Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuolen häpeään!

Vierailija
19.07.2025 |

Äsken kaupan parkkipaikalta lähtiessäni oikealta (myös parkkipaikalta) pakettiauto ajoi todella kovaa vauhtia ja oli tunkemassa eteen.  Hellepäissäni siitä ärsyynnyin, löin auton töötin pohjaan, avasin ikkunan ja karjaisin, että

- OIKEALTA TULEVA VÄISTÄÄ!

Tähän sitten pakettiauton kuski huusi takaisin, että

- Oikealta tulevaa väistetään! Opettele liikennesäännöt puupää!

Ja voi hemmetti kyllähän mä nyt sen tiedän! Joku oikosulku iski aivoihin. Haluaisin vain vajota maan alle. Toivottavasti en päädy mihinkään tiktokkiin 😭😭😭 

Onko kenellekään käynyt mitään yhtä noloa? 

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noin 15 vuotta sitten minulle kävi vastaava tapaus. Paitsi minä olin se jolle syyttä suotta töötöteltiin ja heristettiin nyrkkiä. En ole unohtanut. Aina kyseisessä risteyksessä tulee se puupääukko mieleen ja ärsyttää edelleen. Eli sinunkin tolloilu säilyy kyllä sen viattoman uhrin mielessä ikuisesti. 

Mies saa hauskan akka ratissa -jutun tarinoihinsa. Hörönauru raikaa jo tänä vkl.

Niinpä. Oisinpa mies. Jos nainen tekee typeriä niin se on aina siks kun se on nainen. Ja jos mies niin se on siks kun se vaan on tyhmä. Oon pahoillani hairahduksestani naiset. 

- Ap

Vierailija
42/65 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on fakta että tällä toisella kuskilla on voinut olla äänittävä dashcam kamera autossaan, jolloin sinusta on tallentunut sekä ääni että kuva. Se saattaa olla esim illanvietossa kohokohta ja aiheuttaa hulvattomat myötikset kaikissa. Tai sitten ei ollut kameraa. Tai sitten oli. Emme voi tietää ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajokortti pois kun et tunne liikennesääntöjä.

Vierailija
44/65 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hemmetti! :D Repesin ihan täysin. Hyvä juttu vaikka olisikin keksitty.

Voi kumpa olisikin keksitty tai vaikka unta 😭

-Ap

Älä välitä, ei kukaan muista tuota sadan vuoden päästä

Nämä on just niitä tilanteita ku sekunnin päästä ymmärtää mitä tuli tehneels ja sitä ei voi enää perua😅

Pääasia ettei tullut törmäystä!

Hyvää illan jatkoa!

Vierailija
45/65 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se ois varmaan parasta 😭 Vaikka oikeasti kyllä tunnen. Tilanne meni niin, että apukuski sanoi, että ton kuuluu väistää sua ja jotenkin sitten sekosin itsekin näin luulemaan. En tiedä miten on mahdollista. Varmaan helle ja verensokerin lasku syypäinä.

-Ap

Vierailija
46/65 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän on fakta että tällä toisella kuskilla on voinut olla äänittävä dashcam kamera autossaan, jolloin sinusta on tallentunut sekä ääni että kuva. Se saattaa olla esim illanvietossa kohokohta ja aiheuttaa hulvattomat myötikset kaikissa. Tai sitten ei ollut kameraa. Tai sitten oli. Emme voi tietää ap.

Se on mahdollista. Mulla itselläkin jäi tallenne muistoksi

- Ap

Vierailija
47/65 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se ois varmaan parasta 😭 Vaikka oikeasti kyllä tunnen. Tilanne meni niin, että apukuski sanoi, että ton kuuluu väistää sua ja jotenkin sitten sekosin itsekin näin luulemaan. En tiedä miten on mahdollista. Varmaan helle ja verensokerin lasku syypäinä.

-Ap

Toinen kuski oletti että olit vaan oma itsesi ja että tuo on sinulle normaalia käytöstä. Hän ei voinut tietää noita seikkoja. Harmi. 

Vierailija
48/65 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap tässä?

Vierailija
49/65 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko ap tässä?

Ehkäpä 20-30 vuoden päästä. 

-Ap

Vierailija
50/65 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Ap

Toinen kuski oletti että olit vaan oma itsesi ja että tuo on sinulle normaalia käytöstä. Hän ei voinut tietää noita seikkoja. Harmi. 

Niinpä. Pahinta tässä on just se, että ihmiset jotka tuon näki tai tuosta kuulee, luulee, että oon oikeasti noin tyhmä vaikka oikeasti kyseessä oli parin sekunnin häiriötila 😭

- Ap

Vierailija
51/65 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sentään hakannut toisen auton ikkunaa. Voit olla siihen tyytyväinen.

