Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Itsemurhalla uhkailu erotilanteessa

Vierailija
19.07.2025 |

Minkälainen ihminen sortuu näin halpamaiseen kiristykseen?

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasti ollaan surevinaan ja puhutaan itsemurhien ehkäisytyöstä, mutta täällä vain riemuitaan kun joku tappaa itsensä.

Vierailija
62/68 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erotilanteessa uhkailu on tyhmää. Yksikään ihminen ei ole sen arvoinen että pitäisi tappaa itsensä. Kaloja riittää vedessä. 

Jos eroon liittyy pettämistä, tai tilanne, että toinen jättää lapset toisen harteille, ymmärrän tuskan joka saa sanomaan typeryyksiä. Vihoissaan ihminen voi sanoa mitä vaan, mitä ei tarkoita. Tällaisessa tilanteessa se pettävä tai jättävä osapuoli toki ansaitsee kaikki vihamieliset sanat. 

Itse halusin eroa. Meillä oli ja on yhteiset lainat, joita pääsääntöisesti minä yksin lyhennän. Mies on myös lainannut minulta rahaa. Ilman rahaa ei ole elämää, joten kyllä, olen sanonut, että jos en vähitellen ala saada saataviani, voin yhtä hyvin kuolla. Ajattelen myös niin. Ei ole kiva kitkuttaa. Olisin edes työtön niin olisi joku vapaus mutta ei. Olen tehnyt ja teen kovasti töitä rahojeni eteen. En uhkaile, sanon. Jonain päivänä saatan väsyä lopullisesti.

Voisiko se päivä olla jo tänään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi otat eron miehestäsi? Miksi kiusaat miestäsi?

Miksi mies kiusaa ap:tä niin että hän on lähdössä?

Miksi samaistut manipuloivaan narsistimieheen?

Vierailija
64/68 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kovasti ollaan surevinaan ja puhutaan itsemurhien ehkäisytyöstä, mutta täällä vain riemuitaan kun joku tappaa itsensä.

Narsistit joutaakin tappaa itsensä. Ei niillä ole aitoja tunteita eikä persoonaa. Turhia hapenkuluttajia.

Vierailija
65/68 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei jää kaipaamaan

Vierailija
66/68 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erotilanteessa uhkailu on tyhmää. Yksikään ihminen ei ole sen arvoinen että pitäisi tappaa itsensä. Kaloja riittää vedessä. 

Jos eroon liittyy pettämistä, tai tilanne, että toinen jättää lapset toisen harteille, ymmärrän tuskan joka saa sanomaan typeryyksiä. Vihoissaan ihminen voi sanoa mitä vaan, mitä ei tarkoita. Tällaisessa tilanteessa se pettävä tai jättävä osapuoli toki ansaitsee kaikki vihamieliset sanat. 

Itse halusin eroa. Meillä oli ja on yhteiset lainat, joita pääsääntöisesti minä yksin lyhennän. Mies on myös lainannut minulta rahaa. Ilman rahaa ei ole elämää, joten kyllä, olen sanonut, että jos en vähitellen ala saada saataviani, voin yhtä hyvin kuolla. Ajattelen myös niin. Ei ole kiva kitkuttaa. Olisin edes työtön niin olisi joku vapaus mutta ei. Olen tehnyt ja teen kovasti töitä rahojeni eteen. En uhkaile, sanon. Jonain päivänä saatan väs

Ei ihan vielä. Sain esim. eilen hieman lainanlyhennyksiä. Elän toivossa että saan enemmänkin. Niin kauan kuin on toivoa, (ja rahaa) on elämää. Saatte jäädä vielä odottelemaan, että menetän toivoni.

Vierailija
67/68 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uhkailevat niin kauan kuin se vaikuttaa toiseen ihmiseen, kun ei saa vastakaikua, keksivät muuta tekemistä. Toisen ihmisen törkeää kiusaamista se yleensä on.

Vierailija
68/68 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle yritti nuoruudessani yksi kaveri myös tuota. Kun tarjouduin ostamaan hänelle köyden, hän luopuikin ajatuksesta. Sanoin suoraan, että minua ei voi kiristää.