Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuolen häpeään!

Vierailija
19.07.2025 |

Äsken kaupan parkkipaikalta lähtiessäni oikealta (myös parkkipaikalta) pakettiauto ajoi todella kovaa vauhtia ja oli tunkemassa eteen.  Hellepäissäni siitä ärsyynnyin, löin auton töötin pohjaan, avasin ikkunan ja karjaisin, että

- OIKEALTA TULEVA VÄISTÄÄ!

Tähän sitten pakettiauton kuski huusi takaisin, että

- Oikealta tulevaa väistetään! Opettele liikennesäännöt puupää!

Ja voi hemmetti kyllähän mä nyt sen tiedän! Joku oikosulku iski aivoihin. Haluaisin vain vajota maan alle. Toivottavasti en päädy mihinkään tiktokkiin 😭😭😭 

Onko kenellekään käynyt mitään yhtä noloa? 

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko huvipuistohullu kirjautumatta? :D

En oo, mulla ei ole käyttäjätiliä täällä.

-Ap 

Vierailija
22/65 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karsee munaus T. Herra täydellinen

I know T. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran menin väärään autoon istumaan, siis ihan samanlainen auto kuin minulla ja ovikaan ei ollut lukossa, ja arvelin unohtaneeni sen lukita.

Toki  heti auton sisällä huomasin, ettei ole tuttuja tavaroita näy. Onneksi ehdin lähteä pois ennenkuin auton omistaja tuli paikalle.

Vierailija
24/65 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan sitä nolompiakin juttuja ihmisille käynyt ja ihan lähiaikoina. Lue vaikka joku iltapäivälehti niin helpottaa heti.

Vierailija
25/65 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran ystäväni oli lähtenyt Lidlistä  ja mies odotti häntä autossa. Istui etupenkille ja oli ehtinyt pitkään valittaa joain kaupassa koettua, kunnes huomasi, että ihan vieras mies istui kuskin paikalla. Eli väärä auto ja mies.

Vierailija
26/65 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran menin väärään autoon istumaan, siis ihan samanlainen auto kuin minulla ja ovikaan ei ollut lukossa, ja arvelin unohtaneeni sen lukita.

Toki  heti auton sisällä huomasin, ettei ole tuttuja tavaroita näy. Onneksi ehdin lähteä pois ennenkuin auton omistaja tuli paikalle.

Et sentään paskonut sinne penkille kuten yleensä siinä perinteisessä.

Vierailija
27/65 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taisit olla videossa, jonka näin just. Toki autoissa on kamerat. Nauroin, että miten joku voi olla noin nolo. Mieti sitä ap.

Tokitokitokitokitoki

Vierailija
28/65 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miks aloit riehumaan ap jotain tööttiä huudattamalla 🙄 olit vielä väärässä.... Häpeä nyt aikasi ja muista nyt että oikealta tulevaa väistetään......

No en tiedä Hetken mielijohteestaz Ärsytti kun se kaahasi niin hirveällä vauhdilla. 

-Ap

Eli tajusinko oikein sinä tulit vasemmalta ? No näitä sattuu ja unohtuu, voi olla ettet näe enää ikinä sitä pakettiauton kuljettaja. Täällä kävi jollekin melkein samoin, tasa-arvoinen risteys ja oikealta tuleva painoi tööttiä kun vasemmalta tuleva ei väistänyt, vasemmalta tullut sitten vain levitteli käsiään ja näytti siltä ettei edes tajunnut miksi oikealta tuleva tööttäsi 

Vierailija
29/65 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 15 vuotta sitten minulle kävi vastaava tapaus. Paitsi minä olin se jolle syyttä suotta töötöteltiin ja heristettiin nyrkkiä. En ole unohtanut. Aina kyseisessä risteyksessä tulee se puupääukko mieleen ja ärsyttää edelleen. Eli sinunkin tolloilu säilyy kyllä sen viattoman uhrin mielessä ikuisesti. 