Vierailija
52/65 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kymmenen kertaa Mariaa ja syntisi on sovitettu.

Vierailija
53/65 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran menin väärään autoon istumaan, siis ihan samanlainen auto kuin minulla ja ovikaan ei ollut lukossa, ja arvelin unohtaneeni sen lukita.

Toki  heti auton sisällä huomasin, ettei ole tuttuja tavaroita näy. Onneksi ehdin lähteä pois ennenkuin auton omistaja tuli paikalle.

Minä istuin meidän valkoisessa autossa, olin just ajanut parkkiin, kadun varteen vino parkkiin, yhtäkkiä huomasin kun joku mies oli puhelin kädessä siinä auton vieressä. Oli ilmeisesti poliisille soittamassa, kun äkkiä lähti pois ja meni vieressä olevaan harmaaseen autoon. Ai hitto olis ollut ehkä joskus tuleville lapsen lapsille kerrottavaa, jos olisi poliisi tullut paikalle 

Vierailija
54/65 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerran menin väärään autoon istumaan, siis ihan samanlainen auto kuin minulla ja ovikaan ei ollut lukossa, ja arvelin unohtaneeni sen lukita.

Toki  heti auton sisällä huomasin, ettei ole tuttuja tavaroita näy. Onneksi ehdin lähteä pois ennenkuin auton omistaja tuli paikalle.

Onhan tuokin noloa. Mutta eroaa omasta tapauksestani siten, että et sentään alkanut raivoamaan, että Ulos mun autosta! tai käyttäytynyt muuten huonosti 😢

- Ap

Ehkä silloin ei ollut hellettä näin paljon 🥵 Kuulemma helle voi pehmentää aivot. Tsemppiä!

Vierailija
55/65 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Ap

Niinpä. Pahinta tässä on just se, että ihmiset jotka tuon näki tai tuosta kuulee, luulee, että oon oikeasti noin tyhmä vaikka oikeasti kyseessä oli parin sekunnin häiriötila 😭

- Ap

Minulle inssiajossa kertoi että mennään oikealle seuraavasta risteyksestä, kohta kysyi meneekö sulla oikea ja vasen sekaisin sanoin että joo, sen jälkeen kertoi minne mennään esim lähdetään Kuusamon suuntaan, ei enää siis mennään oikealle/vasemmalle. Yhtään virhettä en kuulemma tehnyt vaikka suunnat nuo menee sekaisin. Meni sekaisin vaikka oli blondin auto jossa ratissa lukee Volvo

Vierailija
56/65 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä. Mun äiti oli kerran lähdössä kaupan parkkikselta, oli kääntymässä vasemmalle ja jäi odottamaan oikealta puolelta tieltä kaupan pihalle kääntyvää autoa. Autokuski stoppas tielle ja rupes parta vaahdossa karjumaan  äidille että tule pois sieltä että pääsen kääntymään. Siihen äitini ihmeissään että mikä sua estää, sulla on etuajo-oikeus ja tilaa riittää kyllä. No se autoilija ajoi siihen äitini auton viereen, pui vielä nyrkkiä ja karjui SÄ TULET SAATANA PARKKIPAIKALTA!  Onkohan kyseinen mies tähän päiväänkään mennessä ymmärtänyt olleensa tyhmä. Ei varmaan häntä ainakaan yhtään hävetä vaikka olis.

Vierailija
57/65 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit kaivanut pistoolin hanskalokerosta ja sanonut, että eipäs kun oikealta tuleva väistää.

Vierailija
58/65 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille käy noloja juttuja. Ja pinna palaa, kun oksettaa ja päähän sattuu.

Itsellä on paha helleuupumus sairauksien (?) takia. Siihen kuuluu mm ärtyisyys.

Lähetän sulle jääkylmän halauksen!

Vierailija
59/65 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo mulle on käynyt teininä niin nolo moka, etten oo pystynyt vieläkään siitä puhumaan. Olen nyt 40v. Pahimmasta hävetyksestä oon päässyt mutta se on kummitellut mielessä ja jos oon oikein jäänyt miettimään sitä, on sydän alkanut hakkaamaan ja hirveä ahdistuskohtaus iskenyt. Siinä mokassa oli monta silmäparia näkemässä ja kuulemassa ja se hetki oli hirveä.

En taida sitä teillekkään kertoa.

Rakastelit jonkun vanhemman tutun herran, esim. opettajan kanssa ja jotkut näki :)

Ei, se oli pahempaa mitä tapahtui.

Vierailija
60/65 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Ap

Aivopieruja sattuu kaikille, useimmat tajuavat sen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän