatkuvasti vastaan.