Miksi Torissa tavara ei käy kaupaksi?
Alle puolet uuden hinnasta olen hinnoitellut, kunto hyvä, alkuperäupakkaukset jäljellä. Vain tyyliin kympin tuotteet liikkuvat.
Kommentit (68)
Hyvin liikkuu satasienkin tuotteet. Mitä yritätte myydä jos ei kauppa käy?
Kyllästytty tavaraan? Itse ostan jotain kuulokkeita, olen käytetyn kännynkin torista ostanut.
Aikoinaan ostin mm viinilaseja, kodintekstiilejä, vaatteitakin.
Ei tarvi mitään, on liikaakin romua jo omasta takaa.
Kyllä omat tavarat on mennyt hyvin.. älä myy krääsää
Kaikki raha menee kurkusta alas ja jatkuvasti hintoja nostavalle miljonääriruokakauppiaalle
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvi mitään, on liikaakin romua jo omasta takaa.
Mutta kun laittaa kympin tuotteen mikä ei mene kaupaksi annetaan osastolle yhtäkkiä tarpeita löytyy jonoksi.
Hyvinhän siellä kauppa käy. Sitten on tietysti heitä jotka eivät panosta kuviin, mittoihin tai muihin infoihin. Ja myydään järkyttävässä kunnossa olevia tavaroita ylihinnoin.
Ilmaiset tavarat menee sekunneissa..
Koska suomalainen kuvittelee että esim. 500€ tavarasta tulee välittömästi arvoton kun sen kantaa kaupasta ulos. Ilmaiseksi pitää saada. Tori on ilmeisesti vain köyhiä täynnä.
Vierailija kirjoitti:
Hyvinhän siellä kauppa käy. Sitten on tietysti heitä jotka eivät panosta kuviin, mittoihin tai muihin infoihin. Ja myydään järkyttävässä kunnossa olevia tavaroita ylihinnoin.
Nämä on kyllä ihme myyjiä, ilmoittavat jo heti etteivät mittaile vaatteita. Kokomerkintä M ei kerro yhtään minkä kokoinen vaate on kyseessä. Materiaaleja ei kerrota, en osta muovivaatteita.
Vierailija kirjoitti:
Koska suomalainen kuvittelee että esim. 500€ tavarasta tulee välittömästi arvoton kun sen kantaa kaupasta ulos. Ilmaiseksi pitää saada. Tori on ilmeisesti vain köyhiä täynnä.
Mikä estää sinua myymästä kansainvälisillä alustoilla jos kaupankäynti suomalaisten kanssa aiheuttaa moista katkeruutta?
Vierailija kirjoitti:
Kyllästytty tavaraan? Itse ostan jotain kuulokkeita, olen käytetyn kännynkin torista ostanut.
Kuulokkeita? En ikinä ostaisi mitään käytettyjä tuotteita jotka olleet korvia, silmiä, hiuksia tai sukuelimiä vasten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä on kyllä ihme myyjiä, ilmoittavat jo heti etteivät mittaile vaatteita. Kokomerkintä M ei kerro yhtään minkä kokoinen vaate on kyseessä. Materiaaleja ei kerrota, en osta muovivaatteita.
Juuri näin, saat vain vihaisen viestin, jos sitäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä estää sinua myymästä kansainvälisillä alustoilla jos kaupankäynti suomalaisten kanssa aiheuttaa moista katkeruutta?
Tämä on selvästi yksi niistä köyhistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin, saat vain vihaisen viestin, jos sitäkään.
Mikset vaan osta? Miksi pitää AINA olla hankala?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulokkeita? En ikinä ostaisi mitään käytettyjä tuotteita jotka olleet korvia, silmiä, hiuksia tai sukuelimiä vasten.
Kuulokkeista voi vaihtaa pehmusteet mutta en ymmärrä ihmisiä jotka ostavat käytettyjä kenkiä kun niissä voi olla sientä, silsaa ja hyppykuppaa pahimmillaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Postin ulkomaanhinnasto!
Vierailija kirjoitti:
Hyvin liikkuu satasienkin tuotteet. Mitä yritätte myydä jos ei kauppa käy?
Toosaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo katkeruutta ollut,ihan fakta kommentti. Tingitään hyväkuntoisista laatutuotteista naurettavia hintoja. Temutus näkyy torissa,joillakin täysin mennyt taju ettei hyvää voi saada halvalla. Nolottaa noiden puolesta.
Sama huomattu.