Onko sinulla työkaveria kenen kanssa menisit sänkyyn muttet lähtisi parisuhteeseen?
Kommentit (35)
On ollut monia kiinnostavia naisia joiden kanssa olisin voinut harrastaa seksiä.
M54
Vierailija kirjoitti:
Olen rekkakuski, mies. Voisin hyvin nussia muutamaa hyvännäköistä rekkakuski naista joita tuolla reissuilla näkee. M36
Mö ihailen sua mies terveisin Marika
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Mä olen hetero ja meidän työpaikalla on ainoastaan kaksi miestä töissä eikä kumpikaan kiinnosta mua millään tavalla.
Voisitko kuitenkin ajatella että nukkuisit samassa sängyssä jommankumman tai molempien kanssa sillain ihan bro-meiningillä eli ei mitään pussailua eikä kopelointia muusta puhumattakaan. Vaikka työristeilyllä yökerhoilun jälkeen.
On mutta hän on 30 vuotta nuorempi, joten mahdollisuuteni ovat melko pienet😄
Vierailija kirjoitti:
On mutta hän on 30 vuotta nuorempi, joten mahdollisuuteni ovat melko pienet😄
Minulla on haaveena 30 vuotta vanhempi nainen, mutta hän on naimisissa niin minunkin mahdollisuudet ovat olemattomat 😅
On. Entinen työkaveri. Voisin koska tahansa mutta olen liian ujo ja olemme molemmat varattuja.
Heteromiehenä hoitoalalla, joten lähtökohtaisesti vaihtoehtoja riittää määrällisesti. Mutta mutta.. jos nainen jossakin on naiselle susi, niin tällä alalla ja se jos mikä tekee ihmisestä luotaantyöntävän. Toki on useita nykyisiä/entisiä työkavereita, joiden kanssa voisi pukkarissa pikaisesti pyörähtää.
Sinä, joka haaveilet 30 v vanhemmasta naisesta. Tuossa iässä avioliitto ei ole este, vain pieni hidaste. Käy kiinni!
Mä oon edellises ja nykyises työpaikassa pannut työkaverin kanssa. Ja ne todellakin ollut vain viatonta hupia. En ikinä seurustelis työkaverin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole, enkä ole kusipäinen pettäjä muutenkaan.
Kuinka voi pettää jos ei ole varattu? 🤔
Vauvapalstan logiikkaa. Olet pettäjä jos harrastat seksiä.
Tämä palsta kerää maanisen vihamielisesti kaikkeen seksiin liittyvään vihaavia keski-ikäisiä karvamammoja purkamaan katkeruuttaan.
Yritäpä kokeeksi mainita vaikka sellainen fakta että jokainen nisäkäslajin uros tuntee iästä riippumatta seksuaalista vetoa nuoriin parhaassa lisääntymisiässä oleviin hyväkuntoisiin naaraisiin.
Ai niin, lepotuoli, popparit ja kylmä olut kannattaa ottaa valmiiksi ennen kuin painat enteriä. Sen jälkeen puheaa sellainen mammaraivo ja petoviilikiljunta ettet enää ehdi.
Kyllä on. Heidi, silmäpeliä ja katseita. Hän on varattu, joten mitään ei tule tapahtumaan
10 vuotta sitten edellisessä työpaikassa oli sellainen työkaveri. Ja mentiin sänkyyn. Monesti. Olimme molemmat naimisissa. En saanut kotona omalta vaimolta, mutta työkaveri antoi pimppiä autossa, luonnossa, hylätyssä talossa, parkkipaikalla, pellolla, lounastauolla, työn jälkeen, illalla jne. Se loppui siihen kun en pystynyt aloittamaan suhdetta hänen kanssa ja sekä suhde häneen ja vaimoon loppui.
Oijoi, on kyllä. Hän varmasti suostuisikin. Mutta se tekisi minusta uskottoman, hänestä ei.
On ja menen jatkuvasti. Panen meidän firman sihteeriä, antaa tehdä mitä haluan, rimmaa ja ottaa myös virtsaa vähän suuhun. Huippu vartalo, mutta huulet täytetty ja isot silmäripset, eikä meillä ole mitään syvällisiä keskusteluja, joten ei kumppaniksi mutta täydellinen himojen tyydyttäjä.