Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies asiaa

Vierailija
19.07.2025 |

Erottiin miehen kanssa 2v sitten, oltiin vuosi erossa. Sinä aikana tapailin muita miehiä. Yhteen ihastuin enempi. Mutta käytti mua vaan seksiin. Aina kun nähtiin halusi vain seksiä, soitteli kännissä kaverinsa luota jne välillä naureskeli mun jutuille. Lopulta sanoi että oon liian hiljainen hänelle. Se oli aika kova takapakki mulle. Tunsin itseni surkeaksi ja huonoksi. Osittain tämän takapakin takia en halunnut enää tinderiin ym. Lähennyttiin sitten exän kanssa ja huomattiin että meillä on ihan kivaa yhdessä kuitenkin. Nyt välillä näen tätä yhtä tapailemaani miestä. En reagoi mitenkään tai moikkaa, emme ole mitään tuttuja kaiken sen jälkeen. Juuri näin hänet kauppakeskuksessa uuden naisensa kanssa käsikädessä. Mun nykyinen mies, siis tää ex kenen kanssa erotiin niin on vähän reppana verrattuna tähän ääliö mieheen. Pelkään että naureskelee mulle taas ja levittää vaikka jotain juoruja. On sen tyyppinen mies. Mutta enhän mä niistä tietty saa tietää. Siis ydin on että mua hävettää nähdä tätä yhtä miestä ja jos näen niin välttelen. 

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei.

Vierailija
2/2 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä näe sitten sitä miestä

Sisältö jatkuu mainoksen alla