Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Polkupyörä varastettu Jyväskylässä - löytöpalkkio

Vierailija
19.07.2025 |

Taas yksi polkupyörä varastettu Jyväskylän alueella. Kahdella lukolla varastoon pyörätelineeseen lukittu musta Helkama Ainotar. Varastotila vielä kahden elektronisella lukolla varustetun oven takana, eli varas saattoi olla joku kolmen rapun naapureista, tai jonkun syystä tai toisesta sisään päästämä ulkopuolinen. Jos olet ostamassa mainitunlaista polkupyörää, niin katso sen runkonumero ja kysy poliisilta ennen ostamista, että onko kyseinen pyörä varastettu. Minulla on pyörän kuitit ja tunnistetiedot tallessa. Jos joku palauttaa nimenomaisen oman polkupyörän minulle takaisin, niin voin jopa pienen löytöpalkkion antaa.

Joka vuosi 20'000 polkupyörää varastetaan, eli tämäkin kuin neula heinäsuovassa.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä varkaat vieneet minulta 2 polkupyörää.Toisen niistä löysin mutta se varastettiin uudelleen.

Ikävää. Toivottavasti kohtalo tuo sinulle vastaavasti sitten jotain parempaa korvauksesti  <3   Olin itse vielä viime aikoina vähentänyt pyöräilyä, kun lyhyemmillä matkoilla kävely tuntuu kuluttavan enemmän kaloreita. Jälkikäteen harmittelin, kun en omalle parvekkeelle vienyt pyörääni talteen. Suosittelen siis kaikille parveketta pyörän säilytspaikaksi.

AP

Vierailija
22/33 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaha, Tais omistaja löytää pyöränsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljon meinasit löytöpalkkiota? 

Se käy ilmi sitten, kun jos joku sen nimenomaisen polkupyörän minulle tai poliisille toimittaa. Palkkion saa vasta sitten, kun kyseinen fillari ihan konkreettisesti hallussani. 

AP

Jaa, eipä viitsi kympin takia. 

Paljon hienompaa luvassa kuin jokin vaivainen kymppi. En vain halua tulla tunnistetuksi täällä löytöpalkkion perusteella.

AP 

Vierailija
24/33 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaha, Tais omistaja löytää pyöränsä.

En ole löytänyt. Toisaalta viime päivinä en ole edes ehtinyt etsimään.

AP

Vierailija
25/33 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun pyörän myy, saa paljon enemmän kuin löytöpalkkion.

Vierailija
26/33 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori se on menetetty. Ja jos näet sen jossain, niin ota vaan matkaan ÄLÄKÄ MISSÄÄN NIMESSÄ SOITA POLIISILLE! Voit toki perua rikosilmoituksen mikä on suotavaa, mutta itse olen ollut vastaavassa tilanteessa sain pyöräni vasta 9kk jälkeen kun poliisit takavarikoivat pyörän tutkintaan, sekä pyörän varastaja oli pikkurikollinen, niin sai myöhemmin istua oikeudessakin 250€ sakon uhalla kolmeen otteeseen, kun selviteltiin tyypin tekemisiä.

Miksi ei pidä soittaa poliisille?

Lueppa kerran oikein hitaasti ja vaikka ääneen, niin jos se teksti siitä aukeaisi.

Vierailija
27/33 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori se on menetetty. Ja jos näet sen jossain, niin ota vaan matkaan ÄLÄKÄ MISSÄÄN NIMESSÄ SOITA POLIISILLE! Voit toki perua rikosilmoituksen mikä on suotavaa, mutta itse olen ollut vastaavassa tilanteessa sain pyöräni vasta 9kk jälkeen kun poliisit takavarikoivat pyörän tutkintaan, sekä pyörän varastaja oli pikkurikollinen, niin sai myöhemmin istua oikeudessakin 250€ sakon uhalla kolmeen otteeseen, kun selviteltiin tyypin tekemisiä.

Miksi ei pidä soittaa poliisille?

Lueppa kerran oikein hitaasti ja vaikka ääneen, niin jos se teksti siitä aukeaisi.

En edelleenkään ymmärrä. Eikö muka ole hyvä, että kaikesta huolimatta pyörä lopulta löytyi?

sama

Vierailija
28/33 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko edes sähköpyörä...kuka jaksaa nähdä noin kovaa vaivaa tavallisen halvan veivirimpulan varastamiseen

Vierailija
29/33 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko edes sähköpyörä...kuka jaksaa nähdä noin kovaa vaivaa tavallisen halvan veivirimpulan varastamiseen

Ehkä siksi, että oli hyvin pidetty ja huollettu.

Vierailija
30/33 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäkää noihin pyöriin Ansa. Saa ainakin. Kiusaa pyörävarkaalle..ajamaan lähtevää Vatasta ajatellen eturenkaan pultit voi laittaa löysälle..

Toinen hyvä tapa on jos on jousitettu istuin laittaa istuimeen näkyvästi ulos pihnnatava piikki kun pyörällä ajetaan montuun

Vierailija
31/33 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sähköpyörä in varkaalle usein hyödytön kapistus jos se on sähköisesti lukittu samaan tapaan kuin kännykät...akun voi murtaa irti vain rikkomalla pyörä ja pyörän voi myydä vain osina..toimivana sitä ei pysty myymään ilman avaimia

Vierailija
32/33 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta ja naapurilta vietiin fillarit varastosta. Arvatkaa mistä ne löytyi. Toisen rapun yhden tyypin parvekkeelta. Semmonen alkoholisti nuori oli ne varastanut. Siltä löytyi 6 pyörää kotoa kaikki varastettuja.

Vierailija
33/33 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 10 vuotta sitten Holstissa (Lk-tie 24) asui narkkimies, jonka kotona oli varastettuja pyöriä, autojen renkaita yms niin paljon, että kulkuväylät sisällä oli melkein tukossa. Myi myös viereilleni varastettua tavaraa, johon puutui. Onneksi narkki sai häädön.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi