Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Otin loparit kesätyöpaikasta kahden päivän jälkeen

Vierailija
19.07.2025 |

Haluatko kysyä jotain?

Kommentit (152)

Vierailija
141/152 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos rakastat miestä ja olet parisuhteessa hänen kanssaan, ja hän pyytää sua auttamaan pitämään häntä jaloista kiinni niin että hän pystyy runkkaamaan spermat omaan suuhunsa, niin auttaisitko? Tai vaihtoehtoisesti niin että mies pitää itse omista jaloistaan kiinni ja sinä autat kädelläsi niin että runkkaat hänelle orkun niin että hän saa omat spermat suuhunsa. 

Vierailija
142/152 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisitko olla eka ystäväni? 

Olen tosi huono ystävä, joten en halua aiheuttaa sulle pahaa mieltä olemalla ystäväsi.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/152 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos rakastat miestä ja olet parisuhteessa hänen kanssaan, ja hän pyytää sua auttamaan pitämään häntä jaloista kiinni niin että hän pystyy runkkaamaan spermat omaan suuhunsa, niin auttaisitko? Tai vaihtoehtoisesti niin että mies pitää itse omista jaloistaan kiinni ja sinä autat kädelläsi niin että runkkaat hänelle orkun niin että hän saa omat spermat suuhunsa. 

Voisin kai auttaa, jos tämä häntä niin kovasti kiihottaa. En tykkää spermasta mutta tykkään kyllä nähdä kun miehen kalu nykii ja pyllynreikä supistelee kun häneltä tulee

Ap

Vierailija
144/152 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: Kuppikokosi ja milloin sait viimeksi pippeliä?

C/D ja toissapäivänä.

Ap

Tulitko? Missä asennoissa?

En. Useissa eri.

Ymmärtääköhän nämä pippeli-kiinnostuneet ollenkaan, mikä ketju on kysessä? Joku kyseli lastenhoidollisia asioita, niin heti joku tollo vonkaisi: "annaks kakkosta". Sorry, tää oli sivu aiheen; kiukuttaa vaan, kun joka ketjuun änkeää näitä pippeli-törppöjä.

Ap

Kumilla vai paljaana, kumpi osti kumit ja missä taasit miehen?

Kumin kanssa tietysti ja mies toi ne mukanaan.

Ap

Antaisitko mullekkin?

Vierailija
145/152 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: Kuppikokosi ja milloin sait viimeksi pippeliä?

C/D ja toissapäivänä.

Ap

Tulitko? Missä asennoissa?

En. Useissa eri.

Ap

Onko tylsää vääntäytyä eri asentoihin kun ei itse saa? Saatko koskaan?

Mitä sinä hölmö änkeät tähänkin ketjuun?

Miksi vaivaudut moiseen? 

Vierailija
146/152 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä kaupungissa asut? Kuinka monta kumppania sulla on ollut? 

N 500, ehkä yli. Olen 25v, enkä siis AP.

Vierailija
147/152 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No huh, tää lohduttaa mua.. N, 29 v, Pirkanmaa, ja mulla noin 60 kumppania ollut. Luulin että mun kumppanimäärä oli hirvittävän korkea :D Siis en millään pahalla, jokainen omalla tyylillään, kyllä paljon kumppaneita saa olla

Vierailija
148/152 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuullostaa keljulta työpaikalta.

Onkohan talossa niin heikko signaali, että puhelut pätkii tai sitten joku, mikä häiritsee puheluita.

Marketin sisällä oleva liittymämyyjä mulle kerran valitteli, että puhelut pätkii. Katsoin, että hänellä oli silloin mokkula käytössä läppärillä ko pisteessä. Neuvoin vaihtamaan puhelimen verkoksi 2g:lle ja puhelut lakkasi pätkimästä. Nähtävästi mokkulan signaali sotki 3g-puhelut. (Enää ei toki 3g ole käytössä, mutta uskoisin, että vastaava voi tapahtua muillakin taajuuksilla, jos kenttä on heikko.)

Vierailija
149/152 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuliko sulle rahallisia vaikeuksia, kun lopetit ja mitä työnantaja sanoi? Kerrothan työnantajalle myös suorat sanat? 

Ei kovin pahoja rahallisia vaikeuksia (se vaan harmittaa, että jättivät palkan maksamatta noilta päiviltä, kun olin töissä). Työnantaja yritti suostutella jäämään ja kerroin miksi haiuan lopettaa.

Ap

Tottakai pitää saada palkka!!!! Vie asia eteenpäin!

Vierailija
150/152 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse otin myös loparit 2 päivän jälkeen eräästä hoiva alan työpaikasta.Määräaikainen työsuhde.Seuraavalla viikolla sain uuden työpaikan.

Vierailija
151/152 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No huh, tää lohduttaa mua.. N, 29 v, Pirkanmaa, ja mulla noin 60 kumppania ollut. Luulin että mun kumppanimäärä oli hirvittävän korkea :D Siis en millään pahalla, jokainen omalla tyylillään, kyllä paljon kumppaneita saa olla

Kyllä tuo 60 on tosi iso luku. Ei kannata sitä kertoa, muuten voi olla ettet sen takia kelpaa

Vierailija
152/152 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuliko sulle rahallisia vaikeuksia, kun lopetit ja mitä työnantaja sanoi? Kerrothan työnantajalle myös suorat sanat? 

Ei kovin pahoja rahallisia vaikeuksia (se vaan harmittaa, että jättivät palkan maksamatta noilta päiviltä, kun olin töissä). Työnantaja yritti suostutella jäämään ja kerroin miksi haiuan lopettaa.

Ap

Tottakai pitää saada palkka!!!! Vie asia eteenpäin!

Varmaan on jo myöhäistä.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan