Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten lievittää kuolemanpelkoa?

Vierailija
19.07.2025 |

Olen kolmekymppinen pienen lapsen äiti ja minulla on diagnosoitu vakava sydänsairaus. Ajatus kuolemasta ahdistaa hirveästi ja yksin oleminenkin on todella vaikeaa, kun pelkään että saan kohtauksen ja kukaan ei ole auttamassa :(

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisiko sinun hankkia sellainen ranneke, joka vanhuksilla on?

Vierailija
2/9 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisiko sinun hankkia sellainen ranneke, joka vanhuksilla on?

Täytyy ottaa selvää olisinko oikeutettu sellaiseen.. AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mill tavalla voimme auttaa?

Vierailija
4/9 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kardiologin olet varmaan tavannut. Mahdollisimman hyvä lääke. Jos olet yh, kirjalliset ohjeet miten toimia jos kuolet, lapsen suhteen ja muuten. Kun lapsi isompi, opeta soitto hätänumeroon.

Toivottavasti uskonasiat selvät ja turvaat Jeesukseen. Toki ihminen ei voi päättää itse uskoa, uskon lahjaa saa rukoilla Jumalalta.

Vierailija
5/9 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eleplantine

Vierailija
6/9 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kardiologin olet varmaan tavannut. Mahdollisimman hyvä lääke. Jos olet yh, kirjalliset ohjeet miten toimia jos kuolet, lapsen suhteen ja muuten. Kun lapsi isompi, opeta soitto hätänumeroon.

Toivottavasti uskonasiat selvät ja turvaat Jeesukseen. Toki ihminen ei voi päättää itse uskoa, uskon lahjaa saa rukoilla Jumalalta.

Jeesus voi antaa sinulle viisautta elämää ja ratkaisujasi varten. Hän tietää kaiken, myös sen, miten sinun kannattaa toimia. Siunausta sinulle.

Vierailija
7/9 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksymällä, että olet kuolevainen.

Vierailija
8/9 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti, mitä kuolemisessa pelkäät ja miten siihen voi vaikuttaa?

Minä pelkäsin, miten lapset pärjäävät. Pyrin vaikuttamaan siihen olemalla mahdollisimman vahvasti läsnä nyt, jotta ne tunteet ja ajatustavat ja opit kantaisivat minun mentyänikin. Kirjoitin myös kirjeitä lasten tulevaisuuteen, vaikka luulen että niiden vaikutus on pienempi. Puhuin lasten isän ja isovanhempien kanssa siitä, miten toivoin heidän kasvavan. Nyt alkaa tuntua siltä, että olen tehnyt parhaani, vaikka se jäisikin vähän kesken.

Minä en pelännyt omasta puolestani, koska kohdallani luvassa on suht nopea kuolema, eikä mitään kuukausien kitumista 

Vierailija
9/9 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ota viinaa