Vierailija
30/65 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tokitokitokitokitokitoki

Vierailija
31/65 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan tuokin noloa. Mutta eroaa omasta tapauksestani siten, että et sentään alkanut raivoamaan, että Ulos mun autosta! tai käyttäytynyt muuten huonosti 😢

- Ap

Vierailija
32/65 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mulle on käynyt teininä niin nolo moka, etten oo pystynyt vieläkään siitä puhumaan. Olen nyt 40v. Pahimmasta hävetyksestä oon päässyt mutta se on kummitellut mielessä ja jos oon oikein jäänyt miettimään sitä, on sydän alkanut hakkaamaan ja hirveä ahdistuskohtaus iskenyt. Siinä mokassa oli monta silmäparia näkemässä ja kuulemassa ja se hetki oli hirveä.

En taida sitä teillekkään kertoa.

Vierailija
33/65 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin 15 vuotta sitten minulle kävi vastaava tapaus. Paitsi minä olin se jolle syyttä suotta töötöteltiin ja heristettiin nyrkkiä. En ole unohtanut. Aina kyseisessä risteyksessä tulee se puupääukko mieleen ja ärsyttää edelleen. Eli sinunkin tolloilu säilyy kyllä sen viattoman uhrin mielessä ikuisesti. 

No tämähän on kyllä valitettavasti totta. Ja hyvin mahdollista että tämä kuski on jo jakanut kokemuksensa jo ainakin 5 ihmiselle. Ehkä esim töissä ovat naureskelleet.

Vierailija
34/65 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan sitä hävettävämpiäkin asioita! Voisit olla vaikka persu.

Vierailija
35/65 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies saa hauskan akka ratissa -jutun tarinoihinsa. Hörönauru raikaa jo tänä vkl.

Vierailija
36/65 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miks aloit riehumaan ap jotain tööttiä huudattamalla 🙄 olit vielä väärässä.... Häpeä nyt aikasi ja muista nyt että oikealta tulevaa väistetään......

No en tiedä Hetken mielijohteestaz Ärsytti kun se kaahasi niin hirveällä vauhdilla. 

-Ap

Eli tajusinko oikein sinä tulit vasemmalta ? No näitä sattuu ja unohtuu, voi olla ettet näe enää ikinä sitä pakettiauton kuljettaja. Täällä kävi jollekin melkein samoin, tasa-arvoinen risteys ja oikealta tuleva painoi tööttiä kun vasemmalta tuleva ei väistänyt, vasemmalta tullut sitten vain levitteli käsiään ja näytti siltä ettei edes tajunnut miksi oikealta tuleva tööttäsi 

Juu tajusit oikein. Ja eihän tossa ois mitään jos en ois lyönyt tööttiä pohjaan ja huudellut ikkunasta kustomoituja liikennesääntöjäni

- Ap

Vierailija
37/65 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks tää sellainen Karen juttu 🤔

Vierailija
38/65 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo mulle on käynyt teininä niin nolo moka, etten oo pystynyt vieläkään siitä puhumaan. Olen nyt 40v. Pahimmasta hävetyksestä oon päässyt mutta se on kummitellut mielessä ja jos oon oikein jäänyt miettimään sitä, on sydän alkanut hakkaamaan ja hirveä ahdistuskohtaus iskenyt. Siinä mokassa oli monta silmäparia näkemässä ja kuulemassa ja se hetki oli hirveä.

En taida sitä teillekkään kertoa.

Rakastelit jonkun vanhemman tutun herran, esim. opettajan kanssa ja jotkut näki :)

Vierailija
39/65 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tämähän on kyllä valitettavasti totta. Ja hyvin mahdollista että tämä kuski on jo jakanut kokemuksensa jo ainakin 5 ihmiselle. Ehkä esim töissä ovat naureskelleet.

Niinpä 😭

-Ap

Vierailija
40/65 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onks tää sellainen Karen juttu 🤔

Jos sen haluaa sellaisena nähdä. En oo yleensä kyllä Karen-tyyppinen henkilö, mutta kaipa ihmisessä on monta puolta 😀

- Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan