Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämä ei tunnu oikealta ja myöskään ei enää tunnu juuri miltään muutakuin negatiiviselta

Vierailija
19.07.2025 |

Aamullakin tässä heräsi niin kelloradiosta musiikkia soimaan ja ei tunnu miltään vaan tyhjältä vaikka musiikkia josta tykkään. Aina hirveä ahdistus joka aamu vaikka ei kiire mihinkään. Kaikki vaan joko tuntuu väärältä, ei miltään tai herättää vaan ahdistavia tai muita negatiivisia tunteita. Autolla jos ajaa ja kuuntelee musiikkia niin ei ole sitä samaa tunnetta mitä ennen vaan siinä se ei tunnu oikealta. Joskus ajaessa jos kuuntelee musiikkia saattaa tulla itkukohtaus kun tullut sekunniksi joku tunne jota ei osaa selittää mutta liittyy menneeseen ja heti ahdistuu ja alkaa itkemään. Ei osaa sitä tunnetta kuvailla oikein mitenkään kun se kestää sekunnin tai kaksi ja häipyy jättäen pahan olon. Mutta se mitä siinä tuntee ollut jotain jolloin voinnut paremmin ja asiat olleet paremmin.

Joo on kaikenlaista masennusta, ahdistusta, autismia, työkyvyttömyyttä ja kuntoutustuella, yksinäisyyttä jne. Minulla oli haave lapsena ja nuorena sekä kävin koulua sitä varten mutta se haave vietiin ja noin 20 vuotta joutunut elämään muulla tavalla enkä koskaan ole sitä hyväksynyt enkä tule hyväksymään ja sopeutumaan. Toisilla toteutuu haaveet joita sivusta seuraa katkerana ja jotenkin pitäisi muka hyväksyä että oma elämä meni vessasta alas ja toiset vaan toteuttaa unelmiaan jne.

En ole sopeutuva ihminen kaikenlaisiin muutoksiin kokoajan joihin ei voi vaikuttaa. Joo pääni sisältö toimii väärin ym. mitä kukin selittää jne. eikä mennyttä voi muuttaa ja sitä rataa.

Ihan sama kuinka asennevammainen olen jne. mutta jos ihmisen neuvotaan olemaan oma itsensä niin no tämä minä olen. Ainoa millä voitte pakottaa muuten ajattelemaan on pakko-lääkitä minut zombiksi tosin jolloin en enää ajattelisi mitään mutta luultavasti sekin kostautuisi lopulta.

Mutta monissa tapauksissa haaveiden kaatumiseen on syynä toiset ihmiset ja silloin sivulliset tai tietämättään muiden ihmisesten pelinappulana olleet kärsii eikä oikeusjärjestelmä auta tai korvaa varsinkaan jälkimmäisiä. Ihmiskunta on rakennettu hyväksikäyttämään ihmisiä ja tukemaan eliittiä eikä tämä tule koskaan muuttumaan vaikka mitä 95% ihmisistä on tavallisia tallaajia ja loput eliittiä mutta jostain syystä demokratia ei toimi ja tätä pientä eliittiä ei ole jo kauan sitten työnnetty historiaan.

Sen sijaan luovat jatkuvasti kaaosta tai muuta jottei huomio kiinnity heihin ja saavat ties millä tekosyillä jatkaa tätä samaa touhua hamaan ihmiskunnan loppuun asti.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tosiaan aamulla voi olla verensokeri matala ja se aiheuttaa ärtymystä ja negatiivisia ajatuksia

Syö ensin ja ajattele sitten. Tonen vaihtis että syöt illalla jotakin proteiinipitoista, joka pitää verensokerin korkeana aamuun. Mutta tätä ei suositella terveyssyistä, olisi hyvä että ruuansulatuselimistö pääsisi lepäämään

Muuten sitten ongelmasi on tuo obsessoituminen. Jos itse sanot ettet tule hyväksymään todellisuutta niin siinähän sitten kärsit. Oma kokemus on se, että jumala ottaa asioita pois vain tuodakseen tilalle jotakin parempaa. Mutta jatka toki toisetkin 20v pettymyksessä ja vihassa vellomista

"Tämä minä olen" eli änkyrä kusipää. Ok, no sitten ansaitset änkyrän ja kusipään elämän. Se voi olla kärsimyksellinen. Sitä saa mitä tilaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla