Minkälainen ihminen voi asua kerrostalossa?
Miten joku pystyy asumaan noissa?
Eikö yhtään vituta?
Kommentit (155)
Vierailija kirjoitti:
Hyvin korkeita lämpötiloja ja ääniä sietävä.
Meillä on viilentävä ilmastointi. Ihan mukavaa on.
Vierailija kirjoitti:
Yritäpä itse elää niin että joka kuukausi tulee tilille vain 3000 euroa palkkaa. Vuokra on 1300 euroa/kk.Ei noilla rahoilla omakotitaloja ostella. Vituttaa joo.
Tuolla summalla rahoittaa jo osakeasumisen helposti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huoleton, mukavuuden haluinen nautiskelija, joka viis veisaa talossa asuvista kerrostalokyttääjistä ja joka paikan purnareista. Hän asuu kerrostalossa.
Jep, oikein säälittää kun täällä kantakaupungissa tulee miljonäärinaapureita vastaan. Varmaan kamala elämä heillä. Ap saattaisi yllättyä jos tietäisi ketkä Suomen varakkaista asuvat kerrostaloissa.
Ei kuule kiinnosta pätkääkään.
Pitäisikö sun AP mennä vähäksi aikaa huilaamaan johonkin hotelliin, eli kerrostaloon? Tuliko pihatöistä ehkä auringonpistos, tai muuten vaan on liian rankkaa?
Riippuu aika paljon siitä asunnosta
Onko tämä
vai tällainen
Minkkitarhassa olot eivät ole kaksiset.
Tarhan tontille on rakennettu maksimimäärä pieniä häkkejä.
Häkit ovat ahtaita ja vetoisia, talvella kylmiä, kesällä kuumia eivätkä eläimet viihdy niissä.
Eläimillä ei ole omaa rauhaa koska meteli kuuluu vapaasti häkistä toiseen.
Tarhat levittävät meteliä ja hajuja lähialueelle.
Tarhat laskevat voimakkaasti naapuruston arvoa eikä kukaan halua näitä lähelleen.
siis hetkinen, eihän tuo eroa mitenkään kerrostalosta.
Ostin eräästä pienestä kerrostalosta kaksi asuntoa samasta kerroksesta ja yhdistin ne. Ylimmäinen kerros on kokonaan minun. Tämä on ollut paras asumisjärjestely tähän mennessä. Huoleton, rauhallinen ja sopivan kokoinen.
N52
Omakotiasuminen alkaa tuntumaan rangaistuslaitokselta nyt, kun on voitu viettää aikaa kerrostaloasunnossa kaupungissa. Seuraava vaihe on omakotitalon myyminen.
Kuules, kun ikä alkaa kuudellakympillä on ihanaa,kun joku tekee lumityöt, ajaa nurtsin, hoitaa rempat yms. Ei tarvi hoitaa pensaiden leikkuuta tai remppoja. Helppoa turvallista asumista hissitalossa. On siistiä. Ei ikinä enää omakotitaloa ja sitä työleiriä. Kolmekymppisestä viiteenkymppiin meni mukavasti mutta sitten aloin olemaan armollinen itseäni kohtaan. Elämä opettaa armolliseksi, myös asumisvalinnassa itseään kohtaan...
Köyhät, työttömät kela-elätit, sitähän ap tässä nyt hakee vastauksena. Eiks niin? 😂
https://www.etuovi.com/kohde/33448735
Ei kiitos omakotitaloa tai rivitalokämppää minulle. Haluan asua keskustassa ilman että tarvitsee hoitaa pihaa tai tehdä muitakaan huoltotöitä 😁 Vihaan myös mökkeilyä, eli olen varmaan menetetty tapaus 😎
Vierailija kirjoitti:
Riippuu aika paljon siitä asunnosta
Onko tämä
vai tällainen
Ei omakotitalotkaan ole kaikki samanlaisia. Eikä hyvällä alueella.
Minulla olisi mahdollisuus muuttaa nyt mummuni ok-taloon kun hän muuttaa palvelutaloon. Talo on hyvässä kunnossa ja todella hyvällä paikalla. Mutta ei kiitos, ei missään nimessä. Asuin yhden kesän kerran ok-talossa ja se riitti. Asun mielummin tässä kt-kaksiossani.
N38
ainakin pk-seudulla ramppaa omakotitalojen ja rivarien ovella koko ajan jotakin kaupustelijaa(hälykärjestelmät, ruokaboksit, hyväntekeväisyysjärjestöt, partiot) tms, kerrostalossa saa olla näiltä rauhassa.
Tämä on kyllä yksi typerimmistä riidan aiheista täällä. Sillä ei suoraan ole mitään tekemistä varakkuuden tai mielenterveyden kanssa asuuko kerrostalossa vai omakotitalossa. Molemmista löytyy molempia. Jotkus haluavat omaa rauhaa ja pihan ja jotkut taas eivät halua pihaa eikä häiritse vaikka seinän toisella puolella asuu joku muu.