Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ryntäsi pelaamaan treffien päätteksi. Olen pettynyt.

Vierailija
18.07.2025 |

Ei tapailla, ollaan siis oltu jo yhdessä viisi vuotta. Käytiin pikaisilla treffeillä, joiden jälkeen kotona mies olikin jo pelikonsoli kädessä kun tulin vessasta. Odotin vaikka läheisyyttä treffien päätteeksi. Ylireagoinko kun olen pettynyt?

Kommentit (74)

Vierailija
41/74 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päivitys

Pyysin miehen juuri keskustelemaan kanssani. Hän keskeytti pelin ja tuli puhumaan. Selitin miltä musta tuntuu, että kuin treffit eivät olisi merkannneetkaan kun heti piti päästä pelaamaan. Mieheni otti sormuksen pois ja sanoi, että nyt hän muisti taas millainen lellitty kakara olen. Että hänelle riittää ja nyt saan lähteä. Kuulemma kun hän katsoo mua niin säälittää. Vastasin, että en minä lähde kodistani minnekään. Hän käski olemaan sitten hiljaa ja pysymään eri huoneessa. Nyt minulla on hirveä olo

Ap

Jos mies oikeasti käyttäytyy näin niin miksi olet vielä siellä? Jos asunto on sinun, soita poliisit hakemaan tunkeilija pois. Jos asunto on yhteinen, lähde pois hotelliin tai ystävän luo ja laita muutto vireille. 

Vierailija
42/74 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmiset pelaavat pakonomaisesti? Paetaakseen tunteitaan. Ehkäpä jokin triggeröi miestä treffeillä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/74 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onhan toi aika lässähdys treffien päälle. Ota pelikortit esiin ja ehdota räsypokkaa?

ja sitten tyyppi juoksee sänkysession jälkeen uudestaan pelaamaan..kokemusta on. Toki nykyään entinen, mutta itsekin katsoin tollasta mieslasta liian monta vuotta.

Naisina teidän kannattaisi miettiä ehkä että minkä takia miehet pitävät peleistä enemmän kuin teistä.

Vierailija
44/74 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päivitys

Pyysin miehen juuri keskustelemaan kanssani. Hän keskeytti pelin ja tuli puhumaan. Selitin miltä musta tuntuu, että kuin treffit eivät olisi merkannneetkaan kun heti piti päästä pelaamaan. Mieheni otti sormuksen pois ja sanoi, että nyt hän muisti taas millainen lellitty kakara olen. Että hänelle riittää ja nyt saan lähteä. Kuulemma kun hän katsoo mua niin säälittää. Vastasin, että en minä lähde kodistani minnekään. Hän käski olemaan sitten hiljaa ja pysymään eri huoneessa. Nyt minulla on hirveä olo

Ap

Just joo. Ei kuulosta kovin realistiselta tilanteelta. Miksi kiusaat naisia?

Mitä pitää sanoa todistaakseni, että kaikki on sanasta sanaan totta? Itkettää.

Ap

0/5

Vierailija
45/74 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmiset pelaavat pakonomaisesti? Paetaakseen tunteitaan. Ehkäpä jokin triggeröi miestä treffeillä?

Pelaaminen on mukavaa ja pelien suunnittelussa on käytetty psykologiaa ihan samalla tavoin kuin somessa. Ehkäpä katsotte asioita hieman liian monimutkaisesti?

Vierailija
46/74 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En huolisi pelaavaa kumppania. Yöks.

Vierailija
47/74 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelaaminen on mukavaa ja pelien suunnittelussa on käytetty psykologiaa ihan samalla tavoin kuin somessa. Ehkäpä katsotte asioita hieman liian monimutkaisesti?

No miksipä ihmiset selaa somea pakonomaisesti? Ei kestä tunteita/tylsyyttä.

Vierailija
48/74 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Videopeli-hullu taas vauhdissa. Viinapullo vissiin auennut pitkästä aikaa.

Vierailija
49/74 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miksipä ihmiset selaa somea pakonomaisesti? Ei kestä tunteita/tylsyyttä.

Kyllä minä kestän tunteita mutta pelaaminen on mukavaa. Somea en käytä ollenkaan.

Vierailija
50/74 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En huolisi pelaavaa kumppania. Yöks.

En huolisi av-palstailevaa kumppania. Yöks.

Vierailija
51/74 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olen hänen kanssaan? Koska mies on yleensä huomaavainen, hyvää seuraa ja rakastava aviomies. Mutta silloin kun suuttuu, alkaa haukkuminen. Se on kamalaa, kuten huomaatte kertomani perusteella.

Ap

Vierailija
52/74 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi olen hänen kanssaan? Koska mies on yleensä huomaavainen, hyvää seuraa ja rakastava aviomies. Mutta silloin kun suuttuu, alkaa haukkuminen. Se on kamalaa, kuten huomaatte kertomani perusteella.

Ap

0/5

Vierailija
53/74 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otatko ahnaasti pyllyyn?

Vierailija
54/74 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kullin käyryys?

Vierailija
55/74 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Sen kuuluukin olla kamalaa, opitpahan olemaan.

Vierailija
56/74 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kullin käyryys?

Noin 4 astetta 3/5 jälkeen varresta kärkeen katsottuna. Sitä ennen 0 astetta.

Vierailija
57/74 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

riippuu pelistä 

Vierailija
58/74 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päivitys

Ap

Saanko kysyä miksi alapeukutatte? Tämä on totta. Toivottavasti mieheni ei koskaan päädy tänne lukemaan keskustelua, koska hän tunnistaisi meidät heti.

Ap

Olisiko vaikka siksi kun teet tuosta miehen pelaamis

Ei vaan se että sinun mielestä miehen olisi jotenkin pitänyt aistia telepatialla sen että sinä olisit halunnut olla hänen kanssaan sohvalla loppuillan.

Miksi et sanonut tuota sinun iltatoivetta hänelle suoraan ennen kun tulitte kotiin, niin hän ei välttämättä olisi silloin mennyt pelaamaan?

Vierailija
59/74 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

sun pitää jankkaamisen sijaan antaa sille joku muu keino päästä tilanteesta pois. en itsekkään suostu riiteleen tyhjänpäiväsiä vaan sentakia kun toinen tahtoo haastaa riitaa tai heräs väärällä jalalla

Vierailija
60/74 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päivitys

Ap

Saanko kysyä miksi alapeukutatte? Tämä on totta. Toivottavasti mieheni ei koskaan päädy tänne lukemaan keskustelua, koska hän tunnistaisi meidät heti.

Ap

Ei se oikeuta silti haukkumaan Ap:ta